آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

فال روزانه فردا پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲

فال و فال‌گیری به معنای کوشش در پیشگویی و پیش بینی آینده یک فرد و یک عمل خرافی و شبه علم است که از راه و روش های نهانی یا فراطبیعی صورت می گیرد. فال‌گیری یکی از شاخه‌های نهان‌شناسی است.

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال روزانه فردا پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ همراه شوید.

فال روزانه متولدین فروردین

عمیق‌تر به مسایل نگاه کن. فرد مهربانی هستی. ولی سعی کن اعتدال را رعایت کنی. هر کاری با اولین گام آغاز می‌شود. از آن‌چه که تاکنون آموخته‌ای استفاده کن و استعداد و مهارت‌های خود را به نمایش بگذار. در صنعتگری و کارهای فنی هم می‌توانی موفقیت‌هایی را به دست آوری.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

از قدرت تجسم خلاق خود برای خلق کردن آن‌چه در زندگی می‌خواهی، استفاده کن. مواظب باش روی چیزی متفاوت و نامعقول کار نکنی وگرنه وقت و سرمایه خودت را از دست می‌دهی. پس‌اندازی برای آینده داشته باش شاید به زودی از آن استفاده کنی.

فال روزانه متولدین خرداد

از گم‌کرده‌ای سراغ می‌گیری و برای دستیابی به آن خود را به آب و آتش می‌زنی. پس با اعتمادبه‌نفس تلاش کن اما دقت و هوشیاری را از دست نده، در این راه از طرف شخص مهمی کمک می‌شوی. نهایت بهره را از زمان و فعالیت خودت ببر.

فال روزانه متولدین تیر

خداوند را که خورشید حقیقت است را فراموش نکن. عشق به فرزندان، محبت و هماهنگی و ثبات خانواده را در زندگی انسان پرورش می‌دهد. هم اکنون برای طرح و اجرای تعهدات و نقشه‌های طولانی مدت لحظه مساعدی است. برای یک تغییر یا یک حرکت جدید به نیروی خود اعتماد کن و پیش برو.

فال روزانه متولدین مرداد

انسانی پاک و مهربان هستی. ولی سعی کن که سود بیشتری به مردم برسانی و نسبت به دیگران با محبت‌تر باشی. از موفقیت دیگران خوشحال باش. سرعت عمل، دقت و تلاش از لوازم موفقیت و پیروزی بر رقیبان هستند خیری که تصورش را نمی‌کردی به زودی می‌رسد.

فال روزانه متولدین شهریور

به راحتی می‌توانی با یک شعله خشم، زندگی آرام را به آتش کشید. اما می‌توان با یک شاخه گل آن را تزیین کرد. از خودت گذشت نشان بده تا شیرازه زندگی مقاوم‌تر شود.

فال روزانه متولدین مهر

ناتوان‌ترین مردم کسی است که نتواند دوست حقیقی برای خود پیدا کند و ناتوان‌تر از او کسی است که دوستان خود را از دست بدهد. با دوستان نادان نشست و برخاست نکن که از منزلت و مقام تو می‌کاهد. زیرا انسان‌ها را از دوستانشان می‌شناسند.

فال روزانه متولدین آبان

این‌که به عهد و پیمان خود وفا می‌کنی و به امور معنوی توجه کافی داری بسیار عالی است، ولی مشاهده می‌کنی که ریاکاران از تو جلوترند. ناراحت نباش بالاخره آنها رسوا می‌شوند و موفق‌تر از همیشه گام برخواهی داشت. از این فکری که در سر داری خارج شو و برای خود سرگرمی به وجود بیاور و وسواس و تردید را رها ساز.

فال روزانه متولدین آذر

وقت قطع رابطه با بعضی‌ها فرا رسیده. منزوی بودن را تجربه می‌کنی. نیاز به آرامش درونی داری تا بالاخره جایی که در دنیا به آن تعلق داری را بیابی. برای رفتن به کشوری دیگر باید مقدماتش را آماده سازی. اگر در کار هنری شرکت کنی برایت از بیکاری بهتر است.

فال روزانه متولدین دی

هر قدر کمتر سخت بگیری از دنیا بیشتر بهره می‌بری. زمانی که برای گوش سپردن به ندای درون خود به طور منظم و مداوم در نظر بگیر. اکنون زمانی است مناسب که می‌توانی به قدرت‌های نهانی خود پی برده و به آنها دسترسی یابی. سعی کن تا در زندگی دیگران دخالت نکنی. عشق از طریق ظریف‌ترین احساسات و لطیف‌ترین نگاه‌ها نمایان می‌شود.

فال روزانه متولدین بهمن

زندگی جدیدی را شروع می‌کنی، قدری مضطرب هستی. انسان باانگیزه‌ای وجود دارد که دست تو را می‌گیرد و به تو کمک می‌کند. بر سر دو راهی یک انتخاب مهم در زندگی خود قرار می‌گیری. صبر و تحمل داشته باش.

فال روزانه متولدین اسفند

اسرار خود را برای کسانی که لیاقت و شایستگی ندارند، بیان نکن. اوقات خود را در بحث و مشاجره تلف نکن. مدت‌ها بود که ناراحت و نگران بودی و از چیزی رنج می‌بردی که این مساله برطرف‌ شده است. فکر هم نمی‌کردی این موضوع به این خوبی انجام شود ، پس خوش بینی پیشه کن.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.