آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

ساعت پخش و تکرار سریال لحظه گرگ و میش از شبکه آی فیلم

سریال لحظه گرگ و میش هر شب از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، در اینجا با ساعت پخش و تکرار سریال لحظه گرگ و میش از شبکه آی فیلم در سال ۱۴۰۳ آشنا خواهیم شد.

سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۷ می باشد، این سریال در ژانراجتماعی تاریخی و عاشقانه می باشد که برای اولین بار از شبکه سه سیما به نمایش در آمد و بخاطر داستان جذابش مورد استقبال فراوانی قرار گرفت، این سریال مجددا از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، در ادامه این مطلب با ساعت پخش و تکرار سریال لحظه گرگ و میش از شبکه آی فیلم آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

ساعت پخش و تکرار سریال لحظه گرگ و میش

پخش سریال لحظه گرگ و میش بعد از اتمام سریال هشت و نیم دقیقه از روز چهارشنبه ۱۶ خرداد ماه آغاز خواهد شد، سریال لحظه گرگ و میش هر شب بجز پنج شنبه ها در ساعت ۲۲ به صورت دو قسمتی تا ساعت ۲۴ به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت و بازپخش آن نیز فردای همان روز در ساعات ۶ صبح و ۱۴ بعدازظهر به نمایش در خواهد آمد.

ساعت پخش و تکرار سریال لحظه گرگ و میش از شبکه آی فیلم

لوکیشن سریال لحظه گرگ و میش

تمام تصاویر سریال لحظه گرگ و میش در تهران فیلمبرداری شده است، از مکان های فیلمبرداری سریال لحظه گرگ و میش خانه ای در امین حضور در خیابان ری تهران اشاره کرد و برخی صحنه های دیگر نیز در مناطق جنوبی و شمالی تهران می باشد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.