آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

آیا فال تاروت حقیقت دارد؟

تاروت بسته‌ای از کارت‌های پیک نیک است که از اواسط قرن ۱۵ میلادی در نواحی گونه گون اروپا شبیه فرانسه، ایتالیا و رومانی برای ورق‌ بازی‌های گروهی همانند تاروت چینی، ایتالیایی، فرانسوی و اتریشی استفاده می‌شد.

تاروت بسته‌ای از کارت‌های پیک نیک است که از اواسط قرن ۱۵ میلادی در نواحی گونه گون اروپا شبیه فرانسه، ایتالیا و رومانی برای ورق‌ بازی‌های گروهی همانند تاروت چینی، ایتالیایی، فرانسوی و اتریشی استفاده می‌شد. هنوز هم در بسیاری از این کشورها این بازی‌ها انجام می‌شوند. از اواخر قرن ۱۸ تا به امروز یکسری از کاوشگران تاروت را به‌عنوان یک پیشگو شناختند. بعد از آن تاروت به‌عنوان وسیله‌ای برای رسیدن به راهبرد غیبی و رازناک تبدیل شد. در اروپا تاروت بیشتر برای بازی استفاده می‌شد ولی امروزه در اکثریت کشورهای اروپایی و انگلیسی‌زبان، بیشتر جنبه‌ی فالگیری دارد.

تاریخچه فال تاروت چیست

اگر بخواهیم به تاریخچه پیشگویی آتی با کارت های تاروت رجوع کنیم، این کارت‌های پیک نیک در اواخر قرن ۱۴ وارد اروپا شدند و محققان منشأ آن را مصر باستان می‌دانند. تاریخچه پیشگویی آتی با کارت های تاروت به ما نشان می‌دهند که نخستین کارت‌ها بین سال‌های ۱۴۱۸ تا ۱۴۲۵ به وجود آمدند.

این کارت‌ها شامل ۱۶ کارت با تصاویر خدایان یونانی بودند و دارای خال‌هایی به شکل ۴ نوع پرنده بودند که در بولونیا و میلان و جزیره‌های یونان دیده می‌شده‌اند.

فال تاروت ۱۰ کارتی چیست

فال تاروت پیشینه تاریخی دارد و در پاسخگویی به یکسری مسئله ها ازجمله دوره انتصاب عاشقانه، پول، آتیه و غیره نقش مهمی ایفا می‌کند. کلمات تاروت و تاروک آلمانی کنونی از کلمه باستانی تاروکی به زبان ایتالیایی ریشه می‌گیرند و تاروک مترادف حماقت است. در طول قرن ۱۶ پیک نیک جدیدی توسط یکسری کارت‌های تاروت انجام شد که بعدها به فال تاروت ۱۰ کارتی معروف شد. به بلد تشابه زیاد این کارت ها به کارت بازی‌های دیگر فال تورات ۱۰ کارتی در طول قرن ۱۶ شناخته ‌شد و به‌شدت موردعلاقه عموم مردم قرار گرفت.

نحوه گرفتن فال تاروت ۱۰ کارتی

فال تاروت ۱۰ کارتی کامل‌ترین نوع حدس آتی با تاروت می‌باشد و همان‌طور که از اسمش معلوم است شامل ۱۰ کارت می‌باشد. بعضی از سایت‌ها، فال تاروت ۱۰ کارتی را به‌صورت اتوماتیک می‌گیرند که اساساً نادرست است و حتماً باید کارت‌ها توسط خود شخص انتخاب شوند تا حدس آینده با تاروت شخص به‌درستی انجام شود.

برای گرفتن فال تاروت ۱۰ کارتی از بین کارت‌های تاروت ۱۰ کارت را بیرون می‌کشید که با توجه به اینکه کامل‌ترین فال می‌باشد دقیق‌ترین و بهترین جواب را به شما می‌دهد.

در قدم اول فالگیر کارت‌ها را برمی‌زند به صورتی که دسته‌ای از کارت‌ها را بیرون می‌آورد و روی‌هم می‌گذارد تا کاملاً کارت‌ها مخلوط شود

بعدازآن کارت‌ها را در مقابل فردی که می‌خواهد فالش را بگیرد پشت‌ و رو می‌چیند، البته چیدمان کارت‌ها با توجه به نوع فال متفاوت است.

