آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

طلاق رحیم نوروزی فرخِ پس از باران از یکی از خدمتکارانِ سریال

رحیم نوروزی برای اولین بار با هایده حسین زاده آشنا شد و ازدواج کرد اما این وصلت به جدایی منتهی شد.

نخستین جرقه‌های بازیگری رحیم نوروزی در کلاسهای بهروز بقایی و بهزاد عشقی زده شد. با نمایشنامه‌های اکبر رادی بازیگری برای او جدی شد و با ایفای نقش در مجموعه پس از باران به شهرت رسید.

اولین بار با خانم هایده حسین زاده بازیگری که در سریال پس از باران نقش یک خدمتکار ( زری) را بازی کرده ازدواج کرد، آنها صاحب فرزند دختری به پناه هستند اما زندگی آن ها دوامی نداشت و به جدایی ختم شد.

رحیم نوروزی که تاکنون ۳ بار زن گرفته است، در ازدواج اولش با هایده حسین زاده یکی از بازیگران سریال پس از باران ازدواج کرد.

ازدواج دوم و طلاق

آقای بازیگر برای دومین با با خانم «آسیه ضیایی» بازیگر و نویسنده ازدواج کرد، این زوج در سال ۱۳۹۴ در سریال «آسمان من» کنار هم بازی کردند.

زندگی مشترک این زوج با ۱۴ سال اختلاف سن، چند سال بیشتر دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد.

آسیه ضیایی متولد ۱۳۶۰ در رشت ، بازیگر و نویسنده می باشد، او فارغ التحصیل رشته بازیگری در مقطع کارشناسی در دانشگاه هنر است که بعد از جدایی از ایران مهاجرت کرد و حالا ساکن لس آنجلس آمریکا می باشد.

ازدواج سوم و طلاق

رحیم نوروزی برای سومین بار با خانم «صالحه زهره‌وند» ترانه سرا و نوازنده ازدواج کرد اما این زندگی هم در نهایت به جدایی ختم شد

خانم زهره وند در مورد جدایی‌شان می‌گوید؛ به هر حال تفکرات و رویکردهای انسان‌‌ها نسبت به موضوعات، به‌ ویژه وقتی اختلاف سنی مشهودی با هم دارند، بیشتر به چشم می‌‌آید و شاید یکی از دلایلش همین باشد

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.