آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

دانلود قسمت ۵۱ سریال هفت سر اژدها از شبکه سه / قسمت پنجاه و یکم سریال هفت سر اژدها

سریال هفت سر اژدها ساخته ابوالقاسم طالبی هر شب از شبکه سه در حال پخش می باشد، در اینجا دانلود قسمت ۵۱ سریال هفت سر اژدها از شبکه سه را خواهید دید.

سریال هفت سر اژدها به کارگردانی ابولقاسم طالبی هر شب حدود ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود، این سریال مضمونی امنیتی پلیسی دارد. لینک دانلود قسمت ۵۱ سریال هفت سر اژدها را در اینجا خواهیم دید.

لینک دانلود سریال هفت سر اژدها قسمت ۵۱

https://telewebion.com/tags/0xbeb3e9c/episodes

 

خلاصه قسمت ۵۱ سریال هفت سر اژدها

دادگاه سلطان خواه تشکیل شده و جرم هایش خوانده میشه که وکیلش بهش میگه این عجیب ترین و مسخره ترین کیفر خواستی بوده که تا حالا شنیدم! گلباشی میگه شما تک به تک نسبت به جرم های موکلتون اعتراض کنین و ثابت کنین اگه میتونین. سپس شروع میکنن باهمدیگه صحبت کردن و متین از خودش دفاع میکنه و در آخر میگه آقای قاضی الان شما به وضوح بگین به خاطر چه جرمی اینجام تا از خودم دفاع کنم! گلباشی شروع میکنه به جرم هاشو گفتن و در آخر میگه شمارو مفسد فی الارض میدونن و برای شما اشد مجازاتو میخوان! که متین میگه با چندتا سفر خارجی رفتن نمیتونین به من تهمت جاسوسی بزنین! گلباشی میگه متوجه شدیم اصراری را برای انگلیسی ها بازگو کردین! متین از خودش دفاع میکنه و حرفشو میزنه که گلباشی میگه شما متهم به اخلال در نظام ارز هستین با حرف های کلیشه ای زمانو الکی از دست میدین! وکیل به متین میگه شما بودین که گفتین انقدر نرخ ارز را ببرین بالا تا مملکت بریزه بهم! متین میگه نرخ ارز بالا بره من توش هیچ دستی ندارم مشکل از بانک مرکزیه، اگه ارزان میکنن میارن نرخشو پایین دستشون درد نکنه من هیچ دخالتی ندارم! سپس خودش به یاد میاره که به عبداله میگه تورو کی سلطان ارز کرده؟ دارم بهت میگم با شیب تند نرخ ارزو ببر بالا هرچقدر که میتونی!

منین زیر بار نمیره و سعی میکنه خودشو تبرعه کنه که گلباشی میگه همه ی کسانی که این کارهارو کردن اعتراف کردن که یا با معاونت یا مباشرت شما انجام دادن و شما توش دست داشتین فقط باید شما اینجا از خودتون دفاع کنین! متین با کلافگی میگه با این چیزهایی که شما میگین یعنی دارم من مملکتو میچرخوندم؟ همه چیو دارین میندازین گردن من! یکسری آدم اجیر کردین هرچی میگین اونا تأیید میکنن و امضاء میکنن اگه حکم این دادگاه از قبل تعیین شده بگین حداقل بدونم کی میرم بالای دار! وکیل دادگاه میگه الان میگم شما با بازی کردن با داروهای خاص باعث شدین بازار دارو بهم بریزه! شما سر زدین به ناصر خسرو تا ببینین چی شده؟ چخبره؟ متین میگه حتما رئیسشون منم! وکیل دادگاه میگه سما با دپو کردن داروهای خاص باعث شدین مردم کلیه هاشونو بزارن واسه فروش برای خرید داروها میدونین یعنی چی؟ وکیل متین میگه ما یه شکایتم از بانک سلامت نداریم! گلباشی میگه تو پرونده قید شده و ثابت کردن که اون بانک سلامت فقط شکل کار شماست و در واقع پولشویی میکنین متین حرفاشو میزنه که گلباشی اون حرفاشو تهدید برداشت میکنه و به وکیل دادگاه میگه تو پرونده اش اضافه کنه.

تو زندان متین به محمدعلی میگه بیاد تا ببینتش و باهاش حرف بزنه اما متین بهش میگه اینجا شنود داره و میبرتش به سلولی که اونجا شنود نداره. محمدعلی میگه خوب میشناسی اینجارو میدونی کجا شنود داره کجا نداره بادیگارد داری! متین میگه با بد کسی درافتادی میدونی که اون میترسن تو زندان خون از دماغ من بیاد واسه همین بادیگارد گذاشتن واسم!بعد تو فکر میکنی اعدام میبرن واسم؟ ته تهش ۵ سال زندان و بعد که بیام ببرون من میمونم و تو اونجوری خیلی بد میشه! من از زیر و بم زندگیت خبر دارم و شروع میکنه به گفتن جزئیات افراد خانواده اش که محمدعلی میگه انقدر خوش بین نباش تو محاکمه میشی توسط همین مردمی که میگی دوست دارن٬متین میگه دوستم دارن چون هرچی هم بگن وقتی پای صندوق رأی میرن به ما رأی میدن چرا؟ چرا تو شهر راه میرن کارخانجات و شرکت ها و زمین های کشاورزی مارو میبینن! میبینن که چقدر زحمت کشیدیم واسه اینجا! محمدعلی بعد از زدن حرفاش از اونجا میره. مراسم عروسی محمدعلی و سارا فرا رسیده و باهم میرن سمت خونه که یکدفعه برق ها روشن میشه و سورپرایزشون میکن با تشویق و آتیش بازی. متین تو سلولش خوابیده که یکدفعه سرباز میره بیدارش میکنه و میگه پاشو وقتشه! متین که میبینه بازیو باخته دار میکشه و پتو را روی سرش میکشه و تمام کارهایی که کرده و آدم هایی که کشته فکر میکنه. بعد از اعدام متین و مضروبین، تمام کسانی که با این دو نفر در ارتباط بودن و واسشون کار میکردن به زندان میوفتن و حبسشونو میکشن. پایان.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.