آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال جاده چالوس به همراه بیوگرافی آنها

سریال حاده چالوس به زودی جایگزین سریال مرد نقره ای خواهد شد در اینجا اسامی بازیگران سریال جاده چالوس به همراه بیوگرافی آنها را بررسی خواهیم کرد.

سریال جاده چالوس به کارگردانی احمد معظمی به زودی از شبکه آی فیلم مجددا به نمایش گذاشته خواهد شد، در ادامه این مطلب با اسامی بازیگران سریال جاده چالوس به همراه بیوگرافی آنها آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال جاده چالوس

بیژن امکانیان در نقش احمد زرین

بیژن امکانیان متولد ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ در آبادان است. وی فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران و گذراندن دوره های تخصصی آموزش مربیگری تئاتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. او با بازی در فیلم گل های داودی باعث شد به چهره ای شناخته شده تبدیل شود. متاهل و دارای دو فرزند به نام یلدا و دنا می باشد.

از میان آثار برتر او می توان به نقش آفرینی در فیلم و سریال هایی همچون خاتون، گیسو، رخ دیوانه، قصه پریا و زیر آب اشاره کرد. آخرین کارهای او سریال گیسو، دل و خاتون در شبکه خانگی و سریال ارثیه پدری در تلویزیون می باشد.

اسامی بازیگران سریال جاده چالوس به همراه بیوگرافی آنها

فاطمه گودرزی در نقش محبوبه برومند

فاطمه گودرزی متولد ۱۹ تیر ۱۳۴۲ در بروجرد می باشد او دارای مدرک دیپلم اقتصاد است و متاهل، همسر ایشان عبدالرضا گنجی کارگردان سینما و پسرش پویان گنجی، نیز بازیگر است. ایشان از سال ۱۳۶۱ دورهٔ دوسالهٔ تئاتر را در ادارهٔ بازیگری گذراند و نخستین بازی او در تلویزیون در مجموعه تلویزیونی آئینه بود و اولین حضور خود در سینما را با بازی در فیلم به خاطر همه چیز در سال ۱۳۶۹ تجربه کرد. یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال را نیز دارد.

اسامی بازیگران سریال جاده چالوس به همراه بیوگرافی آنها

سیروس گرجستانی در نقش سهرابی

سیروس گرجستانی با نام اصلی علی‌اکبر محمودزاده گرجستانی ۲۳ اسفند ۱۳۲۳ در رشت به دنیا آمد. اصالتش باکویی بود و پدرش از مهاجرین باکو بوده است، هشت ساله بوده که پدر و مادرش به تهران محله ناصرخسرو کوچه مروی کوچ کردند و در ۱۴ سالگی پدر و مادرش از هم جدا شدند و او در کنار مادر و ناپدری‌اش بزرگ شد. پدرش پیرمردی دستفروش و دوره‌گرد بود که بعدا عنوان کرد نقش شهریار درست مانند پدرش بوده که او بازی کرده است. سیروس گرجستانی دارای مدرک درجه دو هنری از وزارت فرهنگ و هنر بود.

آخرین کار او سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری بود که با فوت ناگهانی او ناتمام ماند و سیاوش طهمورث جایگزین وی شد ، سیروس گرجستانی پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ به‌علت سکته قلبی در بیمارستان لواسانی تهران درگذشت و در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

اسامی بازیگران سریال جاده چالوس به همراه بیوگرافی آنها

روشنک عجمیان در نقش همسر سهرابی

روشنک عجمیان در ۲۰ بهمن ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. او دورهٔ کودکی را در محله‌های تجریش، دارآباد و دزاشیب گذراند. نخستین کار حرفه‌ای او در سریال گوهر کمال ساختهٔ عباس رنجبر در سال ۱۳۷۶ بود. عجمیان در دوره کارشناسی رشته بازیگری را انتخاب کرد و در دوره فوق کارشناسی رشته کارگردانی تئاتر را برگزید. وی متاهل می باشد و مهریار حمیدی همسر و دخترشان آروشا نام دارد.

اسامی بازیگران سریال جاده چالوس به همراه بیوگرافی آنها

محسن افشانی در نقش امیرعلی زرین

محسن افشانی متولد ۱۱ فروردین ۱۳۶۸ در روستای وانشان گلپایگان، بازیگر و مجری تلویزیون و همچنین جوان‌ترین تهیه کننده و کارگردان ایرانی است. پدر محسن افشانی در کار سازه‌های چوبی است. او با بازی در سریال ترانه مادری به شهرت رسید. پیش از بازی در این سریال، او در برنامه آستانه، ما دو تا، سلام بهار از شبکه اول صداوسیما مجری بود. وی در حال حاضر دانشجوی رشته مهندسی مکانیک با گرایش حرارت و سیالات در دانشگاه آزاد اسلامی (تهران مرکز) می‌باشد. او صاحب یک خواهر بزرگتر از خودش هست و در یک خانواده چهار نفری بزرگ شده است، او مدتی را با سویل خیابانی زندگی کرد که به جدایی ختم شد.

