آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی سریال های نوروزی و سریال های ماه رمضان ۱۴۰۳ / آخرین اخبار سریال های نوروزی

طبق روال هر سال نوروز و ایام ماه رمضان شبکه های تلویزیونی سریال هایی را آماده پخش خواهند داشت که با اسامی سریال های نوروزی و سریال های ماه رمضان ۱۴۰۳ آشنا خواهید شد.

تلویزیون این روزها در تدارک تهیه و تولید سریال‌هایی برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه رمضان پیش رو است که در سال‌های گذشته هرکدام از این مناسبت‌ها، فرصتی ویژه برای تولیدات تلویزیونی محسوب می‌شد، از ابتدای سال جاری برخی از سازندگان آثار از زمان پخش احتمالی سریال‌های تلویزیون خبر داده‌اند. برخی گزینه‌های پخش در ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ با طی مراحل پس تولید به قطعیت رسیده‌اند و برخی دیگر همچنان مراحل تولید و تصویربرداری را دنبال می‌کنند.

  سریال‌های مهم/ شبکه یک (زیرخاکی- نون خ ) ابتدای ماه رمضان با زیرخاکی شروع می‌شود و هم در ادامه پس از شب‌های قدر، نون‌خ پخش خود را آغاز می‌کند.

شبکه دو سریال رستگاری به کارگردانی مسعود ده نمکی که فضایی ماورایی دارد و شبکه سه هفت سر اژدها را به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که پلیسی و امنیتی و سیاسی است در شبکه سه پخش خواهد شد.

قرار است از ۲۴ اسفند پخش سریال زیر خاکی ۴ از شبکه یک سیما آغاز شود و تا شب‌های احیا هم ادامه داشته باشد. بعد از آن هم قرار است فصل تازه سریال « نون خ » روی آنتن برود.

معاون سیما درباره سریال‌های نوروز و رمضان شبکه‌ها اعلام کرد: در شبکه یک، سریال «زیرخاکی» از ابتدای ماه رمضان تا ایام قدر پخش می‌شود و سپس سریال «نون خ ۵» را خواهیم داشت. شبکه دو سریال «رستگاری» که مجموعه‌ای ماورایی است را روی آنتن می‌برد و شبکه سه سریال «هفت سر اژدها» که سریالی امنیتی پلیسی است را برای پخش در نظر گرفته است. علاوه بر سریال‌های ایرانی، سریال‌های خارجی هم داریم که از شبکه‌های مختلف پخش می‌شوند. سریال «جومونگ ۳» و سریال «دهن لق» از جمله این مجموعه‌هاست.

در ادامه جزئیات و اسامی سریال های نوروزی و سریال های ماه رمضان ۱۴۰۳ در حال تولید برای پخش از شبکه‌های سیما را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

سریال زیرخاکی ۵ از شبکه یک

«زیرخاکی» در شهرک سینمایی دفاع مقدس

همچنین برخی از خبرگزاری ها درباره فصل چهارم «زیرخاکی» نوشته اند که فصل چهارم «زیرخاکی» به زودی در شهرک سینمایی دفاع‌مقدس تصویربرداری داشته باشند. البته هنوز از بازیگران اضافه شده، داستان و بقیه جزئیات این سریال نکته‌ای به میان نیامده است. با توجه به گفت وگوی برنامه های تلویزیونی با برخی از بازیگران، خبر از تولید «پایتخت ۷» نیز داده شده؛ سریالی که در شش فصلی خود توانسته بود بیشترین مخاطب را از آن خود کند. باید دید توافق سازندگان پایتخت با مدیران سازمان به کجا می رسد؟

قرار است از ۲۴ اسفند پخش این سریال آغاز شود و تا شب‌های احیا هم ادامه داشته باشد. بعد از آن هم قرار است فصل تازه سریال « نون خ » روی آنتن برود.

