آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جواد خیابانی عزادار شد / علت فوت برادر جواد خیابانی

با درگذشت برادر جواد خیابانی، جواد خیابانی رخت عزا بر تن کرد. در اینجا جزئیات این خبر را بررسی خواهیم کرد.

جواد خیابانی، مجری و گزارشگر باسابقه تلویزیون ایران در غم از دست دادن برادر خود به سوگ نشسته است. مراسم ترحیم رضا خیابانی سه‌شنبه، اول اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران برگزار خواهد شد.

علت فوت برادر جواد خیابانی

رضا حاجی آقایی خیابانی، برادر جواد خیابانی، به صورت ناگهانی درگذشته است. این اطلاعات از طریق شبکه های اجتماعی منتشر شده و نشان می دهد که جواد خیابانی در سوگ این اتفاق نشسته است.

برادر جواد خیابانی کیست؟

رضا حاجی آقایی خیابانی، برادر جواد خیابانی ،یکی از هشت برادر و خواهر جواد خیابانی است. آنها اصالت آذری دارند و پدر آنها انباردار اداره اصلاح بذر کرج بوده است. جواد خیابانی خود فرزند پنجم خانواده است و دارای هفت خواهر و برادر می باشد. برادر جواد خیابانی به نام رضا حاجی آقایی خیابانی متخصص در زمینه های آسیب شناسی ورزشی، مدیریت رسانه، مدیریت استراتژیک، و جامعه شناسی ورزشی بوده و دارای مدرک مهندسی متالورژی نیز می باشد.

جواد خیابانی عزادار شد / علت فوت برادر جواد خیابانی

خانواده و خواهران و برادران

جواد خیابانی دارای ۸ خواهر و برادر است، خود او فرزند پنجم خانواده و این خانواده در حال حاضر در حال سوگواری برادرشان، رضا حاجی آقایی خیابانی، می باشند. این درگذشت ناگهانی برادر، خانواده و جامعه تلویزیون و رسانه را در حال غمگینی قرار داده است.

پیام تسلیت

این مصیبت دردناک را به آقای خیابانی و خانواده ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات درگاه الهی را مسئلت دارد.

گروه ورزش شبکه سه سیما با انتشار پیامی این ضایعه را به وی تسلیت گفت. به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، متن این پیام به شرح زیر است:
«کل من علی‌ها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
جناب آقای جواد خیابانی
ضایعه درگذشت برادر گرامیتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنیم. خداوند متعال روح پاکش را با سرورش ، امیرالمومنین ( ع ) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.»

بیوگرافی جواد خیابانی

جواد خیابانی پنجمین فرزند از میان خانواده‌ای با اصالت آذری با هشت فرزند است. پدر او انباردار اداره اصلاح بذر کرج بود. او تا ۶ سالگی مقیم کرج بود تا اینکه در سال ۱۳۵۱ به تهران آمد و شاگرد اول کل دبستان‌های منطقه ۱۰ آموزش و پرورش تهران شد. او در آزمون کنکور استعدادهای درخشان شرکت کرد و قبول شد اما به خاطر محدودیت‌های مالی نتوانست ثبت نام کند. در سال‌های ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۴ مدافع چپ و دروازه‌بان تیم فوتبال منتخب آموزشگاه‌های کرج بود. در سال ۱۳۶۶ از سوی تیم فوتبال منتخب دانشکده‌های فنی و مهندسی تهران در المپیک دانشجویان ایران در شیراز شرکت کرد و به مقام پنجم ایران در رشته فوتبال دست یافت. او به اردوی تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران هم دعوت شد اما این اردو هرگز تشکیل نشد، زیرا در آن زمان ورزش دانشگاهی چندان فعالیت مهمی نداشت. جواد خیابانی در بیست و سوم اردیبهشت ۱۳۷۴ ازدواج کرد و یک فرزند دختر به نام «نگار» دارد. جواد خیابانی از سال ۱۳۷۳ تا به حال در بیش از ۴۰ برنامه تلویزیونی مختلف، به عنوان تهیه‌کننده شرکت داشته که برخی از آن‌ها فهرست شده‌است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.