آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

شروع خوب برنامه کنسرتینو با اجرای علیرضا عصار و زمان پخش آن

برنامه کنسرتینوبرنامه ای موسیقی محور است که هر هفته با اجرای علیرضا عصار منتشر می شود، نقدی بر این برنامه منتشر شده است که می خوانیم.

اولین قسمت از برنامه موسیقی‌محور «کنسرتینو»، چهارشنبه ۹ خرداد با اجرای علیرضا عصار منتشر شد. آرمان گرشاسبی مهمان ویژه قسمت اول بود. در کنار اجرای چند قطعه، عصار گفت‌وگویی هم با گرشاسبی داشت. علاوه بر گرشاسبی گروه اوهام هم در بخش‌هایی از برنامه اجرا داشتند و نهایتا نوبت به معرفی استعداد جوان؛ حنانه فدوی رسید.

علیرضا عصار، خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران، از اولین خواننده‌هایی بود که اوایل دهه هشتاد در ایران کنسرت پاپ برگزار کرد و آلبوم موسیقی‌اش با استقبال زیادی روربه‌رو شد. عصار در هر دوره‌ای مورد توجه قرار داشته و از جمله خواننده‌هایی است که توانسته است سلایق مختلف را با خودش همراه کند.

او در برنامه موسیقی‌محور «کنسرتینو» به عنوان مجری ظاهر شد. تخصص و محبوبیت عصار در کنار تلاش او برای اجرای یک برنامه متفاوت باعث شد در این برنامه شاهد اتفاق‌های جدیدی باشیم.

شروع خوب برنامه کنسرتینو با اجرای علیرضا عصار و زمان پخش آن

عصار در مصاحبه با آرمان گرشاسبی سعی کرد از پرسیدن سوالات تخصصی بپرهیزد و گفت‌وگو را به سمتی پیش ببرد که مخاطبان علاقه‌مند به موسیقی و طرفداران این خواننده از تماشای آن لذت ببرند. اواسط مصاحبه‌ها بارها شاهد اجرای گرشاسبی بودیم و این باعث می‌شد برنامه از یکنواختی بیرون بیاید. ضمن اینکه در فواصل اجرای گرشاسبی شاهد اجرای گروه اوهام هم بودیم و این مسئله باز هم تنوع بیشتری به برنامه می‌داد.

آخرین بخش قسمت اول «کنسرتینو» به معرفی یک استعداد جوان اختصاص داشت. عصار توضیح داد یکی از اصلی‌ترین دلایل حضورش در برنامه «کنسرتینو»، معرفی استعدادهایی است که تا الان کمتر فرصت دیده شدن و شنیده شدن را داشته‌اند. گفت او سعی کرده در این برنامه فضا را برای معرفی این افراد مهیا کند.

عصار از حنانه فدوی، دختر نوجوانی که از یازده دوازده سالگی پیانو می‌زده و با موسیقی آشناست دعوت کرد روی سن بیاید و بعد از گفت‌وگو با او، کنارش ایستاد و موسیقی «بازگشته» با شعری از معینی کرمانشاهی و آهنگسازی استاد علی تجویدی را اجرا کرد. عصار حنانه را «همخوان نوجوان» معرفی کرد و در طول اجرا تلاش می‌کرد ضمن شنیده شدن صدای خودش، هنر او هم به چشم بیاید.

شروع خوب برنامه کنسرتینو با اجرای علیرضا عصار و زمان پخش آن

ویدئوی اجرای عصار با همخوانی حنانه فدوی از روز گذشته در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود. بسیاری از مخاطبان این اقدام عصار را در معرفی حنانه ستوده‌اند و نوشته‌اند با وجود محدودیت‌هایی که در ایران وجود دارد، عصار تلاش کرده از محبوبیت خودش به نفع معرفی استعدادهای جوان خانم استفاده کند و این اتفاق بسیار مهمی است.

باید دید علیرضا عصار در ادامه هم می‌تواند در «کنسرتینو» چنین اقداماتی انجام دهد یا برنامه به سمت معرفی استعدادهای پسرهای جوان خواهد رفت.

«کنسرتینو» با اجرای علیرضا عصار، چهارشنبه‌ها در پلتفرم نماوا منتشر می‌شود.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.