آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال روزهای بهتر (بیم و امید) به همراه بیوگرافی آنها

اسامی بازیگران سریال روزهای بهتر (بیم و امید) همراه با بیوگرافی بازیگران سریال عنوانی است که در این مطلب به آن پرداخته ایم، برای آشنایی با بازیگران سریال روزهای بهتر (بیم و امید) با ما همراه باشید.

با توجه به قرار گرفتن سریال روزهای بهتر (بیم و امید) در کنداکتور شبکه آی فیلم در این مطلب با اسامی بازیگران سریال روزهای بهتر (بیم و امید) به همراه بیوگرافی آنها آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بهتر (بیم و امید)

فخرالدین صدیق شریف

نام کامل او ابوالفضل فخرالدین صدیق شریف می باشد و متولد ۲۱ مرداد ۱۳۳۴ در تهران می باشند، ایشان فارغ التحصیل دیپلم طبیعی قبل از انقلاب می باشد ، از تئاتر شروع کرد و حالا از بازیگران باسابقه بوده و در کنار آن مترجمی می کند و دو فرزند به نام های فرزاد و میلاد دارد. شغل دولتی داشته و می گوید من کارمند بانک ملی بودم به همین دلیل زیر پوشش بیمه بانک ملی هستم. فعالیت خود را از سال ۱۳۵۰ وقتی ۱۶ ساله بود از مدرسه شروع کرد.

اولین کار حرفه ای اش نمایش خبرهای روز در سال ۵۶ بود سپس با نمایش تحویلدار در سال ۵۷ به کارگردانی آقای بشردوست به تلویزیون آمد و بعد از انقلاب کارش جدی تر شد. آقای صدیق شریف در سال ۱۳۶۷ وقتی ۳۳ ساله بود با فیلم گراند سینما اولین تجربه سینمایی خود را بدست آورد و از آخرین کارهای او گناه فرشته را می توان نام برد.

اسامی بازیگران سریال روزهای بهتر (بیم و امید) به همراه بیوگرافی آنها

صدرالدین شجره

نام کامل او میر صدرالدین شجره می باشد و متولد ۱ فروردین ۱۳۳۱ در خرمدره می باشد، ایشان در سال دوم دبیرستان ، پس از به روی صحنه بردن نمایشی در مدرسه ، با اکبر رادی آشنا شد و همین آشنایی ، منجر به دوستی ای شد که تا پایان عمر «رادی» ادامه داشت. صدرالدین شجره در رشته اپتومتری تحصیل کرد ، اما علاقه فراوان به رادیو و نمایش ، باعث شد تا به استودیوهای رادیویی کشانده شود.

وی شامگاه ۳۰ خردادماه ۱۳۹۷ پس از تحمل یک دوره بیماری سخت ، در سن ۶۶ سالگی در بیمارستان لاله تهران درگذشت. علت فوت او بر اثر بیماری گوارشی بوده است. مرحوم صدرالدین شجره ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج و دو دختر به نام های الیشا و گیلدا می باشد.

اسامی بازیگران سریال روزهای بهتر (بیم و امید) به همراه بیوگرافی آنها

مهران رجبی

مهران رجبی متولد ۱۲ دی ۱۳۴۰ در روستای «واریان» کرج می باشد، ایشان فارغ التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس است و برای بازی در کودک و سرباز (۱۳۷۸) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

پدرش کشاورز و مادرش خانه دار بود او در زمان انقلاب ۱۳۵۷ در مبارزات ضد حکومت پهلوی حضور داشت و در جنگ ایران و عراق نیز به عنوان داوطلب حضور یافت. بعد از دانشگاه جذب آموزش و پرورش شد و بعنوان معلم در مدارس کرج تدریس می کرد تا اینکه سال ۱۳۷۵ به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود به تلویزیون و سینما راه یافت.

به این ترتیب در سال ۱۳۷۶ وقتی ۳۶ ساله بود اولین بار با سریال بچه های مدرسه همت جلوی دوربین رفت که بسیار هم دیده شد. سال ۱۳۶۹ زمانی که معلم بود با همسرش افسانه کیا که کارمند آموزش و پرورش بود آشنا شد ثمره این زندگی دو دختر بنام «زهرا رجبی» و «سارا رجبی» و یک پسر بنام «علیرضا رجبی» است.

