آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

سریال لحظه گرگ و میش چند قسمت است؟

سریال لحظه گرگ و میش از روز چهارشنبه ۱۶ خرداد جایگزین سریال هشت و نیم دقیقه خواهد شد، در اینجا با تعداد قسمت های سریال لحظه گرگ و میش در شبکه آی فیلم را بررسی خواهیم کرد.

از آنجاییکه شبکه آی فیلم سریال هایی را که در ساعت ۲۲ به نمایش می گذارد دو قسمتی می باشد در این مطلب با تعداد قسمت های سریال لحظه گرگ و میش از شبکه آی فیلم آشنا خواهیم شد.

تعداد قسمت های سریال لحظه گرگ و میش

بعد از یک انتخاب ناموفق بالاخره مسئولین شبکه آی فیلم تصمیم گرفتند تا سریال لحظه گرگ و میش را جایگزین سریال هشت و نیم دقیقه نمایند، این سریال در ساعت ۲۲ هرشب به غیر از پنجشنبه ها به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت، در این ساعت سریال ها به صورت دو قسمتی از این شبکه پخش می شوند، سریال لحظه گرگ و میش در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای توسط همایون اسعدیان و گروه نویسندگی مونا انوری‌زاده و همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۷ساخته شده است تهیه کننده این سریال ابتدا به حسین طاهری بوده سپس همایون اسعدیان جایگزین ایشان شدند، سریال لحظه گرگ و میش به صورت دو قسمتی و در ۲۵ قسمت از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.

سریال لحظه گرگ و میش چند قسمت است؟

کارگردان سریال لحظه گرگ و میش

همایون اسعدیان متولد ۲۵ بهمن ۱۳۳۷ در اصفهان می باشند، ایشان کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه کننده سریال لحظه گرگ و میش هستند. همایون اسعدیان علاوه بر سمت های نام برده تجربه  دستیار کارگردان، برنامه‌ریز، مشاور تولید و عکاسی را نیز دارند. اولین فیلم سینمایی که او کارگردانی کرد نیش در سال ۱۳۷۳ بود از معروفترین کارهای او در سینما طلا و مس و در تلویزیون سریال های راه بی پایان و لحظه گرگ و میش را می توان نام برد. از آخرین کارهای او تهیه کنندگی سریالهای خسوف و شریک جرم از شبکه نمایش خانگی می باشد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.