آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این مطلب از صفحه فردا به توضیحاتی درباره اینکه وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

مدارس برخی مناطق آذربایجان غربی غیرحضوری شد

 آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف مدارس برخی مناطق استان تعطیل و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی مدارس نواحی یک و دو ارومیه، بخش انزل، سیلوانا، نازلو و صومای برادوست ارومیه روز شنبه ۷ بهمن ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

‌مدارس کوهرنگ مجازی شد

با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ در کلیه مدارس شهرستان کوهرنگ و مقطع ابتدایی بخش باباحیدر شهرستان فارسان، به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس اردبیل

 رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برودت هوا ناشی از بارش برف فردا برخی از مدارس اردبیل را تعطیل کرد.

حسن اسکندرزاده اظهار کرد: به دلیل برودت هوا شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ فعالیت های آموزشی در اردبیل و نمین پیش‌دبستانی و ابتدایی شهری و پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی در نوبت صبح و عصر، به‌صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

وی گفت: همچنین در بیله سوار، جعفرآباد، هیر و شاهرود، سرعین، اصلاندوز، گرمی و نیز پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح غیر حضوری خواهد بود.

اسکندر زاده افزود: فعالیت‌های آموزشی مدارس استثنایی نیز در این مناطق غیر حضوری خواهد بود.

مدارس در سه شهرستان اصفهان غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی همه مدارس سه شهرستان سمیرم، فریدونشهر وبویین میاندشت خبر داد.

منصور شیشه فروش اظهار کرد: با توجه به بارش برف، کولاک، افت دما و پیش بینی لغزندگی جاده‌ها و معابر و به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناشی از تردد در محورهای برف گیر همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهرستان‌های سمیرم، فریدونشهر وبویین میاندشت شنبه ۷ بهمن ماه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: همچنین مدارس شهرستان چادگان با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه ۲۰۰ تیم امدادی و برف روبی برای بازگشایی محورها برف روبی و ارائه خدمات اسکان اضطراری در راه‌ها اقدام می‌کنند، ادامه داد: محور سی سخت به پادنا در شهرستان سمیرم و محوربویین میاندشت به خوانسار فعلاً مسدود است.

وی تصریح کرد: به رانندگان توصیه می‌شود در تردد در محورهای غرب و جنوب از زنجیر چرخ استفاده کنند.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.