آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال روزهای بهتر (نامه آخر) چه سریالی خواهد بود؟

سریال روزهای بهتر (نامه آخر) به زودی به پایان خواهد رسید و جایگزین آن یک سریال کمدی جذاب و نوستالژی پخش خواهد شد در اینجا با جایگزین سریال روزهای بهتر (نامه آخر) آشنا خواهیم شد.

با مشخص شدن سریال جایگزین سریال روزهای بهتر (نامه آخر) از ساخته های دانش اقباشاوی می باشد، در ادامه این مطلب خواهیم خواند که قسمت آخر سریال روزهای بهتر (نامه آخر) چه روزی پخش می شود و جایگزین سریال روزهای بهتر (نامه آخر) چه سریالی خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال روزهای بهتر (نامه آخر) کی پخش می شود؟

قسمت پایانی سریال روزهای بهتر ( نامه آخر) در روز ۱۷ خرداد ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت، این سریال که داستان زندگی حامد و هما با بازی مجید واشقانی و ویدا جوان می باشد در ساعت ۱۹ روز ۱۷ خرداد ماه پخش و در ساعات ۳ بامداد و ۱۱ قبل از ظهر روز بعد باز پخش خواهد شد، اگر موفق به تماشای قسمت آخر در روز ابتدایی نشدید می توانید به تماشای باز پخش آن از شبکه آی فیلم بنشیند.

جایگزین سریال روزهای بهتر (نامه آخر) چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام سریال روزهای بهتر ( نامه آخر)، سریال کمدی هتل پیاده رو محصول سال ۱۳۷۸ جایگزین آن خواهد شد، این سریال در در نوروز ۱۳۷۸ از شبکه یک سیما پخش شده، سریال هتل پیاده رو از ساخته های بهمن زرین پور و تهیه کنندگی بهروز خوش‌رزم و شهرزاد مهدوی می باشد ، سریال هتل پیاده رو از روز ۱۸ خرداد ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.