آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال طوبی به همراه بیوگرافی بازیگران آن

سریال طوبی از سریال های جدید و مناسبتی ایام ماه محرم می باشد، در این مطلب با اسامی بازیگران سریال طوبی به همراه بیوگرافی بازیگران آن آشنا خواهیم شد.

سریال طوبی با داشتن داستانی مذهبی با مناسبت ایام محرم و اربعین حسینی به کارگردانی سعید سلطانی در ایام محرم منتشر خواهد شد، در ادامه این مطلب اسامی بازیگران سریال طوبی به همراه بیوگرافی بازیگران آن را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال طوبی

بیوگرافی هومن برق نورد

هومن برق نورد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون پنجم دی ماه ۱۳۴۸ در تهران و در یک خانواده ۵ نفری متولد شد. او دارای دو خواهر می باشد و تا مقطع دیپلم برق، تحصیل کرده است. پدربزرگ هومن برق نورد از مهاجران باکو به ایران بودند. فامیلی آنها ایازی بود، در زمان جنگ جهانی که به ایران آمدند به پدیده برق علاقه مند شده و نام فامیل خود را به برق نورد تغییر دادند.

بیوگرافی شبنم قربانی

شبنم قربانی (زادهٔ ۱۹ تیر ۱۳۶۸) بازیگر اهل ایران است. او فعالیتش را از ۲۸ سالگی با تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۴۰۲ با بازی در مجموعهٔ عشق کوفی به شهرت رسید. قربانی در همین سال برای بازی در مجنون برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد. این بازیگر ازدواج کرده و صاحب دو فرزند می باشد.

بیوگرافی امین زندگانی

امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون در پنجمین روز از شهریور ۱۳۵۱ در تهران و در خانواده ای اهل موسیقی متولد شد، پدر او سیاوش زندگانی یکی از اساتید موسیقی بود و در سال ۱۳۸۲ از دنیا رفت. او یک برادر به نام امید دارد که در عرصه موسیقی فعالیت میکند. او در سال ۱۳۷۴ برای بازی در سریال وکلای جوان انتخاب شد و برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت.

اسامی بازیگران سریال طوبی به همراه بیوگرافی بازیگران آن

بیوگرافی فریبا متخصص

فریبا متخصص بازیگر شناخته شده ی ایرانی متولد اول مردادماه سال ۱۳۴۰ در بروجرد لرستان است. آثار زیادی در سینما و تلویزیون دارد، ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر است. پدرش لر و مادرش اصالتی تهرانی دارد. بعد از تولد به همراه پدر و مادرش ساکن آبادان شدند و آنجا به همراه ۵ خواهر و برادرش بزرگ شد و سپس به بازیگری روی آورد.

بیوگرافی داریوش ارجمند

داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۵ مرداد ۱۳۲۳ در مشهد است. وی از شاگردان دکتر علی شریعتی بوده و فارغ التحصیل لیسانس رشته تاریخ و جامعه شناسی از دانشگاه فردوسی و فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه سوربن فرانسه می باشد. به گفته خودش اصالتش به شهر بیرجند در خراسان جنوبی باز می گردد. پدر او، تیمسار و رئیس بیمارستان رضاشاه در مشهد و مرکز مامایی در بیرجند بود.

بیوگرافی سعید سلطانی

سعید سلطانی (زاده ۲ فروردین ۱۳۳۳ الیگودرز) نویسنده و کارگردان ایرانی است. او بیشتر شهرتش را به واسطه سریال پس از باران و ستایش کسب کرده‌است. جدیدترین ساخته او سریال یاور است که در رمضان ۱۴۰۰ از شبکه سه پخش شد. سلطانی زاده الیگودرز و فارغ‌التحصیل سینما از دانشکده هنر است. او از۱۳۷۰ به کارگردانی فیلم‌های کوتاه پرداخته است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.