آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

وام طرح نگین مهر بانک سپه+ جزئیات طرح نگین مهر بانک سپه ۱۴۰۲

وام طرح نگین مهر بانک سپه همراه با جزئیات طرح نگین مهر بانک سپه ۱۴۰۲ را در ادامه خبر زیر در صفحه فردا دنبال کنید.

وام طرح نگین مهر بانک سپه+ جزئیات طرح نگین مهر بانک سپه ۱۴۰۲ را در ادامه خبر زیر در اندیشه معاصر دنبال کنید. جزئیات طرح نگین مهر بانک سپه ۱۴۰۲ و نحوه ثبت نام وام طرح نگین بانک سپه و شرایط لازم برای دریافت وام طرح نگین مهر بانک سپه را برایتان تشریح کردیم. آنطور که در سایت این بانک اعلام شده است، وام طرح نگین بانک سپه شامل سه طرح نگین آتیه، نگین اعتماد و نگین مهر می‌شود. وام بانک سپه انواع گوناگونی دارد، از جمله آن ها می توان به، تسهیلات طرح میثاق، تسهیلات طرح مهر، تسهیلات طرح آتیه و موارد دیگر اشاره کرد. فرد با مراجعه به سامانه این بانک از ضوابط و نحوه ثبت نام وام بانک سپه مطلع می شود. متقاضی جهت دریافت وام بانک سپه نیاز به دارا بودن شرایط مرتبط با انواع تسهیلات بانک سپه دارد.

آنطور که در سایت این بانک اعلام شده است، وام طرح نگین بانک سپه شامل سه طرح نگین آتیه، نگین اعتماد و نگین مهر می‌شود.

در ادامه شرایط دریافت وام طرح نگین بانک سپه را در هر کدام از این موارد می‌خوانید. ضمن اینکه این بانک کارت اعتباری با نام بهین کارت هم دارد.

طرح نگین آتیه بانک سپه
طرح نگین آتیه، یکی از زیرمجموعه‌های وام طرح نگین بانک سپه است. بر اساس این طرح متقاضیان می‌توانند بر اساس میانگین سپرده خود در دوره زمانی ۲ تا ۱۲ ماهه، انواع تسهیلات در اقساط متنوع استفاده کنند.

در این نوع وام طرح نگین بانک سپه به ازای هر ماه انتظار بیشتر به حداقل مدت انتظار که ۲ ماه است، به تعداد اقساط ۱۲ ماه اضافه می‌شود. در حالتی دیگر به ازای هر ماه انتظار بیشتر ۵۰ درصد میانگین موجودی حساب به مبلغ تسهیلات اضافه می‌شود. در این مورد وام طرح نگین بانک سپه انتقال امتیاز و مازاد امتیاز تسهیلات به اعضای خانواده امکان‌پذیر است.

طرح نگین اعتماد بانک سپه
نگین اعتماد یکی دیگر از زیرمجموعه‌های طرح نگین بانک سپه است. در این طرح متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب ویژه طرح نگین اعتماد در دو نوع کوتاه مدت عادی و یا کوتاه مدت ۶ ماهه، از مزایای این طرح استفاده کرد.

در این مورد از وام طرح نگین بانک سپه متقاضیان امکان دریافت سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری و دریافت تسهیلات فوری را دارند.
ضمن اینکه در این طرح نیازی به معرفی ضامن برای دریافت تسهیلات وجود ندارد.

در این طرح نگین بانک سپه نیز امکان انتقال امتیاز برای اعضای درجه ۱ خانواده وجود دارد. قابلیت واریز و برداشت از سپرده‌های کوتاه مدت عادی نگین اعتماد (برای مازاد بر مبلغ وثیقه شده برای تسهیلات) نیز برای متقاضیان در این طرح فراهم است.

همچنین مشتریانی که به دنبال کنترل ریسک اعتباری، نقدینگی و عملیاتی در کسب‌وکار خود بوده و با سپرده‌گذاری و حفظ نقدینگی خود در پی تأمین سرمایه در گردش از بانک و بازپرداخت اقساطی آن هستند، نیز توصیه می‌شود.

آنطور که در سایت این بانک نوشته شده، حداقل مبلغ پرداخت تسهیلات در این نوع وام طرح نگین بانک سپه سه میلیون تومان است. ضمن این‌که حداقل مدت انتظار یک روز و تعداد اقساط نیز ۱۲ تا ۳۶ ماه عنوان شده است.

