آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال پشت پرده به همراه نقش و بیوگرافی آنها

سریال پشت پرده از هفته آینده به روی انتن شبکه دو سیما خواهد رفت در اینجا با اسامی بازیگران سریال پشت پرده به همراه نقش و بیوگرافی آنها آشنا خواهیم شد.

مجموعه «پشت پرده» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی مصطفی رضوانی محصول سال ۱۴۰۲ است، در ادامه این مطلب اسامی بازیگران سریال پشت پرده به همراه نقش و بیوگرافی آنها را بررسی خواهیم کرد.

داستان سریال پشت پرده

این سریال به مسائل اجتماعی از جمله فرزندآوری می پردازد و از این رهگذر مخاطب را با سبک زندگی مردم استان یزد آشنا می کند.

سریال «پشت پرده» که آداب و رسوم ، فرهنگ و هویت خانواده های یزدی را به تصویر می کشد ، در مرکز هنری رسانه ای نهضت و با همکاری استانداری و صدا و سیمای استان یزد تولید شده است.

اسامی بازیگران سریال پشت پرده

رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم متولد ۹ تیر ۱۳۵۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. دانش آموخته رشته گرافیک می باشد که از مسیر نقاشی و تابلو کشیدن در ۱۶ سالگی وارد عرصه بازیگری شد و تجربه یک زندگی زناشویی ناموفق را هم دارد.

پدرش بازنشسته ارتش و اصالتا تهرانی و مادر مرحومش معلم و اصالتا کرد کرمانشاهی بود ، یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچک تر از خود دارد. مادرش متاسفانه چندین سال پیش بخاطر ابتلا به سرطان درگذشت.

فعالیت خود را با تئاتر از سال ۱۳۶۴ وقتی ۱۶ ساله بود شروع کرد و از همین طریق با رضا عطاران آشنا شد. او سپس سال ۱۳۶۹ نقش کوتاهی را با فیلم «دو همسفر» به کارگردانی اصغر هاشمی در کنار هما روستا ، ثریا حکمت و جمشید اسماعیل خانی تجربه کرد.

اسامی بازیگران سریال پشت پرده به همراه نقش و بیوگرافی آنها

میرطاهر مظلومی

میرطاهر مظلومی بازیگر سینما و تلویزیون و دوبلور کشورمان ۷ اسفند ۱۳۵۳ در تهران متولد شد و سال ۷۷ با شهلا مقدم ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دختری به نام ستایش است که سال ۸۴ متولد شد.

میرطاهر مظلومی از چهره های همه فن حریف دنیای هنر است که در زمینه بازیگری سینما و تلویزیون و تئاتر، گویندگی رادیو و حضور در عرصه دوبله حضور فعالی را تجربه کرده است.

این هنرپیشه کشورمان فارغ التحصیل تئاتر است و فعالیت هنری خود را با شرکت در کلاس های مرحوم حمید سمندریان آغاز کرد و در سال ۱۳۶۷ اولین بار در یک تئاتر حرفه ای در تالار مولوی روی صحنه رفت.

اسامی بازیگران سریال پشت پرده به همراه نقش و بیوگرافی آنها

حسین سلیمانی

حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۳ در تهران است که در سن ۱۳ سالگی با بازی در فیلم مهر مادری وارد دنیای سینما شد و برای بازی در این فیلم از چند جشنواره بین‌المللی، جوایز و تقدیرنامه دریافت کرد. او علاوه بر بازیگری در زمینه‌های دستیاری کارگردانی، مجری طرح، بازیگردان، عکاسی، ساخت فیلم کوتاه و ترانه‌سرایی نیز فعالیت دارد. او در فیلم‌های هزارپا، تهنگ عنبر، یاسین، فراری و دربست ایفای نقش کرده است.

ایشان به تازگی به جرگه متاهلین پیوستن و با الهه عسگری ازدواج کردند.

 

اسامی بازیگران سریال پشت پرده به همراه نقش و بیوگرافی آنها

مریم کاویانی

مریم کاویانی متولد ۲۵ مهر ۱۳۴۷ در اهواز بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری می باشد از دانشگاه بابل می باشد ، فعالیت خود را بدون تجربه قبلی در سینما شروع کرد و در تلویزیون به شهرت رسید.

در یک خانواده ۴ نفره در اهواز از یک پدر و مادری شمالی بدنیا آمد. تا ۱۰ سالگی در اهواز بودند ، سپس به بابل مهاجرت کردند و تا ۳۰ سالگی آنجا به دانشگاه رفت سپس از سال ۱۳۷۹ به تهران آمدند ، تنها یک برادر کوچکتر از خود دارد.

