آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال دوپینگ از شبکه آی فیلم چه سریالی پخش خواهد شد؟

سریال دوپینگ به زودی به پایان خواهد رسید که عنوان شده بود جایگزین آن یک سریال کمدی جذاب و نوستالژی پخش خواهد شد اما این برنامه ریزی دستخوش تغییراتی شده است، در اینجا با جایگزین سریال دوپینگ آشنا خواهیم شد.

سریال دوپینگ از ساخته های رضا مقصودی می باشد، در ادامه این مطلب خواهیم خواند که قسمت آخر سریال دوپینگ چه روزی پخش می شود و جایگزین سریال دوپینگ چه سریالی خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال دوپینگ کی پخش می شود؟

سریال دوپینگ که داستانش درباره بچه دار شدن دو همسایه در یک شب می باشد که با شیر خوردن یکی از بچه‌ها و شیر نخوردن دیگری آغاز می شود، قسمت پایانی سریال دوپینگ در روز جمعه ۱۱ خرداد ماه در ساعت ۱۹ به نمایش در خواهد آمد، اگر در این روز و این ساعت موفق به دیدن این قسمت نشدید فردای همان روز در ساعات ۳ بامداد و ۱۱ قبل از ظهر تکرار آن پخش خواهد شد و شما می توانید بازپخش قسمت آخر سریال دوپینگ را ببینید.

 

جایگزین سریال دوپینگ از شبکه آی فیلم چه سریالی پخش خواهد شد؟

جایگزین سریال دوپینگ چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام سریال دوپینگ، سریال روزهای بهتر (نامه آخر) محصول سال ۱۳۹۶ جایگزین آن خواهد شد، این سریال از ساخته های دانش اقباشاوی و تهیه کنندگی احمد زالی می باشد که در ادامه دیگر اپیزودهای سریال روزهای بهتر ساخته شده است، سریال روزهای بهتر (نامه آخر) از روز شنبه ۱۲ خرداد ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.