آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال لحظه گرگ و میش همراه با بیوگرافی آنها

با پخش مجدد سریال لحظه گرگ و میش از شبکه آی فیلم، اسامی بازیگران سریال لحظه گرگ و میش همراه با بیوگرافی آنها موردی است که در این مطلب به آن پرداخته ایم.

سریال لحظه گرگ و میش با مضمون عاشقانه و تاریخی به کارگردانی بازیگر قدیمی همایون اسعدیان و نویسندگی مونا انوری زاده ساخته شده است در ادامه این مطلب با بازیگران این سریال همراه با بیوگرافی شان آشنا خواهیم شد.

بیوگرافی بازیگران سریال لحظه گرگ و میش

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی متولد ۱۹ تیر ۱۳۴۲ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل دیپلم رشته اقتصاد می باشد که از تئاتر شروع کرد و به بازی در سینما و تلویزیون رسید حالا دو فرزند دارد و در تیم والیبال هنرمندان نیز بازی می کند،

در تهران از پدر و مادری اهل بروجرد لرستان به دنیا آمده و نام اصلی اش گیتی است سال ۱۳۶۱ وقتی دختر ۱۹ ساله بود دوره دو ساله تئاتر را در اداره بازیگری آن زمان گذراند و از همین کلاس ها بصورت حرفه ای وارد عرصه تئاتر شد. سال ۱۳۶۷ در ۲۵ سالگی برای اولین بار در سریال گالش های مادر بزرگ در سه سکانس بازی کرد و با فیلم بخاطر همه چیز در سال ۱۳۶۹ وارد سینما شد. با جایزه سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول برای فیلم غزال در سال ۷۴ شناخته شد سپس سال ۱۳۸۰ در ۳۸ سالگی با سریال دردسروالدین به شهرت رسید.

علیرضا کمالی

علیرضا کمالی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه تهران می باشد، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و حالا با حضور در تلویزیون و سینما به شهرت رسیده است. مادرش بازنشسته هفرهنگی و پدرش زنده یاد «علی اصغر کمالی نژاد» از قهرمانان شناخته شده رشته پرورش اندام در ایران و جهان بود که سال ۱۳۷۸ درگذشت.

سال ۱۳۷۹ در ۲۰ سالگی وارد دانشگاه تهران شد و همزمان با تحصیل در حوزه هنری تهران ابتدا در رشته عروسکی شروع به فعالیت کرد

کم کم بروی صحنه رفت و سه سال بعد در جشنوار تئاتر دفاع مقدس بهترین بازیگر شد.

علیرضا کمالی سال ۱۴۰۱ با سریال پوست شیر در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی در نقش رضا پروانه کنار هادی حجازی فر حسابی خوش درخشید.

اسامی بازیگران سریال لحظه گرگ و میش همراه با بیوگرافی آنها

المیرا دهقانی

المیرا دهقانی متولد ۵ شهریور ۱۳۷۳ در شیراز، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته صنایع غذایی می باشد، با اینکه تحصیلات آکادمیک هنری ندارد اما با تئاتر شروع کرد و خیلی زود در تلویزیون چهره شد. او در یک خانواده ۶ نفره در شهر شیراز بدنیا آمده است، پدرش دندانپزشک و اصالتا اهل شیراز و مادرش خانه دار و اهل اصفهان می باشد. سه خواهر بزرگتر از خود دارد که یکی از خواهرانش در ایتالیا زندگی می کند.

فعالیت تئاتری خود را از سال ۱۳۸۸ وقتی ۱۸ ساله بود زیر نظر سیامک کمالی سروستانی در شیراز شروع کرد تا اینکه با شروع فوق لیسانس در ۲۲ سالگی به تهران رفت

او در تهران با کارگاه هنرپیشگی «محمد معتمدی» بازیگری را از تئاتر ادامه داد.از تئاتر دانشگاه تهران توسط یکی از دستیاران شهرام شاه حسینی (کارگردان) انتخاب شد و بعد از تست در سال ۱۳۹۳ با سریال همه چیز آنجاست جلوی دوربین رفت.

المیرا دهقانی در زمستان سال ۱۳۹۷ با سریال لحظه گرگ و میش به تلویزیون بازگشت و در نقش یاسمن ایفای به شهرت رسید

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد ۴ آذر ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است.

