آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

معین زندی معروف به معین زد کیست؟ + دانلود آهنگ مشق امشبم

معین زد به تازگی ترانه ای به بازار موسیقی داده و نام خود را بر زبان انداخته در اینجا خواهیم خواند که معین زندی معروف به معین زد کیست و دانلود آهنگ مشق امشبم .

معین زد با نام شناسنامه ای محسن زندی متولد ۸ آذر سال ۱۳۷۰ و اهل تویسرکان همدان است . سبک معین زد پاپ رپ است .

معین زد خواننده ی نوظهور و محبوب به خاطر تلفیق پاپ و رپ در سبک خود و همینطور موضوع های اجتماعی و عاشقانه بسیار طرفدار پیدا کرده است

بیوگرافی معین زد

محسن زندی با نام هنری معین زد علاوه بر اینکه خواننده ی قابل و مورد توجهی است ترانه سرای قابلی هم هست . اکثر ترانه هایی که معین زد نوشته است مفاهیم و مضامین اجتماعی و همینطور عاشقانه دارند . او اکثرا ملودی هایش را نیز خودش می سازد و در فضای مجازی منتشر می کند ، از این رو در بسیاری از شبکه های اجتماعی هواداران زیادی دارد .

نام اصلی اش محسن زندی و در شهر تویسرکان، ۹۱ کیلومتری همدان به دنیا آمده است، علاقه به موسیقی خیلی زود او را پای کلاس های آواز کشاند

از سال ۱۳۷۹ وقتی تنها ۹ سال داشت شروع به خوانندگی کرد و ۳ سال بعد در ۱۳۸۲ از ۱۲ سالگی بصورت جدی وارد فعالیت در سبک موسیقی پاپ – رپ شد.

معین زندی معروف به معین زد کیست؟ + دانلود آهنگ مشق امشبم

آلبوم اینترنتی تا دیده شدن

بعد از سال ها فعالیت زیر زمینی اولین آلبوم خود بنام درس عشق را در سال ۱۳۹۳ بصورت اینترنتی پخش کرد که با استقبال خوبی مواجه شد

اما بیشتر دیدن شدن او با تک آهنگای سیگار وسط کار و دل بدیم در سال ۹۴ شروع شد

معین در ادامه با آهنگ های درد عشق و ریسمون سیاه در سال ۹۵ سپس با آهنگ پیر میشم سال ۹۵ و در نهایت با آهنگ های زمانه، نعره چاه سر زبان ها افتاد

اما شهرت او با قطعه همدست در مرداد سال ۹۶ شروع شد

معین زندی معروف به معین زد کیست؟ + دانلود آهنگ مشق امشبم

از ترانه نویسی تا شرکت

آقای خواننده از ابتدا در سرودن ترانه هایش پای کار بود و حالا هم همه کارهایش را خودش می نویسید و زیر نظر شرکت آوای هنر فعالیت می کند

بیشتر مضمون ترانه هایش، اجتماعی – عاشقانه می باشد

مجوز

معین زد بعد از سال ها فعالیت توانست در نهایت خرداد ۱۳۹۸ زیر نظر موسسه آوای هنر برای قطعه جاده هزار با ترانه و ملودی خود و تنظیم سعید انصاری مجوز بگیرد

معین زندی معروف به معین زد کیست؟ + دانلود آهنگ مشق امشبم

چکیده ای از بیوگرافی معین زد :

نام اصلی: محسن زندی

متولد : ۸ آذر ۱۳۷۰

محل تولد : تویسرکان ، همدان

حرفه : خواننده

سبک موسیقی : پاپ – رپ

سال شروع کاری: ۱۳۹۵

معین زد با نام اصلی محسن زندی متولد ۸ آذر ۱۳۷۰ در شهر تویسرکان همدان، خواننده است. معین زد از کودکی علاقه فراوانی به موسیقی داشته او همیشه در جمع مهمانی ها اقدام به خوانندگی میکرده و دوستان و خانواده‌اش او را به دلیل صدای بسیار زیبایی که داشته تحسین می کردند و مشوق اصلی اش خانواده و دوستانش بوده است.

معین زد از ۹ سالگی خواندن را شروع کرد و فعالیت خود را در سن ۱۲ سالگی از سال ۱۳۸۲ در سبک های موسیقی پاپ رپ آغاز نمود. او معتقد است که سبک موسیقی‌اش خاص خودش است. معین زد با سرودن ترانه هایی با مفاهیم و مضمون های اجتماعی و عاشقانه قطعات موسیقیایی را با ملودی هایی از خودش ساخت و در فضای مجازی منتشر کرد.

معین زد علاوه بر خوانندگی در حرفه ترانه سرایی نیز کار می کند و با سرودن ترانه هایی با مفاهیم و مضمون های اجتماعی و عاشقانه قطعات موسیقیایی را با ملودی هایی از خودش ساخت و در فضای مجازی منتشر کرد و توجه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد.

معین زد ارادت زیادی به اهل بیت داشته و اهل نوحه و مداحی برای اهل بیت نیز میباشد این موضوع را میتوان از عکسهای اینستاگرامش فهمید که به کربلا رفته است.

