آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی در بوکینگ با کارت شتاب

خرید بلیط هواپیما از بوکینگ به صورت آنلاین و به راحتی انجام می‌شود. با استفاده از امکانات وب‌سایت بوکینگ می‌توانید در سریع‌ترین زمان و راحت‌ترین شکل ممکن رزرو هتل و رزرو بلیط هواپیما را انجام دهید.

خرید بلیط هواپیما از بوکینگ به صورت آنلاین و به راحتی انجام می‌شود. با استفاده از امکانات وب‌سایت بوکینگ می‌توانید در سریع‌ترین زمان و راحت‌ترین شکل ممکن رزرو هتل و رزرو بلیط هواپیما را انجام دهید.

فهرست مطالب

  • مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی از بوکینگ
  • مراحل خرید بلیط هواپیما از بوکینگ
  • خرید انواع بلیط هواپیما؛ بلیط سیستمی
  • نکات امنیتی در مورد خرید آنلاین بلیط هواپیما
  • نکاتی در مورد خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی
  • سوالات متداول

خرید بلیط هواپیما از بوکینگ، راهکاری است بسیار ساده و به‌صرفه که موجب صرفه جویی حداکثری در زمان و هزینه‌ها خواهد شد. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما امکان مقایسه قیمت‌ها و خطوط هواپیمایی مختلف برای شما فراهم است. همچنین شما می‌توانید با رزرو آنلاین بلیط هواپیما، اطلاعات دقیق و کاملی در مورد پرواز، صندلی‌های خالی و خدمات اضافی، دریافت کنید. در این مقاله قصد داریم در مورد خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. از اینکه ما را تا انتهای مقاله همراهی می‌کنید، بسیار سپاسگزاریم.

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی از بوکینگ

خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی از وب‌سایت معتبر بوکینگ دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به صورت مفصل به آن خواهیم پرداخت.

تنوع ایرلاین‌ها

وب‌سایت بوکینگ ارتباطی مستقیم با ایرلاین‌های مختلف دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا از گستره وسیعی از ایرلاین‌ها برای مقصد مورد نظرتان بهره‌مند شوید. با استفاده از این وب‌سایت‌ها می‌توانید به راحتی قیمت‌ها، زمان پرواز، خدمات اضافی و شرایط پرواز ایرلاین‌های مختلف را بررسی کنید و انتخاب بهتری داشته باشید.

قیمت مناسب

یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق وب‌سایت بوکینگ، ارائه قیمت‌های مناسب است. شما می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت، بلیط هواپیمای خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید. همچنین امکان مقایسه قیمت‌ها و خریداری بلیط لحظه آخری، برای کاربران وب‌سایت بوکینگ فراهم است. این وب‌سایت برای کاربران خود تخفیفات ویژه‌ای در نظر می‌گیرد که شما می‌توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام بوکینگ، از این تخفیفات مطلع شوید.

خدمات متنوع

کاربران وب‌سایت بوکینگ می‌توانند‌ علاوه بر خرید آنلاین بلیط هواپیما از خدمات ویژه‌ی دیگری همچون رزرو هتل‌های داخلی و خارجی، رزرو تور گردشگری، خرید بیمه مسافرتی، خرید تشریفات فرودگاهی و بسیاری دیگر بهره‌مند شوند. به این نکته توجه کنید که مراحل رزرو بلیط هواپیما در این وب‌سایت به راحتی انجام می‌شود. شما می‌توانید در صورت بروز مشکل در زمینه رزرو بلیط، با کارشناسان مشغول به کار در این وب‌سایت در ارتباط باشید. یکی از ارزشمندترین خدماتی که توسط وب‌سایت بوکینگ به کاربران ارائه می‌شود، پشتیبانی ۲۴ ساعته است. مزایای دیگر استفاده از خدمات وب‌سایت بوکینگ عبارت است از:

