آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

آبراهام همسر دوم ویدا افشار کیست؟

ابراهام همسر دوم ویدا بلاگر معروفی که خودکشی کرده است می باشدف در اینجا با بیوگرافی آبراهام همسر دوم ویدا افشار آشنا می شویم.

بیوگرافی آبراهام همسر ویدا افشار آمده است که او یکی از بلاگرهای معروف ایرانی است که با پیمان آدیداس و ویدا افشار ویدئوهای مشترکی می ساختند.

بیوگرافی آبراهام خواننده

ویدا افشار در ابتدا با پیمان آدیداس ازدواج می کند. پیمان آدیداس این بلاگر معروف یکسال پیش بر اثر سکته فوت کرد.

بعد از گذشت مدتی ویدا افشار با آبراهام ازدواج کرد.

آبراهام همسر ویدا بلاگر جوان که به تازگی خودکشی کرد، نیز خواننده بوده و خط خاموش، دختر مهندس، خداحافظ پایین شهر، عشق بی وفا، بچه پایین ۳ و… از آثار هنری او هستند.

پال آبراهام یک موسیقی‌دان، آهنگساز و رهبر ارکستر اهل مجارستان بود.

اندی آبراهام زاده ۱۷ ژوئیهٔ ۱۹۶۴) خواننده انگلیسی است.او در مسابقه آواز یوروویژن ۲۰۰۸ نماینده بریتانیا بود.

معنی اسم آبراهام در ثبت احوال

آبراهام به معنی پدر مهربان است. آب یعنی پدر و راهام یعنی مهربان. برخی کاربران معتقدند ابراهام تنها در زبان کردی معنی دارد و از دو بخش آبرا و هام تشکیل شده آبرا در زبان کردی به معنای برادر بزرگ خانواده است و هام هم اسم یکی از پسر های نوح است.

اسم آبراهام به انگلیسی:Abraham

آبراهام همسر دوم ویدا افشار کیست؟

بیوگرافی آبراهام خواننده

آبراهام دوست پیمان آدیداس بلاگر مشهور بود که بعد از مرگ او با ویدا همسر پیمان آدیداس ازدواج کرد.

بر اساس شنیده ها روز گذشته ویدا افشار بخاطر ترساندن نامزدش اقدام به خودکشی با قرص برنج می کند که بعد از رسیدن به بیمارستان اجل مهلت نمی دهد و فوت می کند.

سرنوشت غم انگیزی در انتظار پیمان آدیداس و ویدا افشار بود. تاکنون آبراهام در زمینه فوت همسرش اطلاعات زیادی را منتشر نکرده است.

آبراهام همسر دوم ویدا افشار کیست؟

دلیل خودکشی ویدا همسر آبراهام

با خودکشی ویدا روز گذشته نام اصلی آبراهام در فضای مجازی وایرال شد، شاهین صمدپور خبرنگار مستقل در مورد مرگ ویدا و علت خودکشی ویدا در صفحه خود نوشته است:

یک سال پیش بود که خبر فوت پیمان کوچکی ملقب به پیمان، آدیداس مخترع کلیپ های طنز سوسماسی و شوهر ویدا که اون هم بلاگر بود و با پیمان با هم ویدیو میساختن بر اثر ایست قلبی در ۲۷ سالگی در فضای مجازی منتشر شد

مدتی بعد ویدا با مرد دیگری با عنوان آبراهام که بعضی ادعا می کنند از آشنایان پیمان بوده ازدواج میکنه که این ازدواج زود هنگام با موج انتقاد طرفدارانش مواجه میشه.

شب حادثه بین ویدا و آبراهام در شمال دعوای سختی شکل می گیره تا حدی که زمان برگشت در مسیر از هم جدا میشن و وقتی ویدا به تهران میرسه به ناصر خسرو میره و اقدام به تهیه قرص برنج میکنه و پیش شوهرش آبراهام برمی گرده اونطور که میگن در ابتدا قصد خوردن نداشته و میخواسته تهدید کنه اما در لحظهای عصبانیت متاسفانه اقدام به خوردن قرصها می.کنه روح خودش و همسر سابقش شاد اگر این قرصهای لعنتی برنج به سادگی در اختیار مردم قرار نمی گرفت چه جانها که از دست نمی رفت.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.