آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

خلاصه داستان سریال فراری به همراه اسامی بازیگران سریال فراری

سریال فراری محصول سال ۱۴۰۲ می باشد، این سریال در ژانر اجتماعی با هدف مقاومت و رشادت ساخته شده است، در اینجا با خلاصه داستان سریال فراری به همراه اسامی بازیگران سریال فراری آشنا خواهیم شد.

سریال فراری با نام اولیه هادی به زودی به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت این سریال با هدف معرفی شهدای مدافع حرم و در فضایی درام به کارگردانی امیر داسارگر ساخته شده است،  در ادامه این مطلب خلاصه داستان سریال فراری به همراه اسامی بازیگران سریال فراری را بررسی خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

خلاصه داستان سریال فراری

سریال «فراری» درباره آدم‌های مسئولیت پذیر است و موضوع آن روایتی از دهه ۷۰ است. قصه «فراری» از سال ۷۶ شروع می شود و به منظور تصویر‌سازی مرتبط با این دهه که دوره زمانی این سریال است، قهرمان این سریال یک نوجوان است به نام هادی ، این مجموعه در واقع نگاهی آزاد به زندگی یکی از شهیدان مدافع و به طور کلی بحث زندگی مدافعان حرم است و کار اقتباس آزاد، نگاه زیستی و سبک زندگی شهدای مدافع حرم و قصه‌ای اجتماعی است.

این مجموعه یک کار قهرمانانه نوجوان‌محور است که برای ۵ فصل طراحی شده و داستان دو مقطع از زندگی فردی به نام «هادی» است.

خلاصه داستان سریال فراری به همراه اسامی بازیگران سریال فراری

 

اسامی بازیگران سریال فراری

هدایت هاشمی

نسرین بابایی

حسین رفیعی

بهار نوحیان

شهین تسلیمی

جواد خواجوی

مجید پتکی

شهروز آقایی‌پور

افشین آقایی

حسین اوجاقلو

مطالب مرتبط
1 نظر
  1. محسن عسگری می گوید

    سلام
    حسین اجاقلو فرزند حاج محسن اجاقلو یکی از مادحین خوب اهل بیت علیهم السلام ۷ سال هست میشناسمشون و ساکن شهر پرند (رباط کریم) هستن.
    یک برادر کوچک تر هم داره به اسم احسان

دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.