شرایط استفاده از طرح اعتباری نگین مهر
در این طرح نگین بانک سپه، متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب ویژه بر اساس میانگین موجودی خود در دوره زمانی دلخواه یعنی ۳ تا ۹ ماهه، از امتیاز وام وام قرض‌الحسنه تا ۲ برابر میانگین حساب استفاده کنند. ضمن این‌که کارمزد این تسهیلات ۲ تا ۴ درصد است.

در طرح نگین مهر بانک سپه، به ازای هر ماه انتظار بیشتر نسبت به حداقل مدت انتظار(۳ ماهه)، به تعداد اقساط ۴ ماه اضافه می‌شود. همچنین به مبلغ امتیاز وام به میزان ۲۵% میانگین موجودی (تا سقف ۲ برابر) اضافه می‌شود.

همچنین در ازای هر ماه بیشتر انتظار، نرخ کارمزد از ۴ درصد به ۲ درصد کاهش می‌یابد.

در این طرح مانند طرح‌های قبلی، متقاضیان امکان انتقال امتیاز و مازاد امتیاز وام را به افراد را به پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر دارند.

ضمن این‌که در این وام طرح نگین بانک سپه، میزان اعطای وام بین یک تا ۵۰ میلیون تومان متغیر است تعداد اقساط نیز ۱۲ تا ۳۶ ماه است. مدت انتظار برای وام نیز بین ۳ تا ۹ ماه متغیر است.

مشتریانی که متقاضیان وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی بانک سپه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و حداقل ۵۰۰ هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند. ضمنا باید حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات، داشتن ضامن رسمی است. این وام قرض الحسنه بوده و به آن سود تعلق نمی‌گیرد. تنها کارمزد آن دو یا چهار درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به ۳۶ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۱ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۱۹۹ تومان است. کل سود تسهیلات، ۳ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۱۷۳ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۵۳ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۱۷۳ تومان خواهد بود.

دیگر اهداف بانک سپه از ارائه طرح تسهیلاتی نگین مهر را بشناسید
علاوه بر مورد توانمند کردن اقشار کم درآمد، به طور کلی بانک سپه با طراحی و ارائه طرح تسهیلاتی نگین مهر، اهدافی مانند افزایش سهم منابع ارزان قیمت در ترکیب منابع و بهینه سازی قیمت تما شده پول، تمرکز بر احیای سنت قرض الحسنه و گسترش آن در سطح جامعه، ترویج و توسعه بانکداری اسلامی درخور نشان تجاری بانک با قابلیت پذیری در شبکه بانکی و تجهیز منابع قرض الحسنه و رفع احتیاجات ضروری مشتریان را دنبال می‌کند.

شرایط دریافت وام بانک سپه

بانک سپه در راستای ارائه خدمات خود به اقشار مختلف، انواع وام بانکی را در نظر گرفته، که به تسهیلات طرح نگین میثاق، تسهیلات طرح نگین مهر، تسهیلات طرح نگین آتیه، تسهیلات بهین کارت سپه، تسهیلات باران ۲، طرح قلب سفید و طرح سرافرازان اشاره شد. افراد جهت دریافت هر یک از موارد گفته شده نیاز به داشتن شرایط دریافت وام بانک سپه داشته که در زیر مورد بررسی قرار گرفته است.

شرایط طرح تسهیلات نگین آتیه
تسهیلات نگین آتیه قابلیت دریافت و پرداخت تسهیلات داشته و همچنین نرخ سود سپرده بانکی علی الحساب آن یک صدم درصد می باشد. علاوه بر موارد گفته شده مدت انتظار میانگین سازی، ۲ الی ۱۲ ماه بوده و نسبت مبلغ تسهیلات به میانگین سپرده ۵۰ الی ۲۰۰ درصد می باشد. حداقل مبلغ میانگین یک میلیون تومان بوده و همچنین حداقل و حداکثر تسهیلات پرداختی ۲ میلیون و ۵ میلیارد تومان می باشد. نرخ سود ۸ الی ۱۸ درصد و نوع عقد مرابحه خواهد بود. وثیقه ها و ضامنین بر اساس شرایط و ضوابط بانک سپه، مورد بررسی قرار می گیرد.

