آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

خلاصه داستان سریال لطفا دور نزنیم + بیوگرافی بازیگران سریال لطفا دور نزنیم

سریال لطفا دور نزنیم محصول سال ۱۳۸۸ می باشد در اینجا با خلاصه داستان سریال لطفا دور نزنیم و بیوگرافی بازیگران سریال لطفا دور نزنیم آشنا خواهیم شد.

سریال لطفا دور نزنیم از سریال های طنز ساخته مهدی مظلومی می باشد در ادامه این مطلب خلاصه داستان سریال لطفا دور نزنیم و بیوگرافی بازیگران سریال لطفا دور نزنیم را بررسی خوهیم کرد. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان سریال لطفا دور نزنیم

گلنوش (با بازی آناهیتا همتی) دختر خانواده ای است که با آمدن عموی محبوب فامیل( محمد کاسبی) از سفر تن به ازدواج صوری و ناخواسته ای می دهد، اصغر ( محمدرضا هدایتی) که همه جوره جوانی مبادی آداب و بسیار اتوکشیده می باشد در ابتدا موجب تمسخر همه خانواده و فامیل می باشد اما رفته رفته خود را در دل همه مخصوصا گلنوش خانم جا می کند.

البته در خلاصه داستان این سریال اینگونه نیز عنوان شده است که عموی خانواده پیرمرد ۷۰ ساله‌ای است که ازدواج نکرده و هیچ بچه‌ای هم ندارد ولی ۴ تا برادرزاده دارد که آنها را مثل بچه‌هایش دوست دارد.

او که به مسافرت علاقه زیادی دارد، خیلی از شهرهای ایران را گشته ولی به وسایل نقلیه اعتماد ندارد و به طرق مختلف از آنها دوری می‌کند، چون همه اجدادش از زمان ارابه تا حال که وسایل نقلیه جدید و مدرن به بازار عرضه شده، بر اثر تصادف با وسایل نقلیه مختلف جان به جان‌آفرین تسلیم کرده‌اند.

برای همین او پای پیاده به مسافرت می‌رود و همین مشکلات مختلفی را برای او و همراهانش به وجود می‌آورد. نقش این آدم خاص و منحصر به فرد یعنی سیف‌الله خان را محمد کاسبی بازی می‌کند.

خلاصه داستان سریال لطفا دور نزنیم + بیوگرافی بازیگران سریال لطفا دور نزنیم
خلاصه داستان سریال لطفا دور نزنیم

بیوگرافی بازیگران سریال لطفا دور نزنیم

محمد کاسبی در عموی خانواده سیف الله خان

محمد کاسبی، ۴ خرداد ۱۳۳۰ در کوچه آبشار، خیابان ری، تهران متولد شد، دوران کودکی، نوجوانی و جوانی خود را در محله نازی‌آباد تهران گذراند و تحصیلات خود را در دبستان رازی، دبیرستان الهی، فاتح، و رستاخیز به اتمام رساند و مدرک دیپلم را در سال ۱۳۵۰ اخذ کرد.

کاسبی از سیزده سالگی در کاخ جنوبی جوانان در میدان راه‌آهن با گروه تئاتر فعالیت تئاتر تقریباً نیمه حرفه‌ای خود را آغاز کرد و از سال ۱۳۵۰ همکاری و بازیگری در اداره تئاتر تهران را شروع نمود. او در کنکور سال ۱۳۵۰ شرکت کرد و در رشته پزشکی قبول شد اما به جهت علاقه به تحصیل تئاتر در دانشکده هنرهای زیبا، از پزشکی صرف نظر کرده و در سال ۱۳۵۱ به سربازی رفت.

در سال ۱۳۵۳ پس از برگشتن از سربازی دوباره در کنکور شرکت کرد و در رشته بازیگری و کارگردانی سینما و تئاتر قبول شد و به دانشکده هنرهای دراماتیک راه یافت. او برای فیلم بدوک (۱۳۷۰) و دیوار (۱۳۸۶) نامزد دریافت جایزهٔ فیلم فجر شد و این جایزه را یک‌بار برای فیلم پدر (۱۳۷۴) دریافت کرده‌است.

خلاصه داستان سریال لطفا دور نزنیم + بیوگرافی بازیگران سریال لطفا دور نزنیم

مهران رجبی بازیگر در اردشیر

رجبی در ۱۲ دی ۱۳۴۰ در کرج متولد شد. او اهل روستای واریان جاده چالوس است و پدرش باغبان و کشاورز بود. رجبی فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محراب و فرهاد دارد. او در زمان انقلاب ۱۳۵۷ در مبارزات ضد حکومت پهلوی حضور داشت و در جنگ ایران و عراق نیز به عنوان داوطلب حضور یافت. وی به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود به تلویزیون و سینما راه یافت. اولین حضور در جلوی دوربین را در سال ۱۳۷۶ در مجموعه تلویزیونی بچه‌های مدرسه همت تجربه کرد. افسانه کیا نام همسر او می باشد و دارای ۳ فرزند است.

