آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال رخنه به همراه بیوگرافی آنها

سریال «رخنه» به کارگردانی علی غفاری و حمیدرضا لوافی و تهیه کنندگی مهدی شفیعی به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. با اسامی بازیگران سریال رخنه به همراه بیوگرافی آنها آشنا خواهید شد.

سریال رخنه محصول سال ۱۴۰۳ می باشد که در ژانر درام معمایی به کارگردانی علی غفاری و حمیدرضا لوافی با محوریت هوافضاساخته شده است. در ادامه این مطلب اسامی بازیگران سریال رخنه به همراه بیوگرافی آنها را بررسی خواهیم کرد. با همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال رخنه علی غفاری [داستان و نقش] بیوگرافی بازیگران سریال رخنه علی غفاری [داستان و نقش]

امیرحسین صدیق

امیرحسین صدیق متولد ۸ آبان ۱۳۵۱ در تهران ، بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون اهل ایران است.بیوگرافی امیرحسین صدیق بازیگر و همسرش + فرزندان

فارغ التحصیل دبپلم از مدرسه فیلم و هنر صدا و سیما می باشد ، فعالیت هنری اش را با تئاتر شروع کرد و در نقش پدر خانومی در زی زی گولو به شهرت رسید.

پدرش ، علی صدیق را در ۷ سالگی در اثر سانحه رانندگی از دست داده و زهره دهسنگی مادرش می باشد. فعالیت هنری خود را بعد از گرفتن دیپلم از سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۹ ساله بود بصورت حرفه ای با تئاتری بنام پیروزی در شیکاگو به کارگردانی مرحوم داوود رشیدی آغاز کرد. ساکن روستای کمرد واقع در بخش جاجرود از توابع شهرستان پردیس استان تهران است. امیر حسین صدیق بالاخره بعد از سالهای زندگی با مادرش در نهایت بهمن ۱۳۹۷ در ۴۶ سالگی با باران خوش اندام شاعر و تصنیف سرا ازدواج کرد که متاسفانه این زوج هنرمند در سال ۱۴۰۱ از هم جدا شدند و باران خوش اندام در سال ۱۴۰۲ پس از مهاجرت با فردی به نام مرتضی خلیلی ازدواج کرد.

خسرو شهراز

خسرو شهراز متولد ۵ تیر ۱۳۳۰ در کرمانشاه بازیگر سینما و تلویزیون و اهل ایران است.بیوگرافی خسرو شهراز بازیگر و همسرش + فرزندان ایشان در کرمانشاه چشم به جهان گشوده و دوران تحصیلات خود را در رشته برق هنرستان صنعتی زادگاه خود به پایان رساند.

وی با نقل مکان به تهران فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است. از سال ۸۴ با مشکل تومور مثانه دست و پنجه نرم می کند .

اسامی بازیگران سریال رخنه به همراه بیوگرافی آنها

نادر فلاح

نادر فلاح متولد ۱۴ شهریور ۱۳۵۲ در کرمان، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

فلاح، فعالیت‌های نمایشی خود را از سال ۱۳۶۸ در کرمان آغاز کرد. او با فیلم چند کیلو خرما برای مراسم تدفین به صورت جدی، وارد عرصه سینما شد. وی با فیلم چند متر مکعب عشق بیشتر مورد توجه قرار گرفت و با بازی قابل توجه خودش توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما را دریافت کند و نامزد جایزه جشن حافظ و جشنواره فیلم شهر شود. فلاح در سال ۱۳۹۵ با دو فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مردانه شد. وی دارای تحصیلات کارشناسی ادبیات نمایشی (۱۳۷۸) از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش (۱۳۹۰) از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است.

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۶۰ در اراک ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.بیوگرافی سپیده خداوردی و همسر و پسرش + زندگینامهدارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد.

سال هاست در موسیقی حضور فعالی دارد و نوازنده ارکستر ملی هم است.

ساز اصلی وی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و چندین تجربه با استاد محمدرضا شجریان در گروه شهناز و تورهای داخلی و خارجی داشتند. یک برادر کوچکتر از خود دارد که متولد ۶۳ است و مهندسی معدن خوانده ولی شغلش نقاشی و مجسمه سازی است .فعالیت خود در عرصه بازیگری را در سال ۱۳۸۲ با فیلم بچه های خیابان شروع کرد ، اما شهرت وی به سال ۱۳۹۲ و سریال آوای باران در نقش مرضیه باز میگردد. سپیده خداوردی متاهل است و در خرداد ۱۳۹۱ با امین نظری ازدواج کرده است و یک پسر بنام سانیار متولد تیر ۹۴ دارد.