سپس از شخص می‌خواهد نیت کند و با تمرکز کارت‌های خود را انتخاب کند، نکته مهم این است ‌که نیت فرد باید قطعی و شاخص علامت باشد

یعنی بداند هدفش از گرفتن فال دقیقاً چیست و خواسته‌اش دوپهلو نباشد. سپس شخص کارت‌ها را برداشته و به طرز به فالگیر می‌دهد و به همان آیین جلو خود می‌چیند.

فال تاروت کبیر چیست

این فال شامل یکسری از کارت‌ها می‌باشد که شامل تصویر بوده و هرکدام یک عنوان و تصویر دارد. فال تاروت کبیر معروف‌ترین و محبوب‌ترین نوع فال در بین روش‌های فال تاروت است که درگذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بوده ولی امروزه مورد توجه کل است. کارت‌های تاروت ۷۸ عدد بوده که ۲۲ کارت تاروت را تاروت عظیم و ۵۶ کارت تاروت را تاروت خرد می‌گویند. فال تاروت کبیر به معنی مسئله ها مهم و کبیر زندگی و تاروت صغیر شامل جزییات و مسئله ها کوچک زندگی در این فال هست.

فال تاروت روزانه چیست

در هر روز، فال تاروت روزانه‌ای در نظر گرفته‌ شده است که با توجه به گردش ستاره‌ها، مناسبت قرار گرفتن ماه و خورشید و حتی حالت زمین برای متولدین هر ماه متباین خواهد بود.

فال تاروت کائنات چیست

فال تاروت کائنات یکی از پرطرفدارترین فال‌های تاروت است و روزانه افراد بسیاری برای نیت و خواسته‌ی خود از این فال استفاده می‌کنند،

این فال که در شش موضوع مختلف در نظر گرفته‌شده که شامل احساس شما در مورد خودتان، ترس‌های شما، امید، خوش‌حالی، حال و آینده چه حادثی ممکن است برای شما بیفتد می‌باشد که برای گرفتن آن ابتدا نیت کرده و سپس ۶ کارت را انتخاب می‌کنید.

فال تاروت رنگی

در این کارت شما ابتدا ۳ کارت را انتخاب می کنید که کارت اول مربوط به حدس آتی با تاروت، کارت دوم مربوط به فال لنورماند و فال سوم مربوط به فال شمع می‌باشد.

فال‌های تاروت، لنورماند و شمع دارای قدمت زیاد بوده و نتیجه‌ی درهم این ۳ فال می‌تواند جوابی در زمینهٔ روابط عاشقانه، کاری و زندگی به شما بدهد.

فال تاروت ۹ کارتی

این فال که از آن به‌عنوان فال تاروت ۳ در ۳ نیز یاد می‌شود، کاربردها و مفاهیم گوناگونی دارد.

این فال و یا همان فال تاروت ۳ در ۳ اتفاق‌های زیادی مربوط به گذشته شما و حتی آتیه شما را برای شما حدس می‌کند. درواقع می‌توان از این فال برای جنبه‌های احساسی، سلامتی روح، جسم و زمان و یا حتی برنامه‌ریزی برای آینده و غیره استفاده کرد. روند کار این فال به این شکل است که هر دسته ۳ تایی از کارت بیان‌کننده‌ ۳ وضعیت کلی حال، گذشته و آتیه می‌باشد.

این فال همان‌طور که از اسمش شاخص علامت است بعد از اینکه نیت کردید می‌توان ۹ کارت را از میان کارت‌های موجود انتخاب کنید که ۴ کارت اول مربوط به گذشته‌ شما می‌باشند که شامل گذشته‌ی بسیار دور –گذشته کمی نزدیک‌تر و گذشته‌ی نسبتاً نزدیک می شوند. بعد از آن کارت پنجم مربوط به زمان فعلی و حال شماست.

کارت‌های ششم تا هشتم مربوط به آتیه شما می‌باشند، در اصل گمان رویداد میفتد و درنهایت کارت آخر و یا کارت ۹ پاسخ فال شما می‌باشد. این فال به این پیشوا که مربوط به آتیه شما می‌باشد و زمان‌بندی‌ها را در بردارد می‌تواند بهترین فال تاروت در آتیه به حساب آید. زیرا آزاد پیشگویی‌های آن با دلیل است و حرف‌های راست و اصولی دارد. برای گرفتن انواع فال‌های تاروت هم می‌توانید به‌صورت آنلاین و هم به‌صورت حضوری از ما بخواهید که این کار را برای شما انجام دهیم.

