آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

تعطیلی مدارس استان ها یکشنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر از صفحه فردا به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس یکشنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس استان ها یکشنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس فردا یکشنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

مدارس ارومیه در نوبت بعدازظهر غیرحضوری شد

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای از غیرحضوری شدن مدارس ارومیه در نوبت بعدازظهر به علت بارش برف خبر داد.

به محض مشخص شدن تعطیلی مدارس در روز یکشنبه این پست بروزرسانی می شود.

مدارس در شهرستان سنندج مجازی شد

به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستاهای این شهرستان فردا بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود. همچنین مدارس ابتدایی شهرهای شهرستان سنندج فردا بصورت غیرحضوری خواهد بود.

بارش باران و برف در اکثر مناطق کشور طی ساعات آینده

 کارشناس هواشناسی: سامانه بارش‌زا اکثر مناطق کشور را در بر گرفته است که به‌صورت گسترده بارش برف و باران را در سطح کشور به همراه داشته است.

 طی چند ساعت گذشته بارش برف را به صورت گسترده در مناطق غربی و شمالی کشور داشتیم و انتظار داریم که این بارش‌ها تداوم داشته باشد.

 برای ساعات آینده در اکثر مناطق کشور بارش باران و مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف، مناطق جنوبی رعد و برق و وزش باد شدید به همراه بارش‌ها پیش بینی می‌شود.

 

 

مطالب مرتبط
1 نظر
  1. مرضیه می گوید

    تهران چرا مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل نیست؟ای بابا چرا شما مسئولان اینقدر بی فکر هستید.

دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.