آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال هفت سر اژدها کدام سریال پخش خواهد شد؟

سریال هفت سر اژدها به زودی به پایان می رسد و سریالی ایرانی و طنز جایگزین آن خواهد شد، در اینجا با جایگزین سریال هفت سر اژدها آشنا خواهیم شد.

با اتمام سریال هفت سر اژدها سریال «بدل» در قالب طنز به نمایش درمی‌آید. این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌شهرضایی محصول سیما فیلم است.علی مسعودی همچون کار‌های دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده است.

کوچه اقاقیا» و «قرارگاه مسکونی» از دیگر آثار مسعودی در حوزه نویسندگی مجموعه‌های تلویزیونی بوده است و همچنین کارگردانی سریال‌های «آخر خط» و «نوروز رنگی» را در سال‌های اخیر در تلویزیون به عهده داشته است.

زمان پخش و تعداد قسمت‌های سریال بدل

سریال تلویزیونی «بدل» پیشتر از گزینه‌های پخش در نوروز ۱۴۰۳ مطرح بود، اما به پخش نرسید و بعد از سریال «هفت سر اژدها» از شبکه سه سیما آماده پخش خواهد شد. این سریال از جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

جایگزین سریال هفت سر اژدها کدام سریال پخش خواهد شد؟

خلاصه داستان سریال بدل

علی مشهدی فیلم‌نامه سریال بدل را دقیقا مشابه سریال نوروز رنگی درباره زندگی افراد ساکن در یک محله نوشته است. داستان درمورد خانواده‌ای است که از قدیم تابه‌اکنون، نسل‌به‌نسل به شغل عطاری مشغول هستند؛ اما تغییرات زمانه آنها را با چالش‌هایی روبه‌رو می‌کند.

سریال بدل با لحنی طنز به مسائل و مشکلات این خانواده عطار می‌پردازد. طنز موقعیت و دیالوگ‌های قوی از ویژگی‌های بارز این سریال است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.