آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال شرم چه سریالی خواهد بود؟

سریال شرم به زودی به پایان خواهد رسید و جایگزین آن یک سریال مهیج و پرطرفدار پخش خواهد شد، در اینجا با جایگزین سریال شرم آشنا خواهیم شد.

سریال شرم از ساخته های احمد کاوری می باشد، در ادامه این مطلب خواهیم خواند که قسمت آخر سریال شرم چه روزی پخش می شود و جایگزین سریال شرم چه سریالی خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال شرم کی پخش می شود؟

سریال شرم داستان زندگی چندین خانواده ایرانی است که هر کدام از انها دارای شخصیت ‌هایی هستند که گرفتاریی ‌هایی دارند که در نهایت همه آنها به هم متصل می شوند.

قسمت پایانی سریال شرم در روز سه شنبه ۲۶ تیر ماه در ساعت ۱۸ به نمایش در خواهد آمد، اگر در این روز و این ساعت موفق به دیدن این قسمت نشدید فردای همان روز در ساعات ۲ بامداد و ۱۰ صبح تکرار آن پخش خواهد شد و شما می توانید بازپخش قسمت آخر سریال شرم را ببینید.

جایگزین سریال شرم چه سریالی خواهد بود؟

جایگزین سریال شرم چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام سریال شرم ، سریال عملیات ۱۲۵ محصول خرداد ۱۳۸۷ جایگزین خواهد شد، این سریال اولین بار از شبکه تهران پخش شده است، سریال عملیات ۱۲۵ در سه فصل ساخته شده است که فصل اول آن به کارگردانی بهروز افخمی و راما قویدل آماده پخش شده است،این سریال از روز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.