آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال نجلا از شبکه افق

سریال نجلا از روز شنبه ۱۶ تیر ماه از شبکه افق پخش شده است. در این مطلب زمان پخش و تکرار سریال نجلا از شبکه افق را بررسی خواهیم کرد.

مجموعه تلویزیونی «نجلا ۱» یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی خیرالله تقیانی پور، تهیه‌کنندگی سعید سعدی و نویسندگی مهدی حمزه است که به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم به روی آنتن افق سیما می‌رود.

خلاصه داستان سریال نجلا

قصهٔ سریال نجلا در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنی‌ها وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر پسر بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همهٔ این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود.

زمان پخش و تکرار سریال نجلا

اسامی بازیگران سریال نجلا فصل اول

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.

زمان پخش و تکرار سریال نجلا از شبکه افق

علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه تلویزیونی را از شنبه ۱۶ تیر حوالی ساعت ۲۳ از قاب افق سیما به تماشا بنشینند. همچنین تکرار این مجموعه تلویزیونی روز بعد ساعت ۶ صبح و ۱۱ صبح به روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.