اهمیت فال تاروت برای پیش بینی آتی و زندگی

پیشگویی آینده با تاروت یکی از روش‌هایی است که برای پیش‌بینی آتیه و شناخت بهتر خود و دیگران استفاده می‌شود. اما مهم است که توجه داشته باشید که این سبک یک شیوه پیش‌بینی است و نمی‌تواند به وجه دقیق بی قید جزئیات زندگی شما را پیش‌بینی کند.

از دیدگاه برخی افراد، پیشگویی آتی با تاروت می‌تواند به شما کمک کند تا از طریق حکمت بهتر خود، بهترین تصمیم‌هایی را در زندگی بگیرید. این سبک همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا به دنبال راه‌حل‌هایی برای حل مشکلات خود باشید و به راهنمایی‌های روحی و روانشناختی نیاز داشته باشید.

اما باید توجه داشت که حدس آتی با تاروت تنها یکی از روش‌های موجود برای پیش‌بینی آینده است و باید با احتیاط و صحیح‌نگری به آن نگریست.

به همین دلیل، در صورتی که به دنبال راه‌حل‌های مشکلات خود هستید، بهتر است با مشاوران عرفانی و روانشناسی نشست وبرخاست کنید و از روش‌های دیگری مثال مشاوره‌ی روانشناختی و مشاوره‌ی روحی استفاده کنید.

فال تاروت

لیست تمام کارت های فال تاروت

ال تاروت یک ست کارت ۷۸ تایی است که شامل دو بخش اصیل کارت های کوچک (Minor Arcana) و کارت های عظیم (Major Arcana) می‌شود. هر کارت دارای تصویر و نام ویژه خود است که برای تعبیر و پیش‌بینی در فال تاروت استفاده می‌شود. لیست تام کارت های گمان آتیه با تاروت به تاویل زیر است:

کارت های بزرگ: ۱- The Fool 2- The Magician 3- The High Priestess 4- The Empress 5- The Emperor 6- The Hierophant 7- The Lovers 8- The Chariot 9- Strength 10- The Hermit 11- Wheel of Fortune 12- Justice 13- The Hanged Man 14- Death 15- Temperance 16- The Devil 17- The Tower 18- The Star 19- The Moon 20- The Sun 21- Judgment 22- The World

کارت های کوچک: کوپ (Cups): Ace of Cups 2 of Cups 3 of Cups 4 of Cups 5 of Cups 6 of Cups 7 of Cups 8 of Cups 9 of Cups 10 of Cups Page of Cups Knight of Cups Queen of Cups King of Cups

سکه (Pentacles): Ace of Pentacles 2 of Pentacles 3 of Pentacles 4 of Pentacles 5 of Pentacles 6 of Pentacles 7 of Pentacles 8 of Pentacles 9 of Pentacles 10 of Pentacles Page of Pentacles Knight of Pentacles Queen of Pentacles King of Pentacles

دیگر کارت های فال تاروت

شمش (Swords): Ace of Swords 2 of Swords 3 of Swords 4 of Swords 5 of Swords 6 of Swords 7 of Swords 8 of Swords 9 of Swords 10 of Swords Page of Swords Knight of Swords Queen of Swords King of Swords

چوب (Wands): Ace of Wands 2 of Wands 3 of Wands 4 of Wands 5 of Wands 6 of Wands 7 of Wands 8 of Wands 9 of Wands 10 of Wands Page of Wands Knight of Wands Queen of Wands King of Wands

روش های گرفتن فال تاروت

روش‌های مختلفی برای گرفتن گمان آینده با تاروت وجود دارد. در اینجا به برخی از روش‌های رونق برای گرفتن حدس آتی با تاروت اشاره خواهم کرد:

  1. روش سه کارت: در این روش، سه کارت از ست کارت‌های حدس آتی با تاروت به رخسار تصادفی انتخاب می‌شوند و برای تفسیر و پیش‌بینی در مورد مسئله‌ی خاصی که در درک دارید، استفاده می‌شوند.
  2. روش یک کارت: در این روش، یک کارت به قیافه تصادفی انتخاب می‌شود و برای پیش‌بینی در مورد مسئله‌ی خاصی که در ذهن دارید، استفاده می‌شود.
  3. روش شش کارت: در این روش، شش کارت به روی حادثی انتخاب می‌شوند و به قائده در سه سطر درج می‌شوند. سطر اول به موضوع کلی مربوط می‌شود، سطر دوم به دیدگاه شما و سطر سوم به پیش‌بینی آینده.
  4. روش کلی: در این روش، جمیع ست کارت‌های گمان آتیه با تاروت باز می‌شود و به وجه اتفاقی کارت‌هایی انتخاب می‌شوند. سپس شما با استفاده از تصوف خود از کارت‌ها، پیش‌بینی درباره‌ی مسئله‌ی خاصی که در ذهن دارید، می‌کنید.
  5. روش پیرامونی: در این روش، کارت‌ها به چهره دایره‌ای قرار می‌گیرند و سپس با دستان خود دوران داده می‌شوند. در نهایت، کارت‌هایی که باز مانده‌اند، برای پیش‌بینی در مورد مسئله‌ی خاصی که در هوش دارید، تفسیر می‌شوند.