دو خواهر و یک برادر دارد، به روانشناسی علاقمند است و اسب سواری و ورزش را پیگیری میکند. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش می باشد که از ۱۴ سالگی تئاتر را شروع کرد و با سریال یوسف پیامبر در نقش همسر آخناتون به شهرت رسید. از سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۴ ساله بود با تئاتر های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد. در سال ۷۷ از طریق بازی های تئاتری دیده شده و در همین سال اولین بار با سریال روزهای زندگی به کارگردانی سیروس مقدم جلوی دوربین رفت. خانوم بلوکات حالا موسس خیریه مهر لیلا است که هدف موسسه کمک به بیماران ام اس ، سندروم دان ، مبتلایان به سرطان و بچه های بی سرپرست و معلول می باشد.

لیلا بلوکات در موسسه خود بیش از ۱۰۰۰ بچه تحت پوشش دارد و خود نیز شخصا سرپرستی ۶ دختر و ۲ پسر معلول را بر عهده دارد.

پاشا رستمی

پاشا رستمی متولد تیر ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است

فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و فارغ التحصیل لیسانس مهندسی رشته کشاورزی می باشد که از تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد و با سریال «لحظه گرگ و میش» در ۳۴ سالگی به اوج شهرت رسید. در سال ۱۳۸۱ وقتی ۱۸ ساله بود همزمان با ورود به دانشگاه ، دوره بازیگری را در کلاس های «امین تارخ» گذراند سپس بصورت حرفه ای وارد تئاتر شد. اولین بار در سال ۱۳۸۶ وقتی ۲۳ ساله بود با سریال «اغما» وارد قاب تلویزیون شد سپس در مجموعه «همه بچه های من» مرضیه برومند و مسعود فروتن حضور داشت.

بعد از تجربه های موفق با تئاتر ، مدتی به کشور کانادا مهاجرت و در استان انتاریو زندگی جدیدی را کنار تحصیل آغاز کرد و در عرصه تبلیغات و تیزرسازی هم مشغول بود.

در نهایت طولی نکشید که تصمیم گرفت به ایران بازگردد و بازیگری خود را ادامه دهد.

اسامی بازیگران سریال لحظه گرگ و میش همراه با بیوگرافی آنها

فرید سجادی حسینی

فرید سجادی حسینی متولد فروردین ۱۳۲۸ در اهواز، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس زبان انگلیسی می باشد، فعالیت خود را قبل از انقلاب با تئاتر شروع کرد و حالا در تلویزیون و سینما حضور دارد و صاحب ۴ فرزند می باشد.

فعالیت خود را از سال ۱۳۴۰ در ۱۲ سالگی با تئاتر مدرسه شروع کرد سپس از سال ۱۳۴۲ در اجراهای باشگاه هنری شرکت نفت حضور داشت و با قبولی در دانشگاه به تهران مهاجرت کرد

آنجا زیر نظر مهین اسکویی دوره های بازیگری را گذراند. با پیروزی انقلاب اسلامی دوباره از تهران به اهواز بازگشت و چندین نمایش را روی صحنه برود و در اواسط دهه شصت مجدد به تهران بازگشت . آقای  حسینی فعالیت خود در سینما را با فیلم مدرسه پیرمردها در سال ۱۳۷۰ شروع کرد اما بازی او در فیلم فروشنده اصغر فرهادی در سال ۹۴ وی را بعد از سالها فعالیت به شهرت و دیده شدن رساند.

فرید سجادی حسینی قبل از انقلاب ازدواج کرده که ثمره آن ۴ فرزند پسر بنام های آرش ،احسان، روزبه و ناصر سجادی حسینی می باشد. ایشان در سریال گناه فرشته نقش پدر فرشته را ایفا کردند.

رها خدایاری

رها خدایاری متولد ۲۷ آبان ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و سپس با تله فیلم و سینما مسیر خود را ادامه داد و حالا در تلویزیون فعال است. فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ وقتی ۲۱ ساله بود از تئاتری بنام «گلوله جادویی» در حالی آغاز کرده که تجربه رفتن به کلاس و آموزش آکادمیک این حرفه را ندیده بود. بعد از چندین سال تجربه بازی در تئاتر اولین تجریه تصویری خود را در در سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۶ ساله بود با تله فیلمی بنام کوچه بن بست بدست آورد. ایشان سال ۱۴۰۲ هم در سریال هفت و مسابقه پدرخوانده شبکه نمایش خانگی حضور داشته است.

حسام محمودی

حسام محمودی متولد ۱ فروردین ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می باشد از تئاتر شروع کرد و حالا بازیگر سینما و تلویزیون است. در سال ۱۳۹۱ وقتی ۲۶ ساله بود پس از قبولی در تست فیلم سینمای «خسته نباشی» به کارگردانی افشین هاشمی در نقش مرتضی جلوی دوربین رفت.

