آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال دربندون به همراه بیوگرافی آنها

سریال دربندون به کارگردانی حسن لفافیان از روز چهارشنبه ۱۶ خرداد از شبکه سه سیما به روی آنتن رفته است، در اینجا اسامی بازیگران سریال دربندون به همراه بیوگرافی آنها را بررسی خواهیم کرد.

سریال دربندون جدیدترین سریال در حال پخش شبکه سه سیما می باشد که البته با خاطر محتوای طنز آن در ایام شهادت و همزمانی با مسابقات ورزشی پخش آن متوقف خواهد شد و طرفداران این سریال باید با این وقفه ها کنار بیایند. در ادامه این مطلب با اسامی بازیگران سریال دربندون و بیوگرافی آنها آشنا خواهیم شد.

بیوگرافی بازیگران سریال دربندون

هومن برق نورد در نقش داود

هومن برق نورد بعد از لاغری فاحشی که داشته است با چهره جدیدش در این سریال حضور دارد، او متولد ۵ دی ۱۳۴۸ در تهران می باشد،وی در یک خانواده ۵ نفری متولد شد. او دارای دو خواهر می باشد و تا مقطع دیپلم برق، تحصیل کرده است.

ایشان متاهل هستند وی در سال ۱۳۷۴ با سریال ابووهیب بهلول، وارد قاب تلویزیون شد و با فیلم یک تکه نان در سال ۱۳۸۳، بازی در سینما را تجربه کرد.

اسامی بازیگران سریال دربندون به همراه بیوگرافی آنها

امیرحسین رستمی در نقش جمشید

امیرحسین رستمی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ در تهران می باشد،یک خواهر بزرگتر از خود دارد. ایشان متاهل هستند و پسری به نام ارشیا دارند، امیرحسین رستمی جوان ترین عضو اتاق بازرگانی ایران و امارات و مدیر یک شرکت بازرگانی است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه آزاد می باشد. او در سال ۷۲ در دانشگاه هنر دوره دید و در سال ۷۶ نزد آقای سمندریان یک دوره بازیگری را گذراند اما به علت رفتن به سربازی آن را رها کرد.بعد از دوره سربازی و ازدواج مدتی به خارج کشور رفته و در دوره های آموزشی بازیگری شرکت نمود و پس از بازگشت به ایران بازیگری را به صورت حرفه ای دنبال کرد.

امیرحسین انصافی

امیرحسین انصافی متولد ۱۸ فروردین ۱۳۷۱ فرزند جواد انصافی ( بازیگر نقش عبدلی در نمایش عبدلی و اوستا) ، وی بازیگر تئاتر، رادیو و تلوزیون .نویسنده و کارگردان، ،نوازنده و آهنگساز و ترانه سرا – نوازنده سازهایی چون تنبک، دف ، پیانو، سنتور می باشد، امیرحسین انصافی را در این چند سال اخیر در برنامه های نمایشی شبکه نهال دیده ایم.

 

سیاوش چراغی پور

سیاوش چراغی پور متولد ۱ فروردین سال ۱۳۴۲ در قصر شیرین کرمانشاه می باشد، او بازیگری را زیر نظر مصطفی اسکویی در هنرکده آناهیتا گذرانده است و فارغ التحصیل این رشته است. سیاوش چراغی پور ازدواج کرده و متاهل است و دارای دو فرزند دختر به نام های باران و خورشید است. با بازی در سریال لیسانسه ها در نقش اقای امیری به شهرت رسید.

اسامی بازیگران سریال دربندون به همراه بیوگرافی آنها

ساعد هدایتی

ساعد هدایتی متولد ۱۸ فروردین ۱۳۳۴ در رشت می باشد، او کارش را از سال ۱۳۴۹ با استودیو پارس فیلم شروع کرد و در فیلم‌هایی چون آب‌نبات‌چوبی و جنگجویان کوچولو نقش‌هایی را ایفا کرد. بعد از وقفه‌ای طولانی در فعالیت‌های هنری، در سال ۱۳۷۸ و به دنبال بستری شدنِ پدرِ مهران مدیری در بیمارستان محل کارش با مهران مدیری آشنا شد و در آنجا از سابقه کار خود در دهه پنجاه گفت سپس مهران مدیری او را به مشاور اول خود یعنی دانیال شهیدی معرفی کرد که این آشنایی به همکاری طولانی آنها از جمله در سریال‌های پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، مرد هزارچهره، قهوه تلخ و در حاشیه انجامید.