نقش فال تاروت در زندگی روزمره

فال تاروت یکی از ابزارهایی است که می‌تواند در زندگی روزمره مفید ماهیت شود. در زیر به برخی از نقش‌های پیشگویی آتی با تاروت در زندگی روزمره اشاره خواهیم کرد:

  1. راهنمایی در تصمیم‌گیری: فال تاروت می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری در مورد مسائلی که در زندگی روزمره با آن‌ها مواجه هستید، کمک کند. با گرفتن پیشگویی آینده با تاروت، می‌توانید راهنمایی در مورد راهبردی که در آینده می‌توانید به آن رخسار بیاورید، دریافت کنید.
  2. ارتقای حکمت درونی: فال تاروت می‌تواند به شما کمک کند تا به تصوف بهتری از خودتان و مسائلی که در زندگی روزمره با آن‌ها مواجه هستید، دست یابید.
  3. با تاویل کارت‌های پیشگویی آینده با تاروت، ممکن است که با مخلوط اختصاص و نشانه‌های مختلف کارت‌ها، به شناخت بهتری از خودتان و مسائلی که در زندگی روزمره با آن‌ها مواجه هستید، دست یابید.
  4. کاهش استرس و اضطراب: در مواقعی که با مسائلی دشوار و استرس‌زا مواجه هستید، حدس آتیه با تاروت می‌تواند به شما کمک کند تا از طریق شرح کارت‌ها، به راه‌حل‌های جوراجور برای سؤال ها خود دست یابید و استرس و اضطراب خود را کاهش دهید.

نکات مهم برای گرفتن فال تاروت

برای گرفتن فال تاروت، باید به چند نکته‌ی مهم توجه کرد. در زیر به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد:

  1. انتخاب کارت‌ها: برای گرفتن گمان آتی با تاروت، باید از یک مجموعه‌ی کارت تاروت استفاده کرد. بهتر است که این کارت‌ها از یک مجموعه‌ی قابل استواری و با حالت تهیه شده باشند.
  2. تمرکز: برای گرفتن فال تاروت، باید به وجه آزاد تمرکز کرده و به مسئله‌ای که می‌خواهید برای آن فال بگیرید، درک کنید.
  3. حفظ آرامش: در حین گرفتن حدس آتیه با تاروت، باید صلح خود را حفظ کنید و از هیجان و وحشت پرهیز کنید. هیجان و ترس می‌تواند باعث شود که شرح کارت‌ها را باطل بفهمید.
  4. تعبیر کارت‌ها: برای تفسیر کارت‌های فال تاروت، باید با دانش و تجربه کافی در این زمینه، آشنا باشید. هر کارت تاروت دارای یک شرح خاص است که باید با توجه به سوال یا مسئله‌ی مورد بحث شده، تبیین شود.
  5. مطالعه: برای بهبود تجربه‌ی خود در گرفتن حدس آتیه با تاروت، می‌توانید به مطالعه‌ی کتاب‌ها و ماخذ مرتبط با این زمینه بپردازید و با یادگیری تعبیر کارت‌های مختلف، در بهترین شکل ممکن فال خود را بگیرید.
  6. رعایت اطراف شخصی: برای گرفتن پیشگویی آینده با تاروت، باید اطراف شخصی خود و دیگران را رعایت کنید و از موردتوجه کردن سوالات یا مسائلی که ممکن است برای دیگران محرج باشد، پرهیز کنید.

فال تاروت عشق یا عشقی

تاروت کاری است که به کمک آن می‌توان به سوالاتی که در فهم داریم پاسخ داد، اما توانایی پاسخ به سوال “عشق یا عشقی” را ندارد، زیرا این سوال خیلی کلی و شامل بسیاری از مفاهیم است. هر خصوصی می‌تواند این سوال را به شکل خودش مفهوم‌بندی کند و به پاسخی متباین از دیگران برسد. برای پیدا کردن پاسخ به این سوال باید با خودتان بررسی کنید که شما به چه معنا از عشق یا شیفتگی اشاره می‌کنید و چه مفهومی از آن در فکر دارید. سپس می‌توانید به دنبال پاسخی برای سوال خود بگردید.

