آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

سریال طلسم شدگان چند قسمت است؟

سریال طلسم شدگان محصول سال ۱۳۸۳ می باشد که مجددا از روز ۱۱ خرداد به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت در اینجا با تعداد قسمت های این سریال آشنا خواهیم شد.

سریال طلسم شدگان در سال ۱۳۸۳ برای اولین بار از شبکه پنج تهران به نمایش در آمده است، تعداد قسمت های این سریال پرطرفدار را بررسی خواهیم کرد.

تعداد قسمت‌های سریال طلسم شدگان

سریال طلسم شدگان در ۲۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به کارگردانی داریوش فرهنگ و نویسندگی جابر قاسمعلی ساخته شده است، جابر قاسمعلی پیش از این نیز با داریوش فرهنگ در سریال راه شب همکاری داشته است، از آخرین کارهای نویسندگی او فیلم سینمایی زعفرانیه می باشد.

سریال طلسم شدگان چند قسمت است؟

کارگردان سریال طلسم شدگان

داریوش فرهنگ متولد ۶ آذر ۱۳۲۶ در آبادان می باشد خانواده ایشان در ۸ سالگی با فوت پدرش به شهر جوپار کرمان مهاجرت کردند. مادرش از طایفه اصیل شهیدی زندی جوپار بود. دوران دبستان و دبیرستان را در کرمان و دوره دانشگاه را در تهران گذراند. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد. بنیان گذار گروه تئاتر پیاده در سال ۱۳۴۵ می باشد، فیلم کوتاه سلندر در سال ۱۳۵۹ اولین کار سینمایی او بوده و سریال افسانه سلطان و شبان نیز از اولین کارهای تلویزیونی. همسر اول داریوش فرهنگ سوسن تسلیمی و همسر دومش نازیتا اربابیان می باشند و دارای دو فرزند هستند.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.