آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

خلاصه داستان سریال زعفرانی + بیوگرافی بازیگران سریال زعفرانی

سریال زعفرانی ساخته حامد محمدی می باشد، در اینجا با خلاصه داستان سریال زعفرانی و بیوگرافی بازیگران سریال زعفرانی آشنا خواهیم شد.

سریال زعفرانی ساخته حامد محمدی از سریال های مناسبتی در نوروز سال ۱۳۹۵ شبکه دو سیما می باشد در ادامه این مطلب خلاصه داستان سریال زعفرانی و بیوگرافی بازیگران سریال زعفرانی را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان سریال زعفران

سریال زعفرانی داستان خانواده زعفرانی می باشد که ناصر زعفرانی ( مهدی هاشمی) همراه با همسرش نسرین (ستاره اسکندری) محوریت آن هستند آنها در خانه ای با همسایگی عروس و دخترش زندگی می کنند و البته در یک رستوران خانوادگی نیز مشغول به کارند، در ادامه داستان اتفاقات مختلفی برای هر یک از خانواده ها رخ می دهد که خواهیم دید…

بیوگرافی بازیگران سریال زعفرانی

مهدی هاشمی در نقش ناصر زعفرانی

میرمهدی هاشمی قرمزی (زادهٔ ۱۶ آذر ۱۳۲۵) بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. او برای بازی در فیلم‌های دو فیلم با یک بلیط (۱۳۶۹)، آلزایمر (۱۳۸۹) و آقا یوسف (۱۳۹۰) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شده‌است. همسر اول او گلاب آدینه و سپس مهنوش صادقی می باشد.

خلاصه داستان سریال زعفرانی + بیوگرافی بازیگران سریال زعفرانی

مهران احمدی در نقش همایون

مهران احمدی متولد ۹ اسفند ۱۳۵۲ در تهران می باشد او در کودکی به نیشابور مهاجرت کرد و در نوجوانی دوباره به زادگاهش تهران بازگشت.او در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه آزاد و در رشته تئاتر در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شد. وی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم «آدم» ساخته عبدالرضا کاهانی آغاز کرد.او همچنین به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چند اثر حضور داشته‌است. بازی جدی احمدی در فیلم‌هایی مثل یک خانواده محترم، بغض و ماحی قابل توجه بود. او در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی آوای باران نقش شکیب را بازی کرده‌است. احمدی نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان مصادره را در سال ۱۳۹۶ کارگردانی کرد.

حسین سلیمانی در نقش حمید

حسین سلیمانی (زاده ۳۰ شهریور ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی در سن ۱۳ سالگی با بازی در فیلم مهر مادری وارد دنیای سینما شد و برای بازی در این فیلم از چند جشنواره بین‌المللی، جوایز و تقدیرنامه دریافت کرد. او علاوه بر بازیگری در زمینه‌های دستیاری کارگردانی، مجری طرح، بازیگردان، عکاسی، ساخت فیلم کوتاه و ترانه‌سرایی نیز فعالیت دارد.

خلاصه داستان سریال زعفرانی + بیوگرافی بازیگران سریال زعفرانی

حدیث میرامینی در نقش شکوفه عروس خانواده

حدیث میرامینی (زادهٔ ۱۹ بهمن ۱۳۶۷) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش است و به‌عنوان بازیگر به فعالیت‌های تلویزیونی و هنری می‌پردازد. ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ با مجتبی رجبی معمار (بازیگر سینما و مدیر فعلی شبکه جام جم) ازدواج کرد.

خلاصه داستان سریال زعفرانی + بیوگرافی بازیگران سریال زعفرانی

هادی کاظمی در نقش ماشالله

سید هادی کاظمی (زادهٔ ۱۳ آبان ۱۳۵۵) بازیگر اهل میانه است.  وی با بازی در سریال شب‌های برره ساختهٔ مهران مدیری به شهرت رسید و در آثار دیگر مدیری نیز ظاهر شد. از دیگر آثار بازیگری او می‌توان به قهوه تلخ، سال‌های دور از خانه، قبلهٔ عالم و علی‌البدل اشاره نمود. او همسر سمانه پاکدل می باشد.

