آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

پولدارترین زنان سلبریتی در جهان کدامند؟ / ۱۰ زن ثروتمند دنیا

آماری که سالیانه از معرفی پولدارترین سلبریتی های جهان و مقدار ثروتشان منتشر می شود در سال ۲۰۲۵ پولدارترین زنان سلبریتی در جهان را معرفی کرد.

یکی از آماری که سالیانه منتشر می شود، معرفی پولدارترین افراد جهان است که در تازه ترین بخش منتشر شده این موضوع، اسامی ثروتمندترین بازیگران زن جهان را scotsman با میزان دارایی هر یک از این سلبریتی ها منتشر کرد که در ادامه این بخش خواهید خواند.

پولدارترین زنان سلبریتی در جهان

۱. ریس ویترسپون با ثروت ۴۰۰ میلیون دلاری

ریس ویترسپون با نام کامل لارا جین ریس ویترسپون که بازی او در فرندز یکی از دلایل شهرتش بود. او که در اوایل دهه ۲۰۰۰ به شهرت رسید و پس از آن با فعالیت در زمینه بازیگری، تهیه کنندگی و کارآفرینی به کسب درآمد بالا رسید، حالا با ثروت خالص ۴۰۰ میلیون دلاری، ثروتمندترین بازیگر زن جهان لقب گرفته است.

پولدارترین بازیگران زن جهان

۲. جنیفر لوپز با ۴۰۰ میلیون دلار ثروت

میزان ثروت جنیفر لوپز و ریس ویترسپون به یک اندازه است اما سایت منبع، جنیفر را در رتبه ۲ این لیست قرار داده و او را با ثروت خالص ۴۰۰ میلیون دلاری یکی دیگر از ثروتمندترین بازیگران زن جهان معرفی کرد.

۳. لیدی گاگا با ثروت ۳۲۰ میلیون دلاری

رتبه سوم این لیست از آن لیدی گاگا خواننده شد؛ خواننده زن هالیوودی که در بازیگری ورود کرده و موفق به کسب اسکار شده است، دارایی در حدود ۳۲۰ میلیون دلاری دارد.

پولدارترین زنان سلبریتی در جهان کدامند؟ / 10 زن ثروتمند دنیا

پولدار ترین بازیگر زن جهان

۴. جنیفر آنیستون با ثروت ۳۲۰ میلیون دلار

بازیگر زن هالیوودی که نامش در میان ۱۰ بازیگر پولدار زن دنیا به ثبت رسیده است، آنیستون است که میزان دارایی خالصش ۳۲۰ میلیون دلار اعلام شده است.

۵. مری کیت و اشلی اولسن هر کدام با ۲۵۰ میلیون دلار ثروت

دوقلوهای مهشور هالیوود هم یکی از حاضرین در این لیست هستندغ بازیگرانی که از کودکی مشغول بازیگری هستند حالا هر کدام با ثروت ۲۵۰ دلاری نام خود را در این لیست قرار داده اند.

۶. نیکول کیدمن با ثروت ۲۵۰ میلیون دلاری

نیکول کیدمن همسر سابق تام کروز و بازیگر فیلم چشمان کاملا بسته رتبه ششم لیست پولدارترین بازیگران زن جهان را با دارایی خالص ۲۵۰ میلیون دلاری از آن خود کرد.

پولدارترین زنان سلبریتی در جهان کدامند؟ / 10 زن ثروتمند دنیا

۷. ساندرا بولاک با۲۵۰ میلیون دلار ثروت

ساندرا بولاک برنده اسکار و یکی از معروف‌ترین بازیگران هالیوودی است که دارایی خالصش ۲۵۰ میلیون دلار گزارش شده است.

۸. جولیا رابرتز با ثروت ۲۵۰ میلیون دلار

جولیا رابرتز را بیشتر بعد از بازی در فیلم زن زیبا شناختیم؛ بازیگر فیلم اوسیج کانتی که یکی از دوست داشتنی ترین های هالیوود محسوب میشود با دارایی خالص ۲۵۰ میلیون دلاری در میان اعضای این لیست، رتبه هشتم را تصاحب کرد.

۹. شارلیز ترون – ۲۰۰ میلیون دلار

شارلیز ترون بدون شک از زیباترین بازیگران هالیوود است. ثروت خالص او ۲۰۰ میلیون دلار گزارش شده است. ستاره فیلم های مارول و چندین موفقیت بزرگ دیگر، ترون دارای ثروت خالص ۲۰۰ میلیون دلاری است.

۱۰. گوئینت پالترو با ۲۰۰ میلیون دلار دارایی خالص

گوئینت پالترو که بدلیل سبک زندگی و مراقبت های ویژه ای جوانی اش در میان طرفداران خود مشهور است، با ثروت خالص ۲۰۰ میلیون دلاری رتبه دهم لیست را از آن خود کرده.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.