آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان کیست؟ + عکس های جدید سانیا سالاری

در اینجا با سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان و خانواده خارجی او آشنا خواهیم شد و عکس های جدید سانیا سالاری را خواهیم دید.

سانیا سالاری که با ایفای نقش ارغوان در سریال دلدادگان شناخته شده و به شهرت رسید، در برنامه زنده رود در مورد محل تولد و پدربزرگ و مادر بزرگ خارجی اش صحبت کرد، در ادامه با سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان

قسمتی از مصاحبه جذاب بازیگر نقش ارغوان در دلدادگان را میخوانید. ارغوان سریال دلدادگان در برنامه زنده رود و گفتگو با مجری برنامه درباره اصالت و پدر بزرگ و مادربزرگش چنین گفت:

من بوشهر به دنیا آمدم، مادرم آبادانی هستند، یعنی دراصل پدر و مادرشون عربند. پدر مادرم سوریه ای و مادرشون لبنانی و همه دایی ها و خاله هام و مادرم در آبادان به دنیا آمدند.

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان
سانیا سالاری و مادرش

سانیا سالاری در ادامه گفت و گوی خود در مورد مهاجرتش به تهران و زندگی در شهر مختلف ایران گفت:

پدرم بیرجندی هستند و به همراه مادرم بعد از ازدواج بوشهرآمدند و من و خواهرم بوشهر به دنیا آمدیم و تا دوسالگی بوشهر بودیم و بعد به مشهد رفتیم و ۱۲ سال درمشهد بودیم، پدرم وکیل بود و به خاطر شغلشون یه پرونده ای از شمال داشتند و در رفت و آمد بودند و ما هم گفتیم چقدر خوب میریم چند سالی درگرگان که آب و هوا خوبه زندگی می کنیم،گرگان زندگی کردیم تا اینکه من دانشگاه قبول شدم وبه تهران آمدیم.

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان

فیلمها و سریال های سانیا سالاری

سریال خانگی گیسو / سال ۱۳۹۹

سریال دلدادگان / سال ۱۳۹۷

سریال میکائیل / سال ۱۳۹۴

عکس های جدید سانیا سالاری

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.