آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

سریال زیر پای مادر چند قسمت است؟

سریال زیر پای مادر ساخته بهرنگ توفیقی مجددا از روز ۱۶ تیر ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت در اینجا با تعداد قسمت های سریال زیر پای مادر آشنا خواهیم شد.

سریال زیر پای مادر اولین بار در ماه رمضان سال ۱۳۹۶ از شبکه یک سیما به نمایش در آمده است این سریال در ژانر درام اجتماعی ساخته شده است، در ادامه این مطلب تعداد قسمت های سریال سریال زیر پای مادر را بررسی خواهیم کرد.

تعداد قسمت‌های سریال زیر پای مادر

سریال زیر پای مادر در ۲۷ قسمت ۴۵ دقیقه ای به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به نویسندگی سعید نعمت الله می باشد، این دو در سریال های پشت بام تهران و عقیق تیز با یکدیگر همکاری کرده اند، ایشان علاوه بر فیلمنامه نویسی کارگردان نیز می باشند و از آخرین کارهای کارگردانی او سریال پدر گواردیولا را در شبکه نمایش خانگی می توان نام برد، او برادر حمید نعمت الله می باشد.

کارگردان سریال زیر پای مادر

بهرنگ توفیقی متولد ‌۱۸ اسفند ۱۳۵۵ در تهران می باشد و ده سالی را در بندر دیر بوشهر همراه خانواده زندگی کرده است، وی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد، کارگردانی را با فیلم تلویزیونی گوربه گور آغاز و با سریال های زیر پای مادر، انقلاب زیبا، پدر ، آقازاده بر زبان ها انداخت ، هم اینک گیم شوی سرگیجه را در شبکه نمایش خانگی دارد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.