اسامی بازیگران سریال روزهای بهتر (بیم و امید) به همراه بیوگرافی آنها

مهری آل آقا

نام کامل وی مهری سادات آل آقا می باشد ایشان متولد ۱۳۴۴ در تهران است. دیپلم اقتصاد دارد و دوره کوتاه بازیگری ، کارگردانی ، اداره تئاتر در سالهای ۱۳۶۷ – ۱۳۶۶ و دوره مهارتی هنر پیشگی رشته نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز برنامه ریزی و آموزشی نیروی انسانی تهران را گذرانده است. فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۶۸ با فیلم آب را گل نکنید به کارگردانی شهریار بحرانی آغاز کرد.

او در سریال بانوی عمارت در نقش گوهر که آشپز خانه شازده ارسلان بود بازی کرده است.

فریبا طالبی

 فریبا طالبی متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ مشهد می باشد، او فارغ التحصیل لیسانس سینما هنر گرایش بازیگری از دانشگاه هنر می باشد او علاوه برای کار بازیگری تجربه مجری گری کودک را دارد و در حال حاضر یک مزون طراحی لباس بنام فاندو را نیز برعهده دارد.

پانزده ساله بود که از طریق یک فراخوان برای مجری گری تست داد و فن بیانی شیوایی که داشت باعث قبول اش شد ، اولین بار بعنوان مجری کودک در قاب تلویزیون ظاهر شد. شهریورماه سال ۹۶ با امیرحسین صدهزاری بازیگر و طراح لباس ازدواج کرد. فریبا طالبی در آثاری چون فاصله ها – پله آخر – راه بهشت -رویای کاظم – اینک بهشت – کیمیا – ستایش ۲ و پادری و اون یکی ها و … ایفای نقش کرده است.

اسامی بازیگران سریال روزهای بهتر (بیم و امید) به همراه بیوگرافی آنها

مهروز ناصر شریف

مهروز ناصر شریف بازیگر ایرانی در سال ۱۳۶۳ در لنگرود به دنیا آمده و دارای مدرک دیپلم طراحی صحنه و لباس از هنرستان و لیسانس در رشته بازیگری می باشد.ناصر شریف در سریال “راه طولانی” در نقش نیما تک پسر خانواده امیری ایفای نقش کرده بود که نقشی بسیار مهم و کلیدی اولین تجربه بازیگری او در یک سریال بود.

از دیگر آثاری که مهروز ناصرشریف در آنها حضور داشته میتوان به فیلم “متل قو” و سریالهای “حورا”، “باخانمان”، “هیات مدیره”، “روزهای بهتر (بیم و امید)”، “قاب خاطره” و … اشاره کرد. همچنین کارگردانی نمایش “جاده ریورساید” را نیز برعهده داشته است.

ریحانه رضی

ریحانه رضی بازیگر جوان کشورمان در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۷۰ در شهر تهران متولد شده است.البته خانم رضی اصالتا اهل مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی می باشد. ریحانه رضی در یک خانواده هنرمند متولد شده چون پدرشان محمدرضا رضی هم خواننده هستند و صدای خوبی دارند. ریحانه رضی یک برادر بنام سامان و یک خواهر بنام سمانه دارد.

فارغ التحصیل رشته بازیگری است. البته او در کنار بازیگری به نویسندگی نیز علاقه زیادی دارد و در گفتگوهایش عنوان کرده است که در آینده قصد دارد کارگردانی را نیز تجربه کند. به تازگی این خانم بازیگر وارد عرصه مدلینگ شده و عکس هایی در قالب آرایشی و میکاپ منتشر کرده است.

ریحانه رضی با یکی از بازیگران تئاتر به نام کوروش شاهونه که اصالتا کرد هستند، اردواج کرده است.

نیما راد

نیما راد بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار نیما راد می‌توان به بازیگری در سریال ویلای من، سریال مثل یک کابوس و فیلم خشکسالی و دروغ اشاره کرد.

نیما راد نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۹۰ در سریال مثل یک کابوس به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ویلای من، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نیما راد محسوب می‌شود

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.