شرایط تسهیلات طرح نگین مهر
فرد ابتدا، اقدام به افتتاح حساب قرض الحسنه جاری در یکی از شعب بانک سپه کرده و از شرایط دریافت تسهیلات طرح نگین مهر توسط کارمندان بانک سپه مطلع می شود. به منظور بهره مندی از حداکثر مزایای این طرح متقاضی بایستی با توجه به مبلغ وام و تعداد اقساط مورد نظر، نسبت به نگهداری و میانگین سازی سپرده خود اقدام نماید.

 شرایط دریافت تسهیلات طرح نگین میثاق
داشتن حساب حقوقی نزد بانک سپه، به همراه عدم داشتن چک بازگشتی و عدم داشتن قسط معوقه و موارد دیگر از شرایط مورد نیاز برای برخورداری از تسهیلات طرح نگین میثاق بوده و در ادامه قابل مشاهده می باشد.

حداقل مدت انتظار یک ماهه،
نرخ اعتبار ۴ الی ۱۰ درصد برای وام قرض الحسنه
نرخ اعتبار ۴ الی ۴۵ درصد برای وام مرابحه
نرخ کارمزد ۴ درصد برای وام قرض الحسنه
نرخ کارمزد ۵ الی ۱۸ درصد برای وام مرابحه
ارائه وثیقه در چهارچوب ضوابط اعتباری بانک سپه

شرایط دریافت تسهیلات طرح بهین کارت سپه
از شرایط دریافت وام بهین کارت سپه می توان به داشتن حساب نزد شعبه های بانک سپه اشاره کرد. عدم داشتن چک برگشتی به همراه عدم داشتن قسط معوقه از جمله مواردی بوده که مورد بررسی قرار خواهد گرفت. با توجه به شرایط نام برده متقاضی به راحتی می تواند با نحوه ثبت نام جهت دریافت این نمونه وام بانک سپه آشنا شود.

مدت انتظار ۳ الی ۹ ماهه
نسبت مبلغ وام به میانگین سپرده ۵۰ تا ۲۰۰ درصد
حداقل مبلغ میانگین ۵۰۰ هزار تومان
حداقل پرداخت وام ۱ میلیون تومان
حداکثر پرداخت وام ۵۰ میلیون تومان
نرخ کارمزد ۲ یا ۴ درصد
وثیقه و ضامن ها در چهارچوب ضوابط اعتباری بانکی

شرایط دریافت تسهیلات طرح باران
از شرایط و ضوابط دریافت وام باران می توان به افتتاح این مورد اشاره کرد، که هر شخص حقیقی و حقوقی تنها یک بار امکان افتتاح حساب دارد. همچنین انجام عملیات واریز و برداشت توسط دارندگان حساب ویژه طرح باران دو امکان پذیر می باشد. از شرایط دیگر این نوع وام بانک سپه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

عدم داشتن چک برگشتی تسهیلات متقاضی و ضامن
عدم داشتن بدهی
پذیرش در اعتبار سنجی بانکی
متقاضی تنها در شعبه افتتاح حساب امکان دریافت تسهیلات را دارد.
تسهیلات طرح باران دو در قالب کارت اعتباری مطابق با دستور العمل ها و بخش نامه های موجود قابل پرداخت می باشد.
متقاضی جهت مراجعه به بانک و استفاده از اولویت دریافت تسهیلات حداکثر ۱۸ ماه پس از تاریخ افتتاح حساب زمان دارد.
امکان انتقال امتیاز به بستگان مانند پدر، مادر، همسر، فرزند و خواهر و برادر که دارای حساب بوده، امکان پذیر است.
از محل هر فقره حساب مشتری حقیقی تنها امکان دریافت یک فقره تسهیلات می باشد.
در صورت بستن حساب یا کاهش مانده به مبلغ کمتر از حداقل موجودی ۱۰ میلیون ریال برای اشخاص حقیقی و ۵۰۰ میلیون ریال برای اشخاص حقوقی، امتیاز دریافت تسهیلات از بین خواهد رفت.
در صورتی که مشتری قبلا از تسهیلات کارت اعتباری مرابحه استفاده کرده باشد، امکان دریافت کارت اعتباری تا قبل از تسویه تسهیلات قبلی امکان پذیر نخواهد بود.