معین زد بعد از سال ها فعالیت توانست در نهایت خرداد ۱۳۹۸ برای قطعه جاده هزار با ترانه و ملودی خود و تنظیم سعید انصاری مجوز بگیرد.

معین زندی معروف به معین زد کیست؟ + دانلود آهنگ مشق امشبم

ازدواج معین زد

معین زد هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

با وجود خانواده مذهبی، معین زد چگونه وارد دنیای موسیقی شد؟

شاید این موضوع که معین زد در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمده است، ولی این سبک از موسیقی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد کمی عجیب به نظر برسد. با این حال باید بدانید که خانواده معین یکی از اصلی‌ترین حامیان او برای ورود به دنیای موسیقی بودند. در واقع آنطور که خود Moein_z می‌گوید او از دوران کودکی و سنین ۸ یا ۹ سالگی موسیقی را آغاز کرده و زمانی که در جمع‌های خانوادگی بودند شروع به آواز خواندن می‌کرد. در ادامه اعضای خانواده او معین را تشویق کردند تا به طور حرفه‌ای این کار را ادامه دهد.

معین زد نیز با دیدن تشویق اعضای خانواده به حوزه موسیقی علاقه‌مند شد و کم کم کار خود را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد تا این‌که در سال ۱۳۹۵ به‌صورت کاملا رسمی اولین ترک موسیقی خود را منتشر کرده و وارد دنیای موسیقی ایران شد.

اگر به آهنگ‌هایی که توسط معین زد منتشر شده گوش دهید متوجه می‌شوید که یک نکته خاص درباره آهنگ‌های او وجود دارد. خود Moein_z نیز ادعا دارد که آهنگ‌هایش کاملا مخصوص به خودش است و سبک خاصی از موسیقی را به طرفداران خود ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های اصلی آهنگ‌های معین زد ملودی‌هایی است که او برای آهنگ‌های خود می‌سازد. این ملودی‌ها با آهنگ‌های پاپ ایرانی تفاوت‌های زیادی دارد و این در حالی است که شباهتی به آهنگ‌های رپ نیز ندارد.

به همین علت است که او سبک خود را سبکی بین پاپ و رپ می‌داند. همین ویژگی نیز باعث می‌شود تا هم طرفداران موسیقی نسل جدید و هم نسل قدیم علاقه زیادی به آهنگ‌های معین زد داشته باشند. نکته مهم دیگری که درباره آهنگ‌های Moein_z وجود دارد این است که بیشتر آهنگ‌های او توسط خودش ترانه‌سرایی می‌شوند. ترانه‌های آهنگ‌های معین زد نیز ترانه‌های خاصی هستند که امروزه در اینستاگرام بسیار وایرال شده‌اند.

” استایل معین زد استایلی با ریش‌های بلند، سبک لباس پوشیدن مانند خواننده‌های رپ و روحیات اخلاقی بسیار احساسی مانند خواننده‌های پاپ است. او با ترکیب این دو سبک موفق شده ویدیوهای زیادی را از خود در اینستاگرام وایرال کند.”

معین زندی معروف به معین زد کیست؟ + دانلود آهنگ مشق امشبم

فعالیت هنری معین زد Moein z از چه زمانی شروع شد؟

همانطور که گفتیم معین زد از سن ۹ سالگی وارد حوزه موسیقی شد و در داخل محیط‌های خانوادگی آهنگ‌های زیادی می‌خواند. علاقه او Moein_z و تشویق‌های خانواده کم کم باعث شد تا او در کلاس‌های موسیقی ثبت‌نام کند و پایه‌گذار یک سبک بسیار منحصربه‌فرد و جذاب در موسیقی شود. او از همان سال‌ها موفق شد که در زمینه ترانه‌سرایی هم استعداد خود را نشان دهد و با توجه به علاقه زیادی به اشعار مختلف داشت خیلی سریع توانست این مسیر را نیز طی کند.

همین عامل نیز باعث شده تا امروزه بیشتر آهنگ‌های Moein z توسط خودش نوشته شود و متن ترانه‌ها همگی متعلق به خود معین زد هستند.

معین زد، از کارگری و دستفروشی تا خوانندگی

معین زد از جمله خواننده‌های نسل جدید به شمار می‌آید که به هیچ وجه از جایگاه اجتماعی و اقتصادی خوبی کار خود را شروع نکرده است. در چند وقت اخیر ویدیوهایی از زندگی او منتشر شده که نشان می‌دهد او از موقعیت سختی به جایگاه فعلی خود دست پیدا کرده است. شاید به همین علت است که او قدر زندگی و موقعیت فعلی خود را می‌داند و این موضوع روی کیفیت آثاری که از او منتشر می‌شود نیز تاثیرگذار است. Moein_z در یکی از ویدیوهای خود می‌گوید که از همان دوران نوجوانی برای این‌که بتواند از پس هزینه‌های زندگی خود بر بیاید مجبور بود که کارگری کند.