کاویانی که پرستار بخش شیمی درمانی بیمارستان مهراد تهران بود روزی بطور اتفاقی با افتادن گذر نادر مقدس کارگردان به بیمارستان از وی برای حضور در عرصه بازیگری دعوت می کند. تابحال دو بار ازدواج کرده است و از ازدواج اولش یک پس دارد.

مریم کاویانی زمستان ۱۳۹۷ وقتی ۴۸ ساله بود برای دومین بار با رامین مهمانپرست سخنگوی ۵۸ ساله سابق وزارت امور خارجه و سفیر ایران در لهستان ازدواج کرد. در نهایت اما این رابطه هم سه سال بیشتر دوام نداشت و این زوج سال ۱۴۰۰ جدا شدند.

اسامی بازیگران سریال پشت پرده به همراه نقش و بیوگرافی آنها

آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند متولد ۳۰ خرداد ۱۳۵۹ در بروجرد ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات فارسی است ، سفیر انجمن معلولین شهرستان ملارد نیز می باشد.

از ۱۲ سالگی به تهران مهاجرت کردند ، پدرش نظامی بود و یک خواهر و یک برادر دارد.از دوره دبیرستان بسکتبال شروع کرده و عضو تیم مدرسه بوده بعد در سن ۱۹ سالگی کاراته در سبک گوجوریو رو شروع کرد و بعدا ورزش تیاریکس ، و بدنسازی و شنا رو ادامه داد، آزیتا ترکاشوند کمربند مشکلی کاراته دارند.

 

حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۳ در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.فارغ التحصیل لیسانس رشته مامایی و کارشناسی ارشد کارگردانی می باشد ، متولد محله نارمک و از کلاس های بازیگری شروع کرد.

تنها یک خواهر بزرگتر بنام هانیه ، خواهرش دکترای ژنتیک دارد و ساکن آلمان است.

خانم حدیثه با اینکه از دوران نوجوانی عاشق بازیگری بود اما خانواده صرفا زمانی اجازه به حضور او در این رشته دادند که بتواند لیسانس بگیرد.

سال های آخر دانشگاه که درگیر درس و بیمارستان بود وارد کلاس های بازیگری بنام ایران زیر نظر اصغر محبی شد تا اینکه با پایان دانشگاه ، جدی تر دوره ها را طی کرد.از کلاس بازیگری به دفتر ابوالقاسم طالبی (کارگردان) برای کار جدیدش معرفی شد و به این ترتیب سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۵ ساله بود با سریال به کجا چنین شتابان جلوی دوربین رفت.

حدیثه تهرانی چندین سال است با کیان مقدم (موزیسین) ازدواج کرده و متاهل می باشد .

اسامی بازیگران سریال پشت پرده به همراه نقش و بیوگرافی آنها

دیگر بازیگران سریال پشتت پرده

جواد خواجوی و بازیگران یزدی: محمدرضا بحری، فاطمه زارع، محسن عالم زاده، صاحب حائری زاده، سعید خبیری، زهرا گماری، مهدی دهقان، هدی دهقان، محدثه بقائی، رها جاودانی، حسین کریمی

اسامی بازیگران سریال پشت پرده به همراه نقش و بیوگرافی آنها

عوامل ساخت سریال پشت پرده

طراح و کارگردان: محمدرضا حاجی غلامی

تهیه کننده: مصطفی رضوانی

نویسنده: فهیمه سلیمانی

مدیر اجرایی: محمد حسن یاسایی

سرپرست گروه کارگردانی: افشین سنگ چاپ

برنامه ریز: مهدیس باقیان

دستیاران کارگردان: فاطمه السادات متولی زاده؛ لادن حاجی پور

دستیار تهیه: حسین محمدی واله

مدیر تصویربرداری: رامین راستجو

طراح صحنه و لباس: عاطفه غلامپور

صدابردار: عبدالرضا رهبر

طراح گریم: ساقی شاهمرادی

 مدیر تولید: حمید دشتی

مدیر مالی: مژده خبازیان

منشی صحنه: لیدا صادقی

تدوین: زهره صباغیان

آهنگساز: بهنود یخچالی

صداگذار: علی دهقانی زاده

طراحی پوستر: محمدمهدی یاوری

طراحی لوگو: سید محسن صابرمقدم

طراح تیتراژ: هادی طارقلی

مشاور رسانه ای: محمد شاهی

ناظر کیفی: سجاد بنکدار

مشاور پروژه: سید محمد جواد صداقت کشفی

مجری طرح: مرکز هنری رسانه‌ای نهضت

مطالب مرتبط
1 نظر
  1. فعالی می گوید

    سریال در یزد تولید شده ولی هیچ تصویری از بازیگران محترم این استان منتشر نکردید. این نوعی بی‌احترامی به مردم و هنرمندان گرامی این استان هست.

دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.