شرایط دریافت تسهیلات طرح قلب سفید
از شرایط دریافت تسهیلات طرح قلب سفید می توان به داشتن شماره نظام پرستاری شاغل در حوزه درمان اشاره کرد. افراد حقیقی تنها یک بار امکان افتتاح حساب جهت برخورداری از این طرح را داشته و در سیستم بانکی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. از دیگر شرایط تسهیلات طرح قلب سفید می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مشتری امکان واریز و برداشت از سپرده بلند مدت را داشته و در جهت استفاده از اولویت تسهیلات میانگین مانده در روز، طی دوره سپرده گذاری ملاک قرار می گیرد.
در صورت بسته شدن سپرده توسط متقاضی امکان پرداخت تسهیلات صفر شده و دیگر امکان پذیر نخواهد بود.
نداشتن چک برگشتی وام گیرنده و ضامن
عدم داشتن بدهی و سررسید در گذشته
مثبت بودن اعتبار سنجی بانکی وام گیرنده و ضامن در راستای توان بازپرداخت وام
امکان دریافت تسهیلات تنها در شعبه افتتاح حساب امکان پذیر می باشد.
این نمونه وام بانک سپه در قالب کارت اعتباری مرابحه طبق دستورالعمل ها و بخش های موجود، قابل پرداخت خواهد بود.
نرخ تسهیلات ۱۸ درصد
حداقل مدت ماندگاری سپرده ۲ ماهه
حداکثر مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماه
سقف تسهیلات پرداختی تا ۲۰ میلیون تومان
در صورت ماندگاری سپرده بیش از ۲ ماه امتیازی جهت دریافت تسهیلات در نظر گرفته نمی شود.
در صورتی که مشتری از حق تقدم تسهیلات طرح برخوردار شود، به میزان ۱۰ درصد از وام در حساب طرح سفید فرد به عنوان وثیقه نقدی اخذ شده تا زمان اتمام بازپرداخت امکان برداشت آن وجود ندارد.
در صورت دریافت تسهیلات کارت اعتباری در قبل، تا زمان تسویه امکان دریافت تسهیلات جدید وجود ندارد.

شرایط دریافت تسهیلات طرح سرافرازان
از شرایط دریافت تسهیلات طرح سرافرازان  می توان به این مورد اشاره کرد که مشمولان این طرح تنها بازنشستگان و مستمری بگیران نیروهای مسلح ساکن در شهرستان ها می باشند که حقوق خود را از بانک سپه دریافت می کنند. از شرایط دیگر این وام بانک سپه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

میزان پرداخت معادل دو برابر میانگین دو ماهه حساب کوتاه مدت، ۳ برابر میانگین حساب قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلون تومان و بازپرداخت ۳۶ ماهه می باشد.

نرخ تسهیلات ۱۸ درصد
نیاز به یک ضامن بازنشسته نیروهای مسلح
در صورتی که مشتری در گذشته از تسهیلات کارت اعتباری مرابحه بانک سپه استفاده کرده باشد، امکان دریافت تسهیلات کارت اعتباری جدید را ندارد.
در صورتی که متقاضی از تسهیلات بانک های دیگر استفاده کرده و میزان تسهیلات ان ها بیش از ۵ میلیون تومان نباشد، دریافت تسهیلات امکان پذیر است.

فرد متقاضی با توجه به شرایط گفته شده جهت دریافت انواع تسهیلات بانک سپه اقدام به دریافت وام نموده که در این راستا نیاز به ارائه مدارک مرتبط نیز دارد. در ادامه به مدارک مورد نیاز جهت دریافت وام بانک سپه و همچنین نحوه ثبت نام این وام پرداخته خواهد شد.

مدارک لازم برای دریافت وام بانک سپه

بانک سپه در راستای ارائه خدمات به مشتریان خود این امکان را فراهم نموده تا متقاضیان با داشتن شرایط مدنظر امکان دریافت انواع تسهیلات را داشته باشند. علاوه بر شرایط یکی از موارد مورد نیاز برای افراد جهت دریافت تسهیلات بانک سپه، ارائه مدارک مورد نیاز می باشد.

از مدارک مورد نیاز برای دریافت وام بانک سپه می توان به مدارک مرتبط با تسهیلات طرح بهین کارت سپه، که شامل تکمیل فرم درخواست، مدارک شناسایی، مدارک ضامن و چک معتبر می باشد، اشاره کرد. از مدارک لازم برای دریافت انواع تسهیلات بانک سپه، می توان به تکمیل فرم درخواست و افتتاح حساب سپرده طرح دار به همراه ارائه اصل و تصویر کارت ملی و اصل و تصویر شناسنامه اشاره نمود.