اسامی بازیگران سریال رخنه به همراه بیوگرافی آنها

مریم کاویانی

مریم کاویانی متولد ۲۵ مهر ۱۳۴۷ در اهواز بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.بیوگرافی مریم کاویانی بازیگر و همسرش + فرزندان وی دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری می باشد از دانشگاه بابل می باشد ، فعالیت خود را بدون تجربه قبلی در سینما شروع کرد و در تلویزیون به شهرت رسید ، تابحال دو بار ازدواج کرده است . در یک خانواده ۴ نفره در اهواز از یک پدر و مادری شمالی بدنیا آمد. تا ۱۰ سالگی در اهواز بودند ، سپس به بابل مهاجرت کردند و تا ۳۰ سالگی آنجا به دانشگاه رفت سپس از سال ۱۳۷۹ به تهران آمدند ، تنها یک برادر کوچکتر از خود دارد.

کاویانی که پرستار بخش شیمی درمانی بیمارستان مهراد تهران بود روزی بطور اتفاقی با افتادن گذر نادر مقدس کارگردان به بیمارستان از وی برای حضور در عرصه بازیگری دعوت می کند. اینطور بود که او اولین بار در سال ۱۳۸۱ با فیلم رویای جوانی در نقش پرستار تجربه کوتاهی را در بازیگری بدست آورد و در ادامه مورد توجه سایر کارگردانان قرار گرفت. اما با مجموعه او یک فرشته بود کار علیرضا افخمی که در رمضان سال ۱۳۸۴ از تلویزیون پخش شد به شهرت رسید.

او از ازدواج اول خود یک پسر دارد که متولد ۱۳۷۶ است. مریم کاویانی زمستان ۱۳۹۷ وقتی ۴۸ ساله بود برای دومین بار با رامین مهمانپرست سخنگوی ۵۸ ساله سابق وزارت امور خارجه و سفیر ایران در لهستان ازدواج کرد. در نهایت اما این رابطه هم سه سال بیشتر دوام نداشت و این زوج سال ۱۴۰۰ جدا شدند.

رامتین خداپناهی

رامتین خداپناهی کارگردان ، بازیگر و مدرس سینما و تلویزیون در سال ۱۳۵۰ در خانواده ای اهل هنر در گرگان به دنیا آمد.بیوگرافی رامتین خداپناهی بازیگر و همسرش + زندگینامهوی دارای مدرک کارشناسی رشته نمایش گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و کارشناسی ارشد رشته نمایش گرایش کارگردانی و مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک است.

او از سال ۱۳۷۸، پس از فارغ التحصیل شدن از مقطع کارشناسی ، به صورت حرفه ای وارد کار بازیگری شد. اولین تجربه اش تله تئاتر «کشتی نوح» بود و پس از آن بلافاصله در فیلم «ارتفاع پست» ساخته ابراهیم حاتمی کیا به ایفای نقش پرداخت.

رامتین خداپناهی سال ها پیش با یک خانوم بازیگر بنام مرضیه طهماسبی ازدواج کرد . رامتین خداپناهی و همسرش بعد از مدتی از هم طلاق گرفتند.

علیرام نورایی

علیرام نورایی متولد ۱۸ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون میباشد.بیوگرافی علیرام نورایی و همسرش صبا تاجیک + فرزندانفارغ التحصیل فوق دیپلم مهندسی رشته کامپیوتر از جهاد دانشگاهی می باشد، بجز بازیگری رزمی کار و مربی پارکور است و یکبار از یک ترور جان سالم به در برده است. علیرام نورایی در سال ۱۳۸۹ وقتی ۳۳ ساله بود با صبا تاجیک مدل ۲۲ ساله ازدواج کرد ، خانم تاجیک بعنوان آنجلینای ایرانی مدتی در فضای مجازی مشهور بود.

علیرام نورایی و همسرش در ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ صاحب فرزندی به نام نویان شدند. وی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۳ با فیلم بازنده به کارگردانی قاسم جعفری ، نویسندگی علیرضا کاظمی پور آغاز نمود.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.