در سال ۱۳۹۳ با سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» وارد قاب تلویزیون شد و پس از سریال «زعفرانی» در سال ۱۳۹۶ با سریال «سایه بان» به شهرت رسید

حضور او در سریال لحظه گرگ و میش و سریال باخانمان در نقش مسعود بیشتر او را مشهور کرد. حسام محمودی ازدواج کرده و متاهل می باشد که ثمره این زندگی تنها یک دختر زیبا بنام هانا می باشد. حسام محودی نیمه شب روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سن ۳۷ سالگی بر اثر ایست قلبی در منزلش دار فانی را وداع گفت.

اسامی بازیگران سریال لحظه گرگ و میش همراه با بیوگرافی آنها

آیدا نامجو

آیدا نامجو متولد ۳ فروردین ۱۳۷۱ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس کارگردان سینما از دانشگاه آزاد و دیپلمه تئاتر است، یک برادر بنام سروش دارد او بازیگر فصل جدید سریال لیسانسه ها می باشد. بازیگری را از سال ۱۳۸۶ با تئاتر شروع کرد او چندین سال تئاتر کار کرد که در نهایت سال ۸۹ با فیلم سینمایی قبیله من بکارگردانی غلامرضا آزاد اولین تجربه خود در جلوی دوربین را بدست آورد او درسال ۹۶ در فیلم جزیره مهربانی نیز ایفای نقش کرد ه است.

اروین گالستیان

اروین گالستیان (ervin) متولد ۱۹ خرداد ۱۳۷۱ در تهران، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری از دانشگاه رودهن و دانشجوی ارشد دانشگاه آزاد تهران می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در تلویزیون حضور دارد.

پدربزرگ و مادر بزرگش از ارامنه مهاجرت کرده به ایران هستند

مدرسه ابتدایی را در خیابان میرزا کوچک خان جنگلی گذراند و دبیرستان وارد مدرسه تاریخی فیروز بهرام شد، می گوید عجیب ترین مدرسه تهران هست چون از هر مذهب و دین و مسلکی شاگرد داشت. در سال ۹۷ به مدد فعالیت های خود در تئاتر چهره اش شناخته شد و برای بازی در سریال جدید همایون اسعدیان بنام لحظه گرگ و میش دعوت شد.

شهره سلطانی

شهره سلطانی متولد سال ۱۳۴۸ در شهر بجنورد، بازیگر و خواننده است

فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی است، او مدتی در هند بود، حالا گیاهخوار شده است و عاشق حیوانات، آشپزی اش هم مثل بازیگری اش عالی است . بازیگری را اولین بار سال ۱۳۶۶ در ۱۸ سالگی از تئاتر شروع کرد تا اینکه ۶ سال بعد در سال ۱۳۷۲ با فیلم عبور از تله بکارگردانی غلامرضا رمضانی جلوی دوربین رفت. شهره سلطانی سال ۱۳۹۰ در ۴۲ سالگی با بهروز پناهنده کارگردان ۳۰ ساله ازدواج کرد 

محمدرضا مالکی

محمدرضا مالکی متولد ۱۳ دی ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر و کارگردان است

فارغ التحصیل آکادمی تئاتر آناهیتا زیر نظر دکتر مصطفی اسکویی در سال ۱۳۸۰ است، او یک بازیگر درجه یک تئاتر است که سوابق طولانی در حوزه نمایش و کارگردانی نیز دارد. در سال ۱۳۷۶ اولین بار با نمایش خرس به کارگردانی اسماعیل منصف در خانه سوره به روی صحنه رفت و در همین سال در نمایش توکا نیز ایفای نقش کرد.

مالکی در سال ۱۳۸۶ در سریال مدار صفر درجه به کارگردانی حسن فتحی خوش درخشید و یکسال بعد در مجموعه غیرمحرمانه مسعود رسام حضور داشت

بازی در سریال فاکتور هشت و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد از دیگر آثار موفق ایشان می باشد. در سال ۱۴۰۱ ابتدا در سریال مترجم خوش درخشید و سپس همین سال در سریال پوست شیر و در نقش صمد بهبولی بسیار مورد توجه قرار گرفت. شریک جرم از آخرین کارهای او می باشد.

مهتاب اکبری

مهتاب اکبری متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۶۹ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس تئاتر گرایش کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و بعد از چد سال تجربه حالا در تلویزیون حضور دارد.

مهتاب اکبری در یک خانواده چهار نفره در تهران بدنیا آمد و تنها یک خواهر دارد علاقه اش به هنر و بازیگری باعث شد در سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۰ ساله بود وارد دانشگاه سوره در رشته بازیگری شود

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.