آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال زوج یا فرد چه سریالی خواهد بود؟

سریال زوج یا فرد به زودی به پایان خواهد رسید و جایگزین آن یک سریال کمدی جذاب پخش خواهد شد که از دیدن آن سیر نخواهید شد، در اینجا با جایگزین سریال زوج یا فرد آشنا خواهیم شد.

سریال زوج یا فرد از ساخته های علیرضا نجف زاده می باشد، در ادامه این مطلب خواهیم خواند که قسمت آخر سریال زوج یا فرد چه روزی پخش می شود و جایگزین سریال زوج یا فرد چه سریالی خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال زوج یا فرد کی پخش می شود؟

سریال زوج یا فرد زندگی قصه معاون وزیری است که سمت دارد و بعد از محل کارش خارج می شود و به دنبال زندگی خودش میرود، اما در ادامه مسائلی برایش پیش می‌آید که قصه را جلو میبرد. این معاون وزیر یک معاون وزیر تخیلی در کار است که وجود خارجی ندارد.

قسمت پایانی سریال زوج یا فرد در روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در ساعت ۱۹ به نمایش در خواهد آمد، اگر در این روز و این ساعت موفق به دیدن این قسمت نشدید فردای همان روز در ساعات ۳ بامداد و ۱۱ قبل از ظهر تکرار آن پخش خواهد شد و شما می توانید بازپخش قسمت آخر سریال زوج یا فرد را ببینید.

جایگزین سریال زوج یا فرد چه سریالی خواهد بود؟

جایگزین سریال زوج یا فرد چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام سریال زوج یا فرد، سریال کمدی دوپینگ محصول سال ۱۳۹۸ جایگزین آن خواهد شد، این سریال در نوروز ۱۳۹۹ از شبکه سه سیما پخش شده، سریال دوپینگ از ساخته های رضا مقصودی می باشد و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین‌حسینی و نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو است. سریال دوپینگ از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.