الف) سبد محصول نسبتا کامل و قابل قبول

ب) نرخ های رقابتی

پ) چارتر کننده ی پروازهای داخلی و خارجی با ایرلاین ماهان و کیش ایر و آسمان

مراحل خرید بلیط هواپیما از بوکینگ

همانطور که در بالا اشاره کردیم، فرایند خرید آنلاین بلیط هواپیما در وب‌سایت بوکینگ بسیار ساده انجام می‌شود. جهت انجام این کار کافی است نام booking ir را در جستجوگر خود وارد کرده و نوع پرواز داخلی و خارجی مورد نظر را مشخص کنید. حال وقت آن رسیده مبدا و مقصد سفر، تاریخ پرواز و تعداد مسافران را نیز در بخش مشخص شده وارد نمایید. حال لازم است اطلاعات شخصی هر یک از مسافران را به صورت دقیق وارد کنید و وارد مرحله پرداخت شوید. به این نکته دقت کنید که با طی این مراحل بلیط الکترونیکی برای شما صادر خواهد شد و نیازی به دریافت بلیط چاپی نخواهید داشت. شما می‎توانید با ارائه بلیط الکترونیکی به پرسنل فرودگاه، وارد هواپیما شوید. برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی از بوکینگ، کافی است مراحل ذکر شده در بالا را با دقت پشت سر بگذارید.

خرید انواع بلیط هواپیما؛ بلیط سیستمی

وب‌سایت بوکینگ امکان رزرو انواع بلیط هواپیمای سیستمی، چارتری و لحظه آخری را برای شما فراهم کرده است. در این بخش، توضیحاتی کوتاه در مورد انواع بلیط هواپیما ارائه خواهیم داد. در ابتدا لازم می‌دانیم در مورد بلیط‌های هواپیمای سیستمی توضیحاتی ارائه دهیم. امکان رزرو بلیط سیستمی، از ماه‌ها قبل از سفر فراهم است. همچنین باید گفت، وب‌سایت بوکینگ فرصت استرداد بلیط و لغو پروازهای سیستمی را در اختیار کاربران خود قرار می‎دهد. در صورتی که شما قصد استرداد بلیط سیستمی را داشته باشید، مبلغی به عنوان جریمه از مبلغ پرداختی کسر خواهد شد و مابقی به حسابتان واریز می‌شود.

خرید بلیط هواپیما از بوکینگ؛ بلیط چارتری

شما اگر قصد خرید آنلاین بلیط هواپیمای چارتری را دارید، باید اطلاعاتی در مورد این نوع پروازها به دست بیاورید. دقت کنید که بلیط چارتری همواره با تخفیفاتی ویژه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته گاهی بلیط‌های هواپیمای چارتری، در ایام پیک سفر به صورت گرانتر به فروش می‌رسند. موضوع مهمی که هنگام رزرو این نوع بلیط‌ها باید مد نظر قرار دهید این است که اغلب امکان لغو بلیط چارتری وجود ندارد. توصیه می‌کنیم قبل از رزرو هر نوع بلیط پروازی، قوانین و مقررات مربوط به استرداد آن را به درستی مورد مطالعه قرار دهید.

بلیط لحظه آخری

در آخر باید در مورد بلیط لحظه آخری توضیحاتی ارائه دهیم. بلیط‌های لحظه آخری همانطور که از نام آن پیداست، بلیط‌هایی هستند که در آخرین لحظه‌ها و قبل از پرواز به فروش می‌رسند. این نوع بلیط‌ها معمولاً با تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه می‌شوند تا صندلی‌های هواپیما خالی نمانند. در واقع شرکت‌های هواپیمایی از این طریق از آخرین فرصت‌ها برای فروش بلیط‌ استفاده می‌کنند. اگر به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر خود هستید، انتخاب بلیط لحظه آخری می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. اما باید توجه داشته باشید که ممکن است تعداد و انتخاب بلیط‌های لحظه آخری محدود باشد. با خرید بلیط هواپیما از بوکینگ، می‌توانید از تخفیفات ویژه‌ای بهره‌مند شوید.

