آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال لطفا دور نزنیم از شبکه آی فیلم

با توجه به قرار دادن سریال لطفا دور نزنیم در کنداکتور شبکه آی فیلم در اینجا زمان پخش و تکرار سریال لطفا دور نزنیم از شبکه آی فیلم را بررسی خواهیم کرد.

سریال لطفا دور نزنیم محصول سال ۱۳۸۸ می باشد، در ادامه این مطلب زمان پخش و تکرار سریال لطفا دور نزنیم از شبکه آی فیلم را آورده ایم که خواهیم خواند. با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال لطفا دور نزنیم

با اتمام پخش سریال غیرمحرمانه ، سریال لطفا دور نزنیم از روز چهارشنبه ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ و در ساعت ۱۷ به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت، تکرار این سریال فردای همان روز نیز در ساعات ۱ بامداد و ۹ صبح نیز پخش خواهد شد.

زمان پخش و تکرار سریال لطفا دور نزنیم از شبکه آی فیلم

سریال لطفا دور نزنیم چند قسمت است؟

سریال لطفا دور نزنیم در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای در سال ۱۳۸۸ ساخته شده است و اولین بار از شبکه تهران به روی آنتن رفته است. تهیه کننده این سریال سید امیر پروین حسینی و کارگردان آن نیز مهمدی مظلومی می باشند.

خلاصه داستان سریال لطفا دور نزنیم

گلنوش (با بازی آناهیتا همتی) دختر خانواده ای است که با آمدن عموی محبوب فامیل( محمد کاسبی) از سفر تن به ازدواج صوری و ناخواسته ای می دهد، اصغر ( محمدرضا هدایتی) که همه جوره جوانی مبادی آداب و بسیار اتوکشیده می باشد در ابتدا موجب تمسخر همه خانواده و فامیل می باشد اما رفته رفته خود را در دل همه مخصوصا گلنوش خانم جا می کند.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.