آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال زیر پای مادر از شبکه آی فیلم

سریال زیر پای مادر هر شب از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، در اینجا با ساعت پخش و تکرار سریال زیر پای مادر از شبکه آی فیلم در سال ۱۴۰۳ آشنا خواهیم شد.

سریال زیر پای مادر با نام اولیه لبخند رخساره و دیباجی به کارگردانی بهرنگ توفیقی محصول سال ۱۳۹۶ می باشد، این سریال در ژانراجتماعی، عاشقانه می باشد که برای اولین بار از شبکه یک سیما به نمایش در آمد و بخاطر داستان جذابش مورد استقبال فراوانی قرار گرفت، این سریال مجددا از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، در ادامه این مطلب با ساعت پخش و تکرار سریال زیر پای مادر از شبکه آی فیلم آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

ساعت پخش و تکرار سریال زیر پای مادر

پخش سریال زیر پای مادر بعد از اتمام سریال لحظه گرگ و میش از روز شنبه ۱۶ تیرماه آغاز خواهد شد، سریال زیر پای مادر هر شب بجز پنج شنبه ها در ساعت ۲۲ به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت و بازپخش آن نیز فردای همان روز در ساعات ۶ صبح و ۱۴ بعدازظهر به نمایش در خواهد آمد.

لوکیشن سریال زیر پای مادر

از لوکیشن های سریال زیر پای مادر می توان به لوکیشن های دربند تهران، خانه‌ای در فرمانیه، پونک، مکان هایی از شهر مشهد مقدس، شهرستان قدمگاه نیشابور و بخش هایی نیز در بندر انزلی اشاره کرد که بازیگران مقابل دوربین بهنام کریمی حاضر شده اند.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.