آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال خاله خانم چه سریالی پخش خواهد شد؟

سریال خاله خانم به زودی به پایان خواهد رسید و جایگزین آن یک سریال ایرانی اپیزودی پخش خواهد شد در اینجا با جایگزین سریال خاله خانم آشنا خواهیم شد.

سریال خاله خانم از ساخته های منوچهر پوراحمد در سال ۱۳۷۶ می باشد، در ادامه این مطلب خواهیم خواند که قسمت آخر سریال خاله خانم چه روزی پخش می شود و جایگزین سریال خاله خانم چه سریالی خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال خاله خانم کی پخش می شود؟

سریال خاله خانم درباره مادر شوهری است از عروس خود خوشش نمی آید بخاطر همین پسر و خواهرزاده اش دست به هر کاری می زنند تا مهر این عروس بر دل مادر شوهر بنشیند، این سریال در روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در ساعت ۱۷ به نمایش در خواهد آمد، اگر در این روز و این ساعت موفق به دیدن این قسمت نشدید فردای همان روز در ساعات ۰۱:۰۰ بامداد و ۰۹:۰۰ صبح تکرار آن پخش خواهد شد و شما می توانید بازپخش قسمت آخر سریال خاله خانم را ببینید.

جایگزین سریال خاله خانم چه سریالی پخش خواهد شد؟

جایگزین سریال خاله خانم چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام سریال خاله خانم، سریال روزهای بهتر اپیزود بیم و امید محصول سال ۱۳۹۵ جایگزین آن خواهد شد، این سریال در سال ۱۳۹۶ از شبکه یک سیما پخش شده، سریال روزهای بهتر (بیم و امید) از ساخته های داود بیدل و تهیه کنندگی احمد زالی می باشد، سریال روزهای بهتر (بیم و امید) از روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.