آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

بیوگرافی زهره حمیدی از داغ فرزند تا ابتلا به سرطان + عکس های قبل از انقلاب، عروسی و جدید زهره حمیدی

زهره حمیدی بازیگر بی حاشیه سینما و تلویزیون می باشد که متوجه شدیم به بیماری سرطان مبتلا شده است. در این مطلب با زندگی و بیوگرافی زهره حمیدی بیشتر آشنا خواهیم شد.

زهره حمیدی بازیگر شناخته شده ی سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی در صفحه ی اینستاگرامش اعلام کرد به بیماری سرطان دچار شده است، در ادامه بیوگرافی زهره حمیدی را خواهیم خواند. با ما همراه باشید.

زهره حمیدی بیوگرافی

زهره حمیدی با نام واقعی زهره ربیعی مطمئن، متولد سال ۱۳۳۶ در اراک و دارای دیپلم رشته اقتصاد است. بازیگری را از سال ۱۳۷۱ زمانی که ۳۳ سال داشت با بازی در فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» به کارگردانی حسن هدایت آغاز کرد که در این فیلم نقش اول را برعهده داشت. او بازی در تلویزیون را هم در سال ۱۳۷۴ با سریالی به نام «کاراگاه» ساخته ی حسن هدایت شروع کرد.

بیوگرافی زهره حمیدی

شروع فعالیت زهره حمیدی

زهره حمیدی درباره ی نحوه ی ورودش به عرصه ی بازیگری گفته:

خیلی اتفاقی و تصادفی وارد بازیگری شدم. البته همیشه به بازیگری علاقمند بودم و دوستانی هم در خانه هنر داشتم که باهم در ارتباط بودیم. در نهایت به پیشنهاد و تشویق یکی از دوستانم به نام خانم منیژه حکمت که الان تهیه کننده و کارگردان موفق سینما است وارد این عرصه شدم.

بازی در سریال «بهشت گمشده» در سال ۱۳۷۵ و به ویژه سریال «تولدی دیگر» در سال ۱۳۷۷ از جمله آثاری بودند که او را به بازیگری شناخته شده تبدیل کردند. او طی سال های فعالیت خود در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی نقش آفرینی کرده است.

بیوگرافی زهره حمیدی

زهره حمیدی چند سال دارد

زهره حمیدی متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۳۶ و ۶۶ سال دارد.

زهره حمیدی قبل از انقلاب

بیوگرافی زهره حمیدی

ازدواج زهره حمیدی ، زهره حمیدی و همسرش

زهره حمیدی در سن ۱۶ سالگی ازدواج کرد. او بعد از ازدواج و پیش از ورودش به حرفه ی بازیگری به عنوان مربی مهد کودک مشغول کار شد.

زهره حمیدی و فرزندانش

به گفته ی خودش تا سن ۲۲ سالگی صاحب ۴ فرزند، ۲ دختر و ۲ پسر شد. یک پسر و یک دخترش، حمید و مهتا خارج از ایران زندگی می کنند و یک دختر دیگرش، بیتا ساکن ایران است.

بیوگرافی زهره حمیدی

دوقلوهای زهره حمیدی

حمید و حامد پسران زهره حمیدی دوقلو بودند که متاسفانه حامد در ۲۷ سالگی فوت کرد.

بیوگرافی زهره حمیدی

درگذشت فرزند زهره حمیدی

او پسری هم به نام حامد داشت که در ۲۷ سالگی بر اثر ایست قلبی در خواب درگذشت. به گفته ی زهره حمیدی، پسرش حامد که به بدنسازی مشغول بود، مصرف داروهای حجم و عضله سازی روی قلبش تأثیر گذاشته بود. همچنین به گفته ی زهره حمیدی او اولین بار در ۳۶ سالگی نوه دار و مادربزرگ شد.

بیوگرافی زهره حمیدی

نوع سرطان زهره حمیدی

این بازیگر ۶۶ ساله در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که به تازگی متوجه بیماری خود شده است و سرطان او از نوع پانکراس است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.