در ادامه او شروع به دستفروشی کرد تا بتواند بخش عمده‌ای از هزینه‌های کاری خود را نیز پرداخت کند. با این حال این سختی‌ها هیچ‌گاه باعث نشد که معین زد از مسیری که در آن قرار دارد ناامید شود و در نهایت نیز موفق شد که به جایگاهی که انتظار دارد دست پیدا کند.

محبوبیت چندبرابری معین زد با حضور در برنامه پدرخوانده

طرفداران بازی مافیا می‌دانند که سناریو پدرخوانده یکی از سناریو‌های جذاب این بازی به شمار می‌آید که در شبکه‌های ویدیویی خانگی نیز برنامه‌ای با همین عنوان اجرا می‌شود. در این برنامه بسیاری از سلبریتی‌ها، بازیگران و خواننده‌های ایرانی حضور دارند. معین زد یکی از هنرمندانی است که در این برنامه تلویزیون خانگی حضور پیدا کرده و شاید بتوان حضور او در این برنامه را یکی از دلایل شهرت عجیب و غریب او در چندوقت اخیر دانست.

او با حضور در این برنامه نه‌تنها یک بازی جذاب در مافیا پدرخوانده را به مخاطبان ارائه دهد؛ بلکه در میان برنامه اشعار جذابی را نیز می‌خواند که همگی با سناریو بازی همخوانی داشتند. این اشعار زیبا در کنار صدای خاص و منحصربه‌فرد معین زد باعث شد تا طرفداران بازی مافیا پدرخوانده در اینستاگرام او را دنبال کرده و کامنت‌های زیادی برای او بگذارند.

معین زد و استایل‌های عجیب و غریبش

شاید اگر به برخی از آهنگ‌های معین زد گوشی دهید گمان کنید که Moein_z شخصیتی بسیار رسمی، احساسی و البته شخصیت پسر خوب دارد؛ ولی وقتی ویدیوها و تصاویر او را مشاهده می‌کنید این موضوع به هیچ وجه صدق نمی‌کند. یکی از دلایل محبوبیت معین زد به علت استایل‌های عجیب و غریبی است که معمولا می‌توانید از او در ویدیوهایش مشاهده کنید. در یکی از تصاویری که از او در اینستاگرام منتشر شده است او موهای خود را به شکلی عجیب بافته است و ریش بلندی که دارد نیز باعث شده تا بیشتر شبیه به خلافکارها شود. در این عکس او یک اخم عمیق نیز روی پیشانی خود دارد که باعث شده تا قیافه‌ای بسیار جدی و خلافکار پیدا کند.

از طرف دیگر نوع لباس پوشیدن او نیز جذابیت‌های زیادی دارد. لباس پوشیدن او بیشتر از آن‌که شبیه به دهه هفتادی‌ها باشد شباهت زیادی با نوع لباس پوشیدن دهه هشتادی‌ها دارد. لباس‌های بلند و گشاد و البته کتانی‌های معروف از جمله سبک‌های لباس پوشیدنی هستند که می‌توان آنها را تنها مختص به معین زد دانست. با مراجعه به آدرس اینستاگرام او می‌توانید تمامی تصاویر خاص و جذاب از استایل Moein_z را مشاهده کنید.

معین زندی معروف به معین زد کیست؟ + دانلود آهنگ مشق امشبم

آیا ماجرای خودزنی معین زد در کنسرتش راست است؟

یکی از حواشی بسیار عجیبی که درباره معین زد در چند هفته اخیر منتشر شده مربوط به خودزنی او در یکی از کنسرت‌هایش بود که ویدیوهای آن نیز منتشر شد. اگر به کپشن و اطلاعات این ویدیوها نگاه کنید مشاهده می‌کنید که با عنوان خودزنی معین زد منتشر شده‌اند. حال اصل ماجرا چیست؟ معین زد در فرایند اجرای یکی از کنسرت‌هایش متوجه می‌شود که در برخی از قسمت‌های اجرایش اشتباهاتی را مرتکب شده است. در ادامه Moein_z به سمت عقب برمی‌گردد تا به همکاران خود نگاه کند و سپس متوجه می‌شود که چه اشتباهی را مرتکب شده است.

در ادامه Moein_z شروع به لبخند زدن می‌کند و در واقع به مخاطبان این موضوع را می‌رساند که متوجه اشتباه خود شده است و سه ضربه آرام را نیز با دست خود به سرش می‌زند که نشان می‌دهد از این اشتباه ناراضی است. این حرکت معین زد در چند وقت اخیر در اینستاگرام بسیار وایرال شده و ویدیوهای زیادی از آن وجود دارد.

دانلود آهنگ معین زد مشق امشبم

متن آهنگ مشق امشبم معین زد

مشق امشبم هزار دفعه نوشتن از روی اسم توئه

انگار روح من تو جسم توئه

با خودم این شبا هی اسم قشنگ تورو دیکته میکنم

جز تو به کسی فکر نمیکنم

تو شدی قشنگ تر از پریا تو دل کسی جز من نریا

شوخی شوخی داره جدی میشه تو منو کشتی با دلبریا

تو شدی قشنگ تر از پریا تو دل کسی جز من نریا

کلی دیوونه دارم میبینم ولی از همشون بهتریا

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.