آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال هتل پیاده رو از شبکه آی فیلم

سریال هتل پیاده رو بعد از ۲۵ سال مجددا به روی آنتن خواهد رفت، این سریال هر شب از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، در اینجا با ساعت پخش و تکرار سریال هتل پیاده رو از شبکه آی فیلم در سال ۱۴۰۳ آشنا خواهیم شد.

با اتمام سریال روزهای بهتر (نامه آخر)، سریال کمدی هتل پیاده رو محصول اواخر سال ۱۳۷۷ می باشد که جایگزین آن خواهد شد، این سریال در نوروز ۱۳۷۸ از شبکه یک سیما پخش شده، سریال هتل پیاده رو از ساخته های بهمن زرین پور و تهیه کنندگی بهروز خوش‌رزم و شهرزاد مهدوی می باشد، در ادامه این مطلب زمان پخش و تکرار سریال هتل پیاده رو از شبکه آی فیلم بررسی خواهیم کرد.

زمان پخش و تکرار سریال هتل پیاده رو از شبکه آی فیلم

پخش سریال هتل پیاده رو بعد از اتمام سریال روزهای بهتر (نامه آخر) از روز جمعه ۱۸ خرداد ماه آغاز خواهد شد، سریال هتل پیاده رو هر روز در ساعت ۱۹ پخش خواهد شد و در ساعات ۳ بامداد و ۱۱ روز بعد نیز بازپخش خواهد شد.

لوکیشن سریال هتل پیاده رو

مرحوم بهمن زرین‌پور کارگردان سریال هتل پیاده رو درباره ضبط و فیلمبرداری این سریال توضیح داده است که در بهمن ۱۳۷۷ با گروه فیلمبرداری به جزیر کیش رفته اند و در آنجا طراح صحنه سریال هم خودش رستورانی را دایر کرده و تصویر برداری آن تا فروردین ادامه داده اند.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.