آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

عکسی کمتر دیده شده از پدر واقعی سارا و نیکا فرقانی سریال پایتخت

در این پست از صفحه فردا تصویری از پدر سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت را مشاهده می کنید. سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران دوقلوی سریال پایتخت در فصل جدید این سریال حضور ندارند. اگرچه مراحل اولیه تولید این پروژه آغاز شده، اما ظاهرا سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران دوقلوی این سریال، در فصل جدید حضور ندارند.

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است .

 

 

بر اساس شنیده‌ها سبک زندگی و انتشار برخی عکس‌های منشوری از این دو خواهر پس از پایان فصل ششم پایتخت دلیل اصلی حذف این دو بازیگر از این سریال بوده است. حالا ظاهرا سازندگان سریال تلاش دارند یک زوج دوقلوی دیگر را جایگزین این زوج کنند.

سارا فرقانی یکی از دوقلو‌های سریال پایتخت که به سارا و نیکا معروف هستند در واکنش به خبر حذفشان از سریال پایتخت این گونه واکنش نشان داده است. سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۱۳۸۳ و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر هنوز یک ساله نشده بودند که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند. آن‌ها در سری‌های مختلف پایتخت حضور داشتند و همین حضور پیوسته آن‌ها و بزرگ شدنشان مقابل چشم مردم، آن‌ها مورد توجه قرار داده است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.