آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال شرم از شبکه آی فیلم

سریال شرم از روز پنج شنبه ۳۱ خرداد به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت، در این مطلب با زمان پخش و تکرار سریال شرم از شبکه آی فیلم آشنا خواهیم شد.

سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری اولین بار در سال ۱۳۹۹ از شبکه سه سیما به نمایش در آمد، این سریال مجدد از شبکه آی فیلم به روی آنتن خواهد رفت، در ادامه این مطلب با زمان پخش و تکرار سریال شرم از شبکه آی فیلم آشنا خواهید شد، با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال شرم از شبکه آی فیلم

سریال شرم در ژانر اجتماعی می باشد که از روز پنج شنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در ساعت ۱۸ جایگزین سریال به کجا چنین شتابان خواهد شد، این سریال هر روز راس ساعت ۱۸ پخش و در فردای همان روز در ساعات ۲ بامداد و ۱۰ صبح بازپخش خواهد شد.

کارگردان سریال شرم

احمد کاوری کارگردان سریال شرم متولد ۱۳۴۴ در کشور عراق می باشد، وی فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشی می باشد. احمد کاوری علاوه بر کارگردانی تجربه بازی و نگارش فیلمنامه را نیز دارد، از دیگر کارهای او در حیطه کارگردانی می توان به کارهای اخیر او در سینما فیلم های سینمایی نفوذی، خودزنی و سریال های بیدار باش، وارش و فصل چهارم بچه مهندس اشاره کرد او در کارهای بسیاری نیز بازیگر بوده مانند فیلم های سینمایی شماره ۱۰، گربه سیاه و فصل دوم سریال نجلا.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.