سریال زیرخاکی

سریال نون خ ۵ از شبکه یک

«نون خ ۵» سریال نوروزی شبکه یک

مهدی فرجی تهیه‌کننده «نون خ»، چندی پیش به طور رسمی از تولید فصل پنجم این سریال برای نوروز و رمضان سال ۱۴۰۳ خبر داد. فرجی درباره جزئیات این مجموعه گفته است که «در این فصل به چند شهر می‌رویم و به نوعی سفری جاده‌ای داریم. از مسیر کرمان، سیستان و بلوچستان به شهر‌های چابهار و دیگر شهر‌های آن منطقه می‌رویم و قصه سریال همراه با کرد‌ها به چند قومیت می‌پردازد.»

بنابر اعلام تهیه کننده این سریال، فصل پنجم «نون خ» شامل ۲۵ قسمت است و در ادامه پخش سریال زیرخاکی در سال ۱۴۰۳ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

در فصل پنجم «نون خ» حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی حضور خواهند داشت.

سریال نون خ ۵

سریال رستگاری سریال نوروزی شبکه ۲

مسعود ده‌نمکی با «رستگاری» می‌آید

مجموعه تلویزیونی «رستگاری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی ویژه ایام ماه مبارک رمضان طی ماه‌های گذشته و پس از پیش‌تولید سنگین و طولانی در بیمارستانی در تهران کلید خورد. این سریال در مرکز سیمافیلم و در ۳۰ قسمت تهیه و در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

محمود پاک‌نیت، علیرضا استادی، حمیدرضا هدایتی، رامین راستاد و مهدی سلوکی، حسن اسدی، نیما شاهرخ‌شاهی و کاوه سماک‌باشی از جمله بازیگران این مجموعه به شمار می‌رود.

فیلمنامه سریال «رستگاری» را حسن وارسته به نگارش درآورده که در قالب ۳۰ قسمت، به سرانجام رسیده است. نام وارسته در نگارش سریال‌هایی چون «پایتخت»، «دودکش»، «علی‌البدل»، «دیوار به دیوار» و «بچه‌ مهندس» به چشم می‌خورد و حالا طراحی و سرپرستی فیلمنامه سریال ماورایی «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی را عهده‌دار شده است.

سریال رستگاری

سریال هفت سر اژدها سریال نوروزی شبکه ۳

مجید واشقانی و حمید صفت در سریال هفت سر اژدها

این سریال یکی از آثار بحث برانگیز تلویزیون است که طالبی نزدیک به چهار سال زمان صرف ساخت آن کرده.در سریال «هفت سر اژدها» مجید واشقانی عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی است . او نقش آقازاده‌ای را بازی می‌کند که محور اصلی شکل‌گیری برخی از مفاسد اقتصادی در کشور است.

سریال هفت سر اژدها از شبکه سه سیما

سریال جومونگ ۳

حالا تلویزیون مانده و فصل جدید «جومونگ»؛ دوبلور‌ها مشغول کار هستند تا فصل سوم «جومونگ» که از سریال‌های پرطرفدار ایرانی است و تکرار چندین‌باره‌اش بیشتر از سریال‌های تولید سیما مخاطب دارد را به آنتن نوروز برسانند.

فرشید شکیبا، مدیر واحد دوبلاژ سیما اعلام کرده که فصل سوم این سریال دوبله می‌شود و با نام «جا میونگ گو» روانه آنتن خواهد شد.

جامیونگ گو (کره‌ای: 자명고; لاتین‌نویسی اصلاح‌شده: Jamyeonggo) یک مجموعهٔ تلویزیونی کره جنوبی سال ۲۰۰۹ با بازی جونگ ریو-وون، جونگ کیونگ هو و پارک مین یونگ است.

این مجموعه به دلیل ادامه دادن بحث سرزمین بادها، به جومونگ ۳ نیز معروف است و به دائموسین، نوه جومونگ، مؤسس امپراطوری گوگوریو و شاهزاده هودونگ، پسر دائموسین می‌پردازد.

این سریال روایتگر ادامه دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ است؛ البته شخصیت اصلی داستان پسر او شاهزاده هودونگ می‌باشد و داستان حول محور او می‌چرخد. موهیول در این سریال پیر مردی جاه‌طلب است. داستان در مورد تسخیر امپراطوری ناکرانگ به دست گوگوریو می‌باشد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.