رضا کریمی

رضا کریمی متولد ۱ بهمن ۱۳۵۶ در اراک می باشد، دوران دبیرستان را در دبیرستان شهید بهشتی اراک و در رشته تجربی در اواخر دهه ۶۰ سپری نمود. کریمی دانش‌آموز با استعدادی در زمینه هنری بود و در دبیرستان به مناسبت‌های مختلف، کارهای هنری از جمله نمایش‌های طنز برای دانش‌آموزان اجرا می‌نمود. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری تئاتر می‌باشد. وی از سال ۱۳۷۸ به شکل حرفه‌ای، کار خود را در زمینهٔ بازیگری تئاتر آغاز کرد. قریحه شوخ‌طبعی وی در نوجوانی نوید دهنده آینده هنری روشنی در گونه کمدی برای او بود. او توانایی این را دارد که در ردیف بازیگران سرشناس دیگری از جمله جواد عزتی در زمینه کمدی قرار گیرد. بازی در سریال مسافران و ساختمان پزشکان از کارهای بیاد ماندنی او به‌شمار می‌رود.

اسامی بازیگران سریال دربندون به همراه بیوگرافی آنها

سامان دارابی

سامان دارابی متولد ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر است . او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه آزاد است، از تئاتر شروع کرد بعد از ایفای نقش در چند نمایش وارد درس های تلویزیون و سینما شده و از آثاری چون معما شاه و سریال گسل در نقش شوکت بازی کرده است

وی همچنین در فیلم‌های سینمایی چون زیر بازارچه قصه های تهران، سریال تبریز در مه تا خوشبختی راهی نیست و… ایفای نقش کرده است، نقش شوکت در سریال گسل و تکیه کلام بچه زرنگ تیرونی به شهرت رسید و مدتی نیز مدرس بازیگری بود.

فرزانه سهیلی

فرزانه سهیلی متولد اول فروردین ماه سال ۱۳۶۵ و اهل اصفهان است در خانواده ای ۵ نفره بزرگ شده و فرزند سوم خانواده است. پدرش رجبعلی سهیلی بازنشته فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و مادرش خانه دار است فرزانه یک خواهر و برادر بزرگتر از خودش دارد.

از ۱۳ سالگی کار بازیگری را آغاز کرد و سپس در قامت نویسنده نمایشنامه هم کار کرده است. دوران دبیرستان برای اینکه بتواند وارد عرصه هنر شود تصمیم گرفت که در هنرستان تحصیل کند اما با مخالفت خانواده اش مواجه شد و در نهایت وارد دانشگاه شد و در رشته انسانی به ادامه تحصیل پرداخت. فرزانه سهیلی در سال ۱۳۸۳ به تهران رفت و فعالیت خود را در زمینه تئاتر آنجا ادامه داد. وی موفق شد برای بازی در نمایش کوکوی کبوتران حرم به کارگردانی افسانه ماهیان کاندید بهترین بازیگر زن در «جشنواره تئاتر فجر» شود. با بازی در سریال باخانمان در نقش عروس خانواده به شهرت رسید.

نوشین تبریزی

نوشین تبریزی متولد ۴ اردیبهشت دهه ۵۰ بازیگر، نویسنده و کارگردان اهل ایران است، او به واسطه بازی در سریال موفق «حرفه ای» و سریال «روزی روزگاری مریخ» و نیز سریال «جوجه تیغی» مشهور شد. او همچنین در سریال «ساخت ایران ۳» در نقش عاطفه، دختر خاله غلام جلوی دوربین رفت که بسیار مشهور گردید.

