آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

دلیل خداحافظی الهه منصوریان از دنیای ووشو چه بود؟

الهه منصوریان، ووشوکار تیم ملی و عضو تیم باشگاهی سپاهان پس از قهرمانی تیمش به صورت رسمی از دنیای ورزش حرفه‌ای خداحافظی کرد. در اقدامی غیرمنتظره الهه منصوریان در ۳۲ سالگی کنار رفت.

الهه منصوریان عصر پنجشنبه در حاشیه مسابقات لیگ برتر و پس از قهرمانی سپاهان در لیگ برتر از دنیای ووشو خداحافظی کرد.

منصوریان که به تازگی در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال نقره گرفته بود، با بوسیدن چهارگوشه زمین ووشو از دنیای قهرمانی این رشته به صورت رسمی خداحافظی کرد.

چندی قبل بود که الهه منصوریان بعد از کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو با چشمانی اشکبار روبروی دوربین‌ها قرار گرفت و گفت شاید دیگر فرصتی پیش نیاید که او بتواند طلسم طلایی نشدنش در بازی‌های آسیایی را بشکند. شاید آن روز کمتر کسی تصور می‌کرد که این قهرمان شناخته‌شده ووشوی ایران تصمیم به خداحافظی زودهنگام بگیرد.

الهه منصوریان که یک خواهر بزرگ‌تر به نام شهربانو و یک خواهر کوچک‌تر به نام سهیلا را هم همواره در کنار خود در تیم ملی می‌دید، امروز مثل سال‌های اخیر تیم سپاهان را در فینال لیگ ووشو همراهی کرد و توانست به همراه خواهرانش و زردپوشان اصفهانی جشن قهرمانی بگیرد، اما اتفاق عجیب بعد از پایان مسابقات رخ داد و الهه منصوریان با بوسیدن چهارگوشه زمین ووشو از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

نقره جهانی کانادا ۲۰۰۹، طلا جام‌جهانی چین ۲۰۱۰، طلا جام‌ قفقاز ۲۰۱۰، برنز بازی‌های آسیایی گوانگ‌ ژو ۲۰۱۰، برنز جهانی ترکیه ۲۰۱۱، طلای جهانی مالزی ۲۰۱۳، نقره آسیایی, اینچئون ۲۰۱۴ و طلا آسیایی تایوان ۲۰۱۶ از جمله افتخارات الهه منصوریان در دوران ورزش وی بوده است.

الهه منصوریان سال‌ها به عنوان یکی پرچمداران رشته ووشو فعالیت می‌کرد و یکی از چهره‌های شاخص این رشته محسوب می‌شد.

فدراسیون ووشو برای این ورزشکار پرافتخار آرزوی سلامتی می‌کند.

شاید خداحافظی این قهرمان ووشو را بتوان یک شوک به ورزش ایران دانست، در حالی که هنوز خواهر بزرگ‌تر او، شهربانو منصوریان، از دنیای قهرمانی خداحافظی نکرده است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.