آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال دوپینگ به همراه بیوگرافی آنها

سریال دوپینگ بازیگران حرفه ای و کمدی دارد که سریال را جذابتر کرده است، در این مطلب با اسامی بازیگران سریال دوپینگ به همراه بیوگرافی آنها آشنا خواهیم شد.

در این بخش بیوگرافی بازیگران سریال دوپینگ را مرور می کنیم. سریال دوپینگ ساخته رضا مقصودی می باشد و برای پخش در ایام نوروز ۱۳۹۹ ساخته شده است. بازیگران سریال دوپینگ همگی جزو چهره های محبوب هستند، هنرپیشه هایی از جمله: هادی حجازی فر، شبنم مقدمی و نیما شعبان نژاد در این مجموعه طنر نوروزی به ایفای نقش پرداخته اند. در ادامه با بازیگران سریال دوپینگ آشنا خواهیم شد.

هادی حجازی فر بازیگر سریال دوپینگ

هادی حجازی فر متولد ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ در خوی است او تا ۲۲ سالگی در شهر خوی بزرگ شده و بعد از آن برای تحصیل در رشته عروسک گردانی در دانشگاه تهران به شهر تهران مهاجرت می کند.

هادی حجازی فر از همان دوران کودکی با حمایت پدرش که رئیس آموزش و پرورش نقده و میاندوآب بود از سالن های تئاتری این اداره برای کاری تئاتری بچه های مدارس استفاده می کرد و بچه های کانون و مدرسه هم به تماشای تئاتر آن ها می نشستند.

یکی از ماندگارترین نقش آفرینی‌های حجازی فر بازی در نقش «موسی» در فیلم لاتاری به کارگرانی محمدحسین مهدویان است.

هادی حجازی فر با الهام محمودی ازدواج کرده و حاصل ازدواج او و همسرش یک فرزند پسر به نام هامون است.

بیوگرافی شبنم مقدمی

شبنم مقدمی متولد ٣ فروردین ماه ۱۳۵۱ در تهران، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است.

او دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. شبنم مقدمی دو ترم هم پرستاری خوانده است ولی به دلیل عدم علاقه تغییر رشته داد، وی عاشق شعر و رمان و دستی در نوشتن هم دارد.

شبنم مقدمی در مدرسه فیلمنامه نویسی حوزه هنری، زیر نظر بهترین اساتید فن، فیلمنامه نویسی آموخت و فعالیت در عرصه بازیگری را با گروه تئاتر شایا شروع کرد. بعد از آن بطور جدّی تر به آموزشگاه بازیگری آقای امین تارخ رفت و در آن جا لنز و بازی در برابر دوربین را شناخت.

شبنم مقدمی در سال ۱۳۸۳ با علیرضا آرا ( هنرپیشه و کارگردان، متولد سال ۱۳۵۴ در تهران) ازدواج کرده است.

اسامی بازیگران سریال دوپینگ به همراه بیوگرافی آنها

الناز حبیبی بازیگر سریال دوپینگ

الناز حبیبی  متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ‌التحصیل رشته تدوین است.

الناز حبیبی: کلاس پنجم ابتدایی (سال ۱۳۷۸) بودم که در کانون پرورش فکری برای بازی در فیلم دفترچه خاطرات به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شدم برای بازی در آن فیلم دنبال دختری سرو زبان‌ دار و بامزه می‌گشتند که مرا انتخاب کردند با پدرم تماس گرفتند و پس از رضایت ایشان در ۱۱سالگی وارد دنیای بازیگری شدم.

او در سال ۸۶ در مجموعه تلویزیونی روزگار قریب شناخته شد. سپس در مجموعه فاصله ها و پنج کیلومتر تا بهشت توانایی های خود را به رخ کشید و با بازی خود در سریال دردسرهای عظیم به چهره محبوب و دوست داشتنی تبدیل شد.

الناز حبیبی در سن ۲۴ سالگی  و در سال ۹۱ با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرده است.

اسامی بازیگران سریال دوپینگ به همراه بیوگرافی آنها

بیوگرافی محمد بحرانی

محمد بحرانی متولد ۱۶ آذر ۱۳۶۰ در کازرون صداپیشه و بازیگر می باشد. او دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است.

وی از سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شد و اکثر کارهایش کودک و عروسکی بوده است. محمد بحرانی با مهناز خطیبی ازدواج کرده است.

