آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال امروز ۶ بهمن ۱۴۰۲ ؛ رونمایی خطیر از جانشین کوین یامگا

باشگاه استقلال هم به جذب مهاجم استقلال خوزستان علاقه‌مند است. مدیران استقلال در تلاش هستند تا بازیکنان مورد نیاز جواد نکونام را در نیم فصل جذب کنند . بعد از برگزاری ۲ جلسه مهم میان علی خطیر و جواد نکونام، هواداران استقلال چشم‌انتظار از سرگیری فعالیت نقل‌وانتقالاتی تیم‌شان هستند.

از باشگاه استقلال خبر رسیده که این بازیکن مورد توجه نکونام قرار گرفته و آبی های پایتخت مذاکرات اولیه را با همنام خوزستانی برای جذب آقایی پور شروع کردند. دو تیم استقلال تهران و خوزستان چندی قبل پیمان خواهر خواندگی با هم بستند و با توجه به ارتباط خوب دو باشگاه بعید نیست استقلال خوزستان با انتقال مهاجمش به استقلال تهران موافقت کند. گفتنی است این احتمال وجود دارد در صورت توافق دو باشگاه، آبی های پایتخت یک یا دو بازیکن خود را در ازای رضایتنامه مهاجم مدنظر خود به تیم استقلال خوزستان واگذار کند.

رافائل سیلوا ۲۰ روز قبل بود که در توافقی با مدیران باشگاه استقلال، پذیرفت شکایتش از آبی‌پوشان پایتخت را پس بگیرد و ضمن امضای قراردادی جدید با آبی‌ها، هم دوباره نامش به فهرست استقلال اضافه شد و هم اینکه استقلالی‌ها متعهد شدند مطالبات فصل گذشته او را پرداخت کنند. با توجه به شروع زودهنگام فعالیت استقلالی‌ها در بازار زمستانه، به نظر می‌رسید که آن‌ها با توجه به شرایط نابسامان رقیب‌شان و استعفای یحیی گل‌محمدی، به سرعت خریدهای زمستانی‌شان را انجام بدهند اما شرایط متفاوت از آنچه تصور می‌شد، پیش رفت.

استقلالی‌ها در شرایطی تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده‌اند که به تازگی سیلوا به جمع آبی‌پوشان اضافه شده اما در طرف مقابل، سعید مهری قراردادش را با استقلال فسخ کرده و کوین یامگا هم به دلیل مصدومیت فعلاً شانس حضور در تمرینات را ندارد تا فهرست آبی‌ها نسبت به آخرین دیدارشان در نیم‌فصل نخست، تضعیف هم شده باشد! در این میان، هواداران استقلال چشم‌انتظار برگزاری جلسه میان علی خطیر و جواد نکونام بودند که بعد از ۲ هفته چشم‌انتظاری سرانجام این جلسه برگزار شد.

خطیر و نکونام در طول ۴۸ ساعت گذشته، ۲ جلسه نسبتاً طولانی با یکدیگر برگزار کرده‌اند و به میزبانی کمپ ناصر حجازی، مذاکرات مثبتی میان آن‌ها انجام شده است. یکی از مهم‌ترین درخواست‌های نکونام، فراهم‌کردن شرایط یوسو سسما بوده که طبق هماهنگی‌های انجام شده، ضمن پرداخت مطالبات او، قرار است مربی بدنساز آبی‌ها تا پایان هفته جاری به تهران سفر کند. در کنار سفر سسما به تهران، خطیر از نکونام خواسته تا فهرست بازیکنان موردنیازش را با توجه به شرایط بازار زمستانه تنظیم کند و همچنین بازیکنانی که باشگاه می‌تواند با آن‌ها برای قطع همکاری و یا معاوضه مذاکره کند را معرفی نماید که سرانجام گفته می‌شود در جلسه روز گذشته این فهرست‌ها نهایی شده است.

جانشین یامگا از سیرجان می‌آید؟
جواد نکونام یکی از بزرگ‌ترین دل‌نگرانی‌هایش پیرامون وضعیت کوین یامگا است. در شرایطی‌که ستاره فرانسوی قرار است امروز برای سومین‌بار عمل جراحی انجام بدهد، خبرهایی پیرامون احتمال عدم حضور یامگا در فهرست استقلال تا پایان فصل جاری به گوش می‌رسد. همین مسئله باعث شد تا نکونام از مدیرعامل آبی‌ها درخواست جذب جانشین ستاره فرانسوی را داشته باشد و در این راستا گفته می‌شود که مهدی تیکدری‌نژاد، گزینه موردنظر نکونام است و با توجه به مذاکرات مثبت انجام شده، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به‌زودی قراردادش را با استقلال امضا می‌کند.

تیکدری‌نژاد که در نیم‌فصل نخست عضو تیم گل‌گهر سیرجان بود، به دنبال دریافت رضایت‌نامه خود است و گفته می‌شود در شرایطی‌که از باشگاه‌های تراکتور تبریز و نساجی مازندران هم پیشنهاد همکاری دارد اما او تمایل به حضور در استقلال داشته و آبی‌ها توانسته‌اند مذاکرات را مثبت پیش ببرند تا احتمالاً مهدی تیکدری‌نژاد بعد از رافائل سیلوا، به دومین خرید احتمالی استقلالی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه تبدیل شود و در قامت جانشین احتمالی یامگا وارد فهرست آبی‌ها شود.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.