آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال روزهای بهتر (نامه آخر) به همراه بیوگرافی آنها

با پخش مجدد سریال روزهای بهتر اپیزود نامه آخر، در اینجا اسامی بازیگران سریال روزهای بهتر (نامه آخر) به همراه بیوگرافی و نقش هایشان را بررسی خواهیم کرد.

مجموعه تلویزیونی «نامه آخر» از اپیزودهای سریال روزهای بهتر می باشد که به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه کنندگی احمد زالی در سال ۹۶ برای شبکه یک سیما تولید شد و نویسندگی این سریال بر عهده مینا خدیوی بوده است در ادامه این مطلب اسامی بازیگران سریال روزهای بهتر (نامه آخر) به همراه بیوگرافی و نقش هایشان را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بهتر (تنها در تهران)

ویدا جوان در نقش هما

ویدا جوان متولد ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

وی با بازی در سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ شبکه ۳ سیما در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی به تلویزیون معرفی شد. از کارهای تلویزیونی او می‌توان به سریال  ماه و پلنگ، نامه آخر، روزهای بهتر و سارق روح اشاره کرد.

ویدا جوان با ایلا تهرانی ازدواج کرده است.

مجید واشقانی در نقش حامد

مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد. مجید واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس‌های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد سپس از همین کلاس‌ها وارد بازار کار حرفه‌ای شد.

با سریال مسیر انحرافی در سال ۱۳۹۰ چهره‌اش شناخته شد و بعد در مجموعه های مختلف زیرهشت، هوش سیاه، ماتادور در نقش‌های پلیسی به شهرت رسید.

 مجید واشقانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

اسامی بازیگران سریال روزهای بهتر (نامه آخر) به همراه بیوگرافی آنها

نسیم ادبی در نقش مریم

نسیم ادبی  متولد ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشتهٔ نمایش، گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

او فعالیتش در تئاتر را از سال ۷۲  آغاز کرد و سپس در سال ۷۵ با بازی در سریال “دوقلوها” وارد تلویزیون شد. تنها یکسال پس از حضورش در تلویزیون، اولین تجربه سینمایی خود را با بازی در فیلم “زندگی” کسب کرد.

وی فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه تئاتر از سال ۸۰ و با بازی در نمایش “رند خلوت نشین” آغاز و به‌ صورت جدی کار در عرصه تئاتر را ادامه داد.

 نسیم ادبی با ابراهیم اثباتی ازدواج کرده است.

ابراهیم اثباتی در سال ۹۹ به علت بیماری سرطان درگذشت.

گیتی قاسمی در نقش مادر

گیتی قاسمی متولد ۱۳۵۵ در ملایر می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۱ است.

وی فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد. اولین کار جدی اش  نمایشی بنام «بوق» به کارگردانی فرهاد تجویدی در سال ۱۳۸۷ بود و نخستین سریال تلویزیونی اش هم مجموعه حیات خلوت بود.

از کارهای تلویزیونی او می توان سریال های جراحت و رستگاران را نام برد.

گیتی قاسمی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر می باشد.

اسامی بازیگران سریال روزهای بهتر (نامه آخر) به همراه بیوگرافی آنها

محیا اسناوندی در نقش جوانی مریم

محیا اسناوندی مجری، بازیگر و گوینده رادیو و تلویزیون در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته میکروبیولوژی می باشد.

وی از سال ٨٨ وارد سازمان صدا و سیما شده و کارش را با گروه اجتماعی شبکه تهران آغاز کرده و سپس در گروه کودک و نوجوان شبکه تهران فعالیت داشته است.

محیا اسناوندی در سال ۱۳۹۸ ازدواج کرده است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.