همسر نوشین تبریزی به نام افشین سلیمان پور می باشد که در ۲۹ ماه فروردین سال ۱۴۰۰ به دلیل ایست قلبی درگذشت. افشین سلیمان پور هنرپیشه و مدرس تئاتر بود.

سید مهرداد ضیایی

سید مهرداد ضیایی متولد ۱۰ تیر ۱۳۴۸ در تهران می باشد، وی بازیگر تلویزیون و سینمای ایران است. او در رشته‌های مهندسی منابع طبیعی و روزنامه‌نگاری تحصیل کرده‌است، بازیگری را از سال ۱۳۶۹ با بازی در تئاتر آی‌کی اونجاست آغاز کرد. نخستین تجربه تصویری او نیز درسال ۱۳۷۱ با بازی درفیلم شب دهم به کارگردانی جمال شورجه رقم خورد.

درسال ۱۳۹۶ یک کتاب مجموعه شعر با عنوان مرا به پیراهنت بسپار از وی منتشر شد و با مهرداد ضیایی بازیگر متولد سال ۱۳۴۷ در اصفهان تنها تشابه اسمی دارد.

اسامی بازیگران سریال دربندون به همراه بیوگرافی آنها

محمدعلی سلیمان‌تاش

محمدعلی سلیمان تاش متولد سال ۱۳۴۹، نویسنده، کارگردان و بازیگر اهل ایران است. او نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۵ در فیلم سجده بر آب به کارگردانی حمید خیرالدین بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال یوسف پیامبر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمدعلی سلیمان‌تاش محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علی دهکردی، پریوش نظریه، غلامرضا علی‌اکبری و افسانه ناصری را تجربه کرد.

امید روحانی

امید روحانی متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۴۰ در تهران می باشد او پزشک، منتقد فیلم و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر ایران است و به عنوان منتقد و نویسنده با ماهنامه سینمایی فیلم همکاری داشته‌است.وی مدرک پزشکی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدرک تخصصی بی‌هوشی را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرده است. شمیم بهار نویسنده و ناشر دایی ایشان می باشند، با بازی در سریال ساختمان پزشکان به شهرت رسید.

امید روحانی در آثار دیگری همچون باد و شقایق، میکس، کارگران مشغول کارند، مینای شهر خاموش، دایره زنگی، تردید، سن پطرزبورگ، به امید دیدار، گناهکاران، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، آوازه خوان طاس، ۵۰ کیلو آلبالو، سه ماهی، اروند، خرگیوش، نارنجی‌ پوش، پاستاریونی، تراژدی، جشن دلتنگی، چاقی، هزارپا، تگزاس ۲، آقای سانسور، حمال طلا، صحنه زنی ، جوجه تیغی، برای مرجان و دینامیت را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

عباس محبوب

عباس محبوب متولد ۱۳۲۸ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.او فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای دراماتیک می باشد ، بچه جنوب شهر تهران است و در دهه ۶۰ و ۷۰ تیپ صاحبخانه زورگو ، بنگاهی ، کاسب یا قصاب گرانفروش را ایفا می کرد.کار تصویری را از سال ۱۳۴۸ با نمایشنامه ای به اسم «مردی با دو دل» شروع کرده است،

بعد از انقلاب تا مدتی امکان کار برایش فراهم نشد اما در سال ۶۱ با برنامه طنز سیمای اقتصادی که هر هفته پخش می شد تا سال ۱۳۷۱ روی آنتن بود و بسیار به شهرت رسید. از سال ۱۳۶۴ نیز با فیلم ستاره دنباله دار به بازی در سینما بازگشت.

مرضیه صدرایی

مرضیه صدرایی متولد ۱۳۵۰ در اراک، بازیگر است، وی فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات دراماتیک تئاتر از دانشگاه آزاد اراک است.

او سال ۱۳۷۲ وارد دانشگاه شد و از همان زمان به شکل مستمر کار نمایش کرد، اولین کار تصویری اش نقد خنده بود که با اجرای محمد صالح علا اواخر دهه ۷۰ از شبکه ۳ پخش شد،او رفته رفته با بازی در فیلم و سریال های کمدی جذاب به شهرت رسید.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.