خلاصه داستان سریال لطفا دور نزنیم + بیوگرافی بازیگران سریال لطفا دور نزنیم

محمدرضا هدایتی در نقش اصغر

محمّدرضا هدایتی متولد ۲۴ اردیبهشت ۱۳۵۲ در چابهار بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر، صداپیشه و خواننده ایرانی است. وی به خاطر نقش‌های کمدی در سریال‌های تلویزیونی به کارگردانی مهران مدیری شهرت پیدا کرده‌است. اما پیش از آنکه به شهرت برسد در عرصه تئاتر بسیار فعال بوده‌است. او متولد شهرستان چابهار در سیستان و بلوچستان است. وی از دوران کودکی به تئاتر روی آورده‌است. نام همسر وی لیدا انصاری و نام پسرش هامون هدایتی است.

خلاصه داستان سریال لطفا دور نزنیم + بیوگرافی بازیگران سریال لطفا دور نزنیم

آناهیتا همتی در نقش گلنوش

آناهیتا همتی متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ بازیگر اهل ایران است. همتی در ۱۳۷۲ با نمایش تنبور نواز به نویسندگی محمد رحمانیان فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد. اولین فیلم او افسانه پوپک طلائی بود که در سال ۱۳۷۶ ساخته شد ولی به نمایش گذاشته نشد. او در مجموعه‌های خانه به دوش (۱۳۸۳) و ترش و شیرین (۱۳۸۶) با کارگردان رضا عطاران همکاری داشته است. همسر اول او الکساندر جی‌ریوسا  بود که از وی جدا شد، در حال حاضر نام همسر او علی باغ‌زری می باشد.

خلاصه داستان سریال لطفا دور نزنیم + بیوگرافی بازیگران سریال لطفا دور نزنیم

بهزاد رحیم خانی در نقش داراب

محمدحسین رحیم‌خانی معروف به بهزاد رحیم‌خانی متولد ۲۸ شهریور ۱۳۲۲ یکی از بازیگران ایرانی است. وی که دارای مدرک فوق دیپلم است، فعالیت هنری اش را از سن ۱۶ سالگی با نمایش‌های رادیویی آغاز کرد. سپس به تئاتر روی آورد و از سال ۱۳۵۲ با فیلم مغربی به کارگردانی محمدرضا فاضلی وارد سینما شد.سریال خود خواسته و نیسان آبی از آخرین فیلم های او می باشد.

زهره حمیدی در نقش ناهید

زهره حمیدی متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۳۶ در اراک بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. آغاز بازی وی در سینما از سال ۱۳۷۱ با فیلم دلاوران کوچه دلگشا به کارگردانی حسن هدایت بوده‌است.سریال خداد از آخرین کارهای زهره حمیدی می باشد.

خلاصه داستان سریال لطفا دور نزنیم + بیوگرافی بازیگران سریال لطفا دور نزنیم

جواد عزتی در نقش کامیار

محمدجواد عزتی متولد۲۰ دی ۱۳۶۰ بازیگر ایرانی است. او یکی از پول‌سازترین بازیگران ایرانی است. او چندین جایزه دریافت کرده و شش بار نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌است. او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ در تئاتر آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در سریال قصه‌های شبانه ساختهٔ سعید آقاخانی بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد. از آخرین کارهای او کارگردانی فیلم تمساح خونی و بازی در سریال زخم کاری هر سه فصل و فیلم کت چرمی می باشد . او همسر مه لقا باقری ( بازیگر) می باشد.

خلاصه داستان سریال لطفا دور نزنیم + بیوگرافی بازیگران سریال لطفا دور نزنیم

نعیمه نظام‌ دوست

نعیمه نظام‌دوست متولد ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است و مجرد. از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز ۷۲ بازی کرد. نظام‌دوست به‌طور حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه بازیگری شد. از آخرین کارهای او بازی در فیلم ورورد و خروج ممنوع و داوری برنامه بگو بخند می باشد.

خلاصه داستان سریال لطفا دور نزنیم + بیوگرافی بازیگران سریال لطفا دور نزنیم

فریده دریامج

فریده دریامج متولد ۱ اردیبهشت ۱۳۳۵ در تهران می باشد . او بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. فعالیت هنری را از سال ۱۳۴۶ از تئاتر مدرسه شروع کرد و بعد از اخذ دیپلم و لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک به فعالیت مشغول شد. وی در سریال تاریخی عمارت فرنگی نقش ملکه تاج‌الملوک (ملکه ایران در زمان رضاشاه) را ایفا کرد. از آخرین کارهای او سریال جذر و مد و گیلدخت و فیلم خبرچین می باشد.

ویدا شهشهانی

ویدا شهشهانی هنرپیشه و گوینده رادیو، اهل ایران است. او کارشناس ارشد کارگردانی سینما دارد. شهشهانی از پنج سالگی وارد رادیو شد، نقشهای مختلفی را تجربه کرد، از دستیاری کارگردان تا منشی صحنه، دیپلم موسیقی گرفت، اما مدیریت بازرگانی خواند، دوباره امتحان داد و کارگردانی سینما قبول شد. ویدا شهشهانی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۶۷ در سریال ریشه در خاک به کارگردانی مهتاج نجومی و مجید بهشتی بازی کرده است. او در فیلم های سینمایی تولدی دیگر و دوستی از جنس آتش نقش آفرینی داشته است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.