نکات امنیتی در مورد خرید آنلاین بلیط هواپیما

قبل از خرید بلیط هواپیما از بوکینگ، لازم است به نکاتی که در ادامه به آن می‌پردازیم دقت داشته باشید. اولین موردی که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم، توجه به اعتبار وب‌سایت مورد نظر است. اطمینان حاصل کنید که وب‌سایتی که از آن بلیط خریداری می‌کنید، امن و معتبر است. وب‌سایت بوکینگ به عنوان یکی از معتبر‌ترین مراکز رزرو بلیط هواپیما شناخته می‌شود که فرآیند رزرو بلیط در آن به سادگی انجام می‌شود. همچنین توصیه می‌کنیم از اشتراک اطلاعات حساس مانند رمز عبور با دیگران خودداری کنید. قبل از تایید نهایی خرید، شرایط و قوانین خرید بلیط را به دقت مطالعه کنید. در آخر باید بگوییم در صورت امکان، از رمز دوم برای تأیید هرگونه تراکنش مالی استفاده کنید.

نکاتی در مورد خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی

قبل از خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، باید با میزان بار مجاز، قوانین مربوط به خرید بلیط برای کودک و نوزاد، شرایط استرداد بلیط، بهترین زمان برای خرید بلیط و بسیاری دیگر آشنا شوید. در ادامه سعی داریم تمامی نکات مربوط به خرید بلیط هواپیما را برای شما بیان کنیم.

بهترین زمان برای خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی

خرید بلیط هواپیما از بوکینگ در هر ساعتی از شبانه روز ممکن است. باید به این موضوع اشاره کنیم که شما می‌توانید از ماه‌ها قبل، برای خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی اقدام کنید. امکان خرید اما به این نکته دقت داشته باشید که با خرید بلیط لحظه آخری می‌توانید از تخفیفات ویژه‌ای بهره‌مند شوید. البته اگر قصد سفر در ایام تعطیل را دارید، بهتر است در اولین فرصت برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

میزان بار مجاز در هر پرواز

نکته مهم دیگری که قبل از خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی باید به آن دقت کنید، آگاهی از میزان بار مجاز هواپیما است. قابل ذکر است که میزان بار مجاز در پرواز، وابسته به نوع و کلاس پروازی است. به عنوان مثال شما می‌توانید در پروازی خارجی میزان بار بیشتری را با خود حمل کنید. میزان بار مجاز در پروازهای اکونومی حدود ۲۰ کیلوگرم و در پروازهای فرست کلاس حدود ۳۰ کیلوگرم است. همچنین شما میتوانید تا ۷ کیلوگرم بار را در کیف دستی خود قرار داده و آن را با خود به داخل هواپیما ببرید. چنانچه میزان بار قابل حمل شما بیشتر از موارد ذکر شده باشد، مشمول جریمه خواهید شد.

خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی برای کودکان زیر ۱۲ سال

هزینه خرید آنلاین بلیط هواپیما برای کودکان زیر ۱۲ سال، متفاوت از هزینه بلیط بزرگسالان است. چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما برای کودک زیر ۲ سال خود را دارید، باید به این نکته توجه کنید که هزینه پرواز برای این افراد حدود ۱۰ درصد بهای بلیط بزرگسالان است. همچنین بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی، برای کودکانی که بین ۲ تا ۱۲ سال سن دارند، تخفیف ویژه‌ای در نظر می‌گیرند. اما هزینه خرید بلیط هواپیما برای افراد در تمامی رده‌های سنی، در پروازهای لحظه آخری یکسان است.

سوالات متداول

آیا بعد از خرید آنلاین بلیط هواپیما لازم است برای دریافت نسخه چاپی بلیط اقدام کنیم؟

خیر، در بیشتر مواقع نیازی به دریافت نسخه چاپی بلیط نیست. شما می‌توانید نسخه الکترونیکی بلیط هواپیما را به پرسنل فرودگاه ارائه دهید.

چگونه می‌توانم از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه در خرید بلیط هواپیما از بوکینگ آگاه شوم؟

شما می‌توانید با دنبال کردن پیج رسمی وب‌سایت بوکینگ در اینستاگرام از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه‌ای که برای کاربران در نظر گرفته می‌شود، مطلع شوید.

آیا می‌توان بلیط آنلاین خریداری شده را استرداد کرد؟

بله لغو بلیط پروازهای سیستمی به راحتی امکان پذیر است. اما لغو بلیط‌های چارتری و لحظه آخری با شرایطی خاص انجام می‌شود.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.