اسامی بازیگران سریال دوپینگ به همراه بیوگرافی آنها

نیما شعبان نژاد بازیگر سریال دوپینگ

نیما شعبان‌ نژاد  بازیگر متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در کلن آلمان می باشد. او وقتی سه و نیم  ساله بوده که به همراه خانواده به ایران  آمدند و ساکن شدند. مادر  شعبان نژاد نیز نقاش و پدربزرگش «محمد پناهنده» از عکاسان شناخته شده‌ می باشد. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ کارگردانی تئاتر  و از سال ۱۳۸۳ به شکل حرفه‌ای، کار خود را در زمینه بازیگری تئاتر آغاز کرده‌ است.

نیما شعبان نژاد علاوه بر تئاتر در زمینه عکاسی، نقاشی و حتی موسیقی نیز فعالیت هایی دارد؛ خودش معتقد است که ده سال خاک صحنه خورده و ممارست کرده تا به اینجا رسیده است؛ چرا که افراد در تئاتر سخت دیده می شوند.

پای او توسط محمد زیکساری که خود در برنامه تلویزیونی «خندوانه» نقش «استاد کهنمویی» را بازی می‌کند به خندوانه باز شده‌است. وی در مجموعه خندوانه در شخصیت‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته‌ است. از سریال هایی که در آن به ایفای نقش پرداخته می توان رهایم نکن و ممنوعه اشاره کرد.

نیما شعبان نژاد ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

شیما جهانگیری بازیگر سریال دوپینگ

شیما جهانگیری بازیگر تئاتر و تلویزیون در ۸ اردیبهشت ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه رودهن در مقطع لیسانس می باشد. او دوره های بازیگری را در کارگاه استاد امین تارخ گذرانده است.

وی در کارنامه هنری خود بازی در نمایش‌های راپورت های شبانه دکتر مصدق و میراث و مدآ و نمایش او و … را دارد.

بیوگرافی فرزین محدث

فرزین محدث در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۸ در شهر تهران به دنیا آمد.

لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره دارد. کارش را بازی با تئاتر در ۲۰ سالگی در کنار میکائیل شهرستانی شروع کرد و ۴ سال بعد توانست از جشن خانه تئاتر جایزه بگیرد. و پس از مدتی در سینما و تلویزیون هم حضور پیدا کرد.

در تلویزیون اولین حضورش با سریال پرانتز باز در سال ۱۳۸۸ رقم خورد اما حضورش در سینما با فیلم سینمایی جنجالی مارمولک در نقش سرباز شروع شد. فرزین محدث مدرس رشته فن بیان و بدن هم می باشد.

فرزین محدث تا کنون ازدواج نکرده است.

اسامی بازیگران سریال دوپینگ به همراه بیوگرافی آنها

بیوگرافی مینا جعفر زاده

مینا بویوک جعفرزاده (زادهٔ ۱۳۲۵ در خوی) معروف به مینا جعفرزاده، بازیگر رادیو، تلویزیون و سینما است.

او کار در رادیو را از سال ۱۳۴۸ شروع کرده و بازیگری در سینما را از سال ۱۳۶۷ با فیلم «فیل در تاریکی» آغاز نمود.

مینا جعفرزاده در بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی حضور داشته‌ است. یکی از آخرین کارهای تلویزیونی او، نابرده رنج است که تابستان ۱۳۹۰ از شبکهٔ سوم سیما پخش شد.

همسر وی، بهمن زرین پور، که وی نیز بازیگر سینما و تلویزیون نیز بود در  تیر ۱۳۹۵ درگذشت.

شیوا خسرومهر بازیگر سریال دوپینگ

شیوا خسرو مهر متولد ۲۴ آبان ۱۳۵۰ در سبزوار است، یک خواهر و دو برادر دارد و خودش فرزند اول خانواده است.

از کودکی با تئاتر آشنا بوده چون پدرش در این عرصه حضور داشته و فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا بوده، شیوا خسرو مهر علاوه بر بازیگری در زمینه داستان نویسی هم فعالیت دارد. در کلاسهای امین تارخ هم حضور داشته، اولین حضورش بر روی صحنه سال ۷۹ در تله تئاتر به سوی دمشق به کارگردانی استاد سمندریان بوده است.

شیوا خسرومهر بازیگر سریال پروانه از همسرش جدا شده و یک دختر بنام رکسانا دارد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.