متقاضیان دریافت تسهیلات مختلف بانک سپه با ارائه مدارک مورد نیاز به همراه داشتن شرایط ذکر شده، قابلیت این را داشته تا وام خود را دریافت نمایند. از موارد قابل توجه کاربران، آشنایی با سامانه تسهیلات بانک سپه و نحوه ثبت نام دریافت وام بانک سپه بوده که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

سامانه تسهیلات بانک سپه

بانک سپه یکی از بانک های ایرانی دارای شعب متعدد در سرتاسر کشور بوده که به صورت حضوری و غیر حضوری خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه می دهد. این بانک در راستای تحقق دولت الکترونیک و سهولت افراد این امکان را فراهم نموده تا متقاضیان جهت اطلاع از موارد  ثبت نام نیاز به مراجعه حضوری نداشته و  از طریق سامانه تسهیلات بانک سپه به نشانی banksepah.ir اقدام به اطلاع از ثبت نام و دریافت وام بانک سپه نمایند.

سامانه تسهیلات بانک سپه یک بستر اینترنتی جهت ارائه خدمات بانک سپه بوده که افراد با استفاده از اینترنت به این سایت دسترسی خواهند داشت. از جمله خدمات این سامانه می توان به دریافت شماره شبا، مدیریت چک صیادی، خدمات ریالی و معرفی خدمات بانکی اشاره کرد. همچنین این سامانه دارای بخش تماس و اطلاعت شعب می باشد که در اختیار کاربران قرار دارد.

متقاضیان جهت دریافت خدمات بانک سپه با توجه به موارد گفته شده و همچنین دریافت اطلاعاتی درباره انواع تسهیلات شرح داده شده به این سامانه مراجعه نموده و روند ثبت نام را مطلع خواهند شد. روند دسترسی به سامانه تسهیلات بانک سپه بدین صورت بوده که فرد با ورود آدرس بانک سپه به نشانی ذکر شده در مرورگر اینترنتی خود با استفاده از گوشی تلفن همراه و سیستم رایانه به صفحه اول این سایت منتقل خواهد شد.

نحوه ثبت نام و دریافت وام بانک سپه

متقاضی جهت دریافت وام بانک سپه، نیاز به داشتن شرایطی بوده که در قبل برای انواع تسهیلات اشاره شد. علاوه بر این فرد نیاز به ارائه مدارک مرتبط با نوع وام مدنظر داشته و بایستی با سامانه تسهیلات بانک سپه آشنایی داشته باشد، که در قبل به این موارد پرداخته شد. یکی از موارد مهم برای افراد جهت برخورداری از انواع تسهیلات بانک سپه شیوه ثبت نام و دریافت وام بوده که مورد توجه قرار می گیرد.

نحوه ثبت نام و دریافت وام بانک سپه بدین صورت بوده که متقاضی ابتدا بایستی جهت اطلاع از روند ثبت نام به سامانه بانک سپه به نشانی banksepah.ir مراجعه نماید. برای انجام این کار نشانی نام برده را در مرورگر دستگاه تلفن همراه یا سیستم کامپیوتر خود وارد نموده و به صفحه اول این سایت منتقل می شود. متقاضی این امکان را دارد تا در سایت بانک سپه، در پایین صفحه اول این سایت بر روی گزینه مشاهده بیشتر کلیک نموده و تسهیلات را مشاهده نماید. تصویر زیر نمایانگر این روند می باشد.

در این طرح شما می‌توانید با ایجاد میانگین حساب ۳ الی ۸ ماهه تا سقف ۵۰ میلیون تومان و برحسب مدت زمان میانگین حساب تا ۲ برابر سپرده‌تان تسهیلات قرض‌الحسنه ۲ یا ۴ درصد دریافت کنید.

در این طرح برای ضمانت به کارمند کسر از حقوق نیاز دارید و حساب مورد نظر شما حساب قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک است. بازپرداخت این تسهیلات ۱۲ الی ۳۶ ماه است و حداقل مبلغ سپرده و مبلغ وام بترتیب ۵۰۰ هزار تومان و ۱ میلیون تومان است.

مطالب مرتبط
1 نظر
  1. مجتبی می گوید

    سلام وام ۱۲۰ میلیونی نگین مهر گرفتم ۱تومان شو روزی اول از اصل وام کم کردن به اعنوان کارمزد بدون اینکه از اقساط وام کم بشه ایا این کارمزد قانونی که بانک از من گرفته

دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.