فال تاروت بله یا خیر

تاروت کاری است که با استفاده از آن می‌توان به سوالاتی که در هوش داریم پاسخ داد، اما توانایی پاسخ به سوال “بله یا خیر” را به صورت مستقیم ندارد، زیرا این سوال فراوان کلی و شامل بسیاری از مفاهیم است و به رخ مستقیم نمی‌توان به آن پاسخ داد. برای پیدا کردن پاسخ به سوال خود، بهتر است سوال خود را به شکل دقیق‌تر و مشخص‌تری صیاغه کنید تا بتوان با استفاده از تاروت به پاسخی دقیق و مفید دست یافت. به عنوان مثال، به جای پرسیدن “آیا من شانسم در کار دارد؟” می‌توانید بپرسید “چه مانع‌هایی از شیوه کار من منع می‌کنند؟” و با استفاده از تاروت به پاسخی دقیق‌تر و مفیدتر دست یافت.

فال تاروت سرکتاب

فال تاروت سرکتاب (Book of Thoth) یکی از دستورالعمل‌هایی است که برای خواندن تاروت و پیش‌بینی آینده استفاده می‌شود. کتاب تاروت سرکتاب، از مهمترین منبع ها برای یادگیری تاروت است و به طور مخصوص برای استفاده از سبک تاروت کروولی (Crowley)، که یکی از سبک‌های پرطرفدار تاروت است، مفید است.

این کتاب در سال ۱۹۴۴ توسط Aleister Crowley، یکی از مشهورترین و تأثیرگذارترین نویسندگان و شخصیت‌های ادعایی انگلیسی، به قیافه نامحدود منتشر شد و برای بسیاری از علاقمندان به تاروت، به عنوان یک منبع اساسی برای یادگیری تاروت شناخته شده است.

در کتاب تاروت سرکتاب، توضیحاتی در مورد سیمبول‌ها و کارت‌های تاروت، فرآیند پرسش و پاسخ با استفاده از تاروت و روش‌های گونه گون پیش‌بینی آتی با استفاده از تاروت آموزش داده می‌شود.

فال تاروت تک نیت

ال تاروت تک نیت (One-Card Tarot Reading) به دستورالعملی اطلاق می‌شود که در آن با استفاده از یک کارت تاروت، به سوال خاصی پاسخ داده می‌شود. در این روش، فقط یک کارت انتخاب می‌شود و به طور کلی، این روش برای پاسخ دادن به سوالاتی که به روی ساده و کوتاه هستند و یا برای پیدا کردن یک پیام یا راهنمایی از تاروت، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای انجام فال تاروت تک نیت، شما باید یک سوال نماینده و محدود داشته باشید. سپس یک کارت تاروت از دسته برداشته و به قیافه غیرمترقبه باز کنید. سپس شرح کارت با توجه به سوال شما انجام می‌شود. در این روش، حد کارت‌های باز نشده تأثیری بر بیان کارت باز شده ندارد و فقط یک کارت تاروت به کار گرفته می‌شود.

آیا فال تاروت واقعیت دارد

تاروت، یکی از ابزارهای پیش‌بینی آتیه است که از قدیم‌الایام مورد استفاده قرار می‌گرفته است. اگرچه، به راهنما عدم داشتن شواهد علمی قطعی، امکان وجود یا عدم وجود ماهیت در تاروت دشوار است. برخی افراد اعتقاد دارند که تاروت می‌تواند به عنوان یک آلت برای دسترسی به داده ها نهان و حل کردن آن‌ها بکار رود، در حالی که دیگران تاروت را به عنوان یک سبک پرستاره‌ای و غیرعلمی رد می‌کنند.

به هر حال، تاروت می‌تواند به عنوان یک ابزار تأملی که به شما کمک می‌کند به دنبال پاسخ به سوالات داخلی خود بگردید، مفید باشد. با داشتن مفاهیم پایه در مورد بیان کارت‌های تاروت و تمرین و شناخت بهتر آن، می‌توانید از تاروت برای کمک به خود در تصمیم‌گیری‌های روزمره و بررسی دوره انتصاب شخصی و حتی رشته شغلی استفاده کنید. بنابراین، واقعیت در مورد تاروت به شدت تعلق به دیدگاه شما و رویکردی که انتخاب می‌کنید دارد

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.