آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

فال روزانه فردا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲

فال و فال‌گیری به معنای کوشش در پیشگویی و پیش بینی آینده یک فرد و یک عمل خرافی و شبه علم است که از راه و روش های نهانی یا فراطبیعی صورت می گیرد. فال‌گیری یکی از شاخه‌های نهان‌شناسی است.

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال روزانه فردا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ همراه شوید.

فال روزانه متولدین فروردین

در بعضی موارد عجولانه تصمیم گرفته اید که می تواند در آینده به ضرر شما تمام شود.توصیه می کنیم در کارهایتان دقت کنید و بدون مشورت با افراد متخصص تصمیمی نگیرید. در یک رابطه ی عاطفی قرار دارید که باعث شده است پیشرفت و رشد شخصیتی خوبی داشته باشید و بتوانید برخی رفتارهای خود را بهبود ببخشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

با وجود آن که پیشرفت و موفقیت های زیادی داشته اید اما گاهی اوقات در کارهایتان دچار غرور کاذب می شوید که می تواند باعث شکست شما شود. در خانه اتان تغییر و تحولات زیادی در حال رخ دادن است که می تواند بر روی شما و روحیه ی شما هم تاثیر بگذارد پس بهتر است خودتان هم در این موضوع مشارکت داشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

دلتنگ شخصی هستید که به زودی این دلتنگی تمام می شود و می توانید با او دیدار داشته باشید.این اتفاق و دیدار باعث می شود حال و هوای شما تغییر کند و برای پیشرفت و توسعه فردیتان اشتیاق بیشتری پیدا کنید. شخصی در اطرافتان قرار دارد که به شما حسادت می کند, چنین افرادی را از زندگی خود دور نگه دارید تا آرامش زندگیتان به هم نریزد.

فال روزانه متولدین تیر

گاهی اوقات زندگی خود را با دیگران مقایسه می کنید یا با حسرت به دیگران نگاه می کنید.این رفتار باعث می شود اعتماد به نفس و عزت نفستان خدشه دار شود پس بهتر است این رفتار را کنار بگذارید. مسئولیتی به عهده ی شما قرار دارد که ممکن است امروز نتوانید تمام و کمال به آن رسیدگی کنید اما نباید خودتان را در این مورد سرزنش کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

تا این لحظه شکست ها و پیروزی های زیادی داشته اید ولی حالا احساس می کنید در یک وضعیت ثابت مانده اید و هیچ پیشرفتی نداشته اید. باید در نظر داشته باشید که موقعیت اقتصادی و اجتماعی شما با گذشته فرق کرده است و باید سطح انتظار خود را پایین تر بیاورید.ممکن است در آینده این موضوع با تغییراتی همراه شود.

فال روزانه متولدین شهریور

شما فردی درون گرا هستید و چندان اجتماعی نیستید اما برای آن که بتوانید در کارهایتان پیشرفت کنید؛ لازم است روابط اجتماعی خود گسترش دهید و دوستان و آشنایانی در موضوعات مختلف پیدا کنید. احساس می کنید یکی از نزدیکانتان به مشکل برخورده است. امروز می توانید با او در این مورد صحبت کنید و حمایت خود را به او نشان دهید.

فال روزانه متولدین مهر

دوست دارید موقعیت شغلیتان را ارتقا دهید. در این مورد عجله نداشته باشید به زودی می توانید شاهد ترفیع یا پاداش باشید اما باید تلاش و دقت خود را بیشتر کنید تا خطایی انجام ندهید. اگر به دنبال یک رابطه بلند مدت و عمیق هستید؛ همچنان باید صبر کنید.بهتر است خودتان را درگیر احساسات زودگذر و بی نتیجه نکنید زیرا چنین روابطی می تواند دیدگاه شما را نبت به جنس مخالف خراب کند.

فال روزانه متولدین آبان

شما فردی مهربان هستید و همین خصوصیت به شما کمک می کند تا بتوانید راحت تر با آدم های مختلف ارتباط برقرارکنید. در حال حاضر وضعیت کاری شما رشد قابل توجهی داشته است و دلیل آن هم روابط اجتماعی خوب و مهربانی ذاتی شماست.اگر در یک رابطه ی عاشقانه قرار دارید؛ بهتر است امروز, هنگام حرف زدن, بیشتر از گذشته نسبت به طرف مقابلتان محتاط باشید.

فال روزانه متولدین آذر

اگر دوست دارید با سرعت بیشتری به موفقیت برسید و پیشرفت کنید؛ باید توانایی های خود را افزایش دهید. برای این کار باید مطالعه و تحقیقاتی انجام دهید و در صورت نیاز در کلاس های آموزشی شرکت کنید. شما شخصی اجتماعی هستید و دوستان زیادی دارید اما امروز با شخصی آشنا می شوید که فکر می کنید می تواند به یکی از دوستان خوب شما تبدیل شود.

فال روزانه متولدین دی

خودتان برای یک پیشنهاد کاری یا عاشقانه آماده کنید. فرصت خوبی پیش روی شما قرا می گیرد که می توانید تغییرات خوبی را در زندگی خود ایجاد کنید و از بلاتکلیفی خارج شوید. اگر می خواهید در کارتان را گسترش دهید؛ باید قدرت ریسک داشته باشید و از اتفاقات و کارهای جدید نترسید.با کمی خلاقیت و تلاش , می توانید سرعت پیشرفتتان را افزایش دهید.

فال روزانه متولدین بهمن

دوست دارید شخصی را تحت تاثیر قرار دهید.برای این کار نیازی به تلاش مضاعف نیست. سعی کنید مهربان و صادق باشید.خواهید دید که نفوذ کردن در او, راحت تر از آن چیزیست که فکرش را می کردید. اگر قصد معامله یا خرید وسیله ای را دارید, امروز زمان خوبیست که خرید خود را انجام دهید.توصیه می کنیم این کار را به هفته ی آینده موکول نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شاید گمان کنید امروز هم یک روز معمولی مانند روزهای پیشین است اما نباید زود قضاوت کنید! امروز اتفاقاتی رخ خواهد داد که هیجان و اشتیاق شما را چند برابر می کند و می تواند برای شما به یک روز به یاد ماندنی تبدیل شود. قصد دارید با شخصی که تفاوت سنی زیادی با شما دارد شراکت کنید؛ این کار می تواند با سود قابل توجهی همراه باشد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.