خلاصه داستان سریال زعفرانی + بیوگرافی بازیگران سریال زعفرانی

ستاره اسکندری در نقش نسرین زعفرانی

ستاره اسکندری (زادهٔ ۲۵ خرداد ۱۳۵۳) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون در شهر تربت حیدریه، استان خراسان رضوی است. شهرت وی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی است که آن را از سال ۱۳۷۳ شروع کرده؛ به‌ویژه مجموعهٔ نرگس که بعد از درگذشت پوپک گلدره نقش «نرگس» را در آن بازی می‌کرد. او دو بار برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن از جشنوارهٔ تئاتر فجر برای بازی در نمایش‌های سعادت لرزان مردمان تیره‌روز (۱۳۷۹) و هم‌هوایی (۱۳۹۳) شده‌است. او خواهر لاله اسکندری، بازیگر سینما و تلویزیون است.

خلاصه داستان سریال زعفرانی + بیوگرافی بازیگران سریال زعفرانی

نرگس محمدی در نقش دختر اول خانواده زعفرانی

رگس محمدی در ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران زاده شد. وی ابتدا به انجام کار تئاتر روی آورد. نخستین حضور جدی سینمایی وی، در فیلم ریسمان باز، به کارگردانی مهرشاد کارخانی بود. بازی در فیلم آناهیتا و نقش آفرینی در مجموعهٔ تلویزیونی ستایش موجب شهرت او شد. وی دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد. نرگس محمدی در دهمین دوره برگزاری جشنواره بین المللی فیلم جاده ابریشم، فیلم «سلوک» به کارگردانی عباس رافعی، تهیه کنندگی علی اوجی نخستین جایزه بین المللی خود را در مقام بهترین بازیگر زن در این رویداد سینمایی دریافت کرد. نرگس در سال ۱۳۹۶ با علی اوجی ازدواج کرد.

خلاصه داستان سریال زعفرانی + بیوگرافی بازیگران سریال زعفرانی

شیدا خلیق در نقش مریم

شیدا خلیق (زاده ۵ خرداد ۱۳۷۲ تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است او دختر ناهید مسلمی بازیگر کشورمان می باشد، او با سریال همه چیز آنجاست به شهرت رسید و آخرین کارهای او حضور در شب های مافیا و زودیاک می باشد.

خلاصه داستان سریال زعفرانی + بیوگرافی بازیگران سریال زعفرانی

حسام محمودی در نقش محمدرضا

حسام محمودی متولد ۱ فروردین ۱۳۶۵ در تهران بود. او هنرپیشه و دانش‌آموخته رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس بود. محمودی در تست بازیگری برای حضور در فیلم سینمایی خسته نباشید! (۱۳۹۱) پذیرفته و با بازی در مجموعهٔ گاهی به پشت سر نگاه کن (۱۳۹۴) وارد تلویزیون شد.

حسام محمودی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سن ۳۷ سالگی به علت ایست قلبی درگذشت. آخرین نقش‌آفرینی او در سریال رحیل (۱۴۰۲) بود که در میانه تولید آن درگذشت و نقشش ناتمام ماند.

خلاصه داستان سریال زعفرانی + بیوگرافی بازیگران سریال زعفرانی

بهشاد شریفیان در نقش مرتضی

بهشاد شریفیان، بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.او متولد ۲۳ مرداد ۱۳۴۵ می باشد، از آخرین کارهای او سریال های خانگی نیسان آبی و نیوکمپ می باشد او اغلب در نقش های کمدی ظاهر می شود. البته تجربه حضور در سرالهای اجتماعی را نیز در کارنامه خود دارد مانند سریال دلدادگان.

لیدا عباسی

لیدا عباسی بازیگر زن از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را با سریال سیاه ، سفید ، خاکستری شروع کرد او بیشتر در نقش های فرعی و مکمل حضور داشته است.و نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۷۶ در سریال سیاه، سفید، خاکستری به کارگردانی سیامک شایقی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال دودکش، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای لیدا عباسی محسوب می‌شود.

خلاصه داستان سریال زعفرانی + بیوگرافی بازیگران سریال زعفرانی

محیا دهقانی

محیا دهقانی ۲۴ دی ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل کارشناسی رشتهٔ بازیگری با گرایش ادبیات نمایشی است و مدرک آزاد بازیگری خود را در کلاس‌های داریوش ارجمند دریافت کرده‌است. اولین بازی سینمایی وی در فیلم شیار ۱۴۳ به کارگردانی نرگس آبیار است. مجموعهٔ قهر و آشتی (۱۳۹۱) نخستین تجربه او در تلویزیون محسوب می‌شود. او همچنین در سریال پایتخت ۴ (۱۳۹۴) در نقش «سوسن» ظاهر شد. مستوران ۲ آخرین کار اوست.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.