آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال پایتخت ۵ چه سریالی خواهد بود؟

ظاهرا با پایان فصل پنجم سریال پایتخت فصل ششم آن پخش نخواهد شد و سریالی دیگر جایگزین خواهد شد، در اینجا با جایگزین سریال پایتخت ۵ آشنا خواهیم شد.

سریال پایتخت ۵ از ساخته های سیروس مقدم می باشد که در ادامه فصل های پیشین ساخته شده است و در نوروز ۱۳۹۷ به روی آنتن شبکه یک رفت، در ادامه این مطلب خواهیم خواند که قسمت آخر سریال پایتخت ۵ چه روزی پخش می شود و جایگزین سریال پایتخت ۵ چه سریالی خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال پایتخت ۵ کی پخش می شود؟

فصل پنجم پایتخت داستان سفر خانواده نقی معمولی به همراه رحمت و برادرانش به کشور ترکیه می باشد و اینکه آنها در ترکیه حوادثی برایشان رخ می دهد که سر از کشور سوریه و دل داعش در می آورند…

قسمت پایانی سریال پایتخت ۵ در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ساعت ۲۱ به نمایش در خواهد آمد، اگر در این روز و این ساعت موفق به دیدن این قسمت نشدید فردای همان روز در ساعات ۵ بامداد و ۱۳ تکرار آن پخش خواهد شد و شما می توانید بازپخش قسمت آخر سریال پایتخت ۵ را ببینید.

جایگزین سریال پایتخت 5 چه سریالی خواهد بود؟

جایگزین سریال پایتخت ۵ چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام سریال پایتخت ۵، سریال کمدی پژمان محصول سال ۱۳۹۱ جایگزین آن خواهد شد، این سریال در پاییز ۱۳۹۲ از شبکه سه سیما پخش شده، سریال پژمان از ساخته های سروش صحت می باشد و تهیه‌کنندگی محسن چگینی و گروه نویسندگی پیمان و محراب قاسمخانی، سروش صحت و ایمان صفایی است. سریال پژمان از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.