اسامی بازیگران سریال جاده چالوس به همراه بیوگرافی آنها

سیما خضرآبادی در نقش مهتاب زرین

سیما خضرآبادی متولد ۱۱ فروردین ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، پدرش حسن خضرآبادی مدیر تولید و مادرش چهره پرداز سینما می باشد، برادرش نیز مدتی کار تصویرداری می کرد. خضر آبادی در آثاری چون ایستگاه آخر، کودک و فرشته، وضعیت سفید، من و زیبا، چک برگشتی،هفت سین و…بازی کرد. او به تازگی با ابراهیم کوخانی متولد ۲۵ شهریور ۶۵ بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است.

اسامی بازیگران سریال جاده چالوس به همراه بیوگرافی آنها

عباس محبی در نقش مصیب

عباس محبی متولد ۱۷ آبان ۱۳۳۱ در ملایر می باشد وی بازیگر سینما و تلویزیون و از هنرمندان رادیو ایران است که در برنامه «جنگ هفته» فعالیت می‌کند. ایشان افسر بازنشسته نیروی هوایی ارتش است، او با اجرای شخصیت جانعلی به شهرت رسیده است.

نهال دشتی در نقش دختر مصیب

نهال دشتی متولد ۱۲ شهریور ۱۳۷۱ در شهر تهران می باشد، وی از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در تئاتر شروع کرد، و با سریال شهرزاد در نقش میترا (مجموعه نمایش خانگی) بصورت رسمی معرفی شد، او ساخت ٣ فیلم کوتاه ، ٢ انیمیشن کوتاه  و بازی در۵ فیلم کوتاه (تعطیلات،چشم انداز یک رویا،سرانجام میگذارم بروی و…) ، تله فیلم پرواز یک رویا به کارگردانی فرهاد اهی را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

پویان گنجی در نقش حمید

پویان گنجی متولد ۱۹ مرداد ماه سال ۱۳۶۷ در تهران است او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون  می باشد و لیسانس بازیگری دارد، ایشان در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمده و مادرش فاطمه گودرزی بازیگر و پدرش هم عبدالرضا گنجی هنرپیشه و کارگردان تئاتر است و یک خواهر به اسم آوا دارد. در تابستان ۱۳۹۸ با دریا مرادی دشت، که ایشان نیز بازیگر است ازدواج کرد.

شهروز ابراهیمی در نقش محبی

شهروز ابراهیمی متولد چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۶ در تهران و متاهل می باشد او دو برادر دارد که دوقلو هستند. پدر شهروز ابراهیمی، او را هنگامی که در حال تحصیل در دبیرستان بود، به گروه تئاتر ارتش معرفی کرد. ورود شهروز ابراهیمی به گروه تئاتر ارتش، امکان بازی در کنار بازیگران حرفه ای و مطرح را برای او فراهم کرد. او در آثاری در همچون اولین شب آرامش، مرگ تدریجی یک رویا، سال های مشروطه،عملیات ۱۲۵،روزهای زیبا ایفای نقش کرده است.

علیرام نورایی در نقش مساوات

علیرام نورایی متولد ۱۸ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون می باشد، وی راوی مسابقهٔ شهروند و مافیا و مجری مسابقهٔ مردان آهنین در ایران است. ایشان علاوه بر هنر مربی ورزش پارکور در قاره کهن است. او در زمینه ورزشهای رزمی از جمله کیک‌بوکسینگ نیز فعالیت دارد، متاهل است و صبا تاجیک همسر و نویان نیز فرزندش می باشد.

نیما شاهرخ شاهی در نقش مسعود زرین

سید نیما شاهرخ شاهی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۰ در تهران و بازیگر می باشد. او در سال ۱۳۸۲ با بازی در مکس وارد سینما شد و با پارک وی به شهرت رسید، شاهرخ شاهی در کلاس‌های کارگردانی اصغر فرهادی شرکت کرد و دو فیلم کوتاه نیز ساخته‌است. او لیسانس مهندسی عمران دارد. آخرین کارهای او سریال های رستگاری، چرخ گردون، فیلم سینمایی ورود و خروج ممنون و حضور در مسابقات شب‌های مافیا پدرخوانده  می باشد.

اسامی بازیگران سریال جاده چالوس به همراه بیوگرافی آنها

حدیث فولادوند در نقش سرآشپز رستوران

حدیث فولادوند متولد ۲۰ دی ۱۳۵۶ در شیراز بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی برای اولین بار نقش کوتاهی را در فیلم دست های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد و بدین ترتیب اولین حضورش را در سینما در سال ۱۳۷۸ اعلام نمود. فولادوند در فیلم های سینمایی بسیاری همچون دزدان خیابان جردن، افراطی ها، کلاهی برای باران، شاخه گلی برای عروس، کما و رز زرد حضور داشته است. ایشان یک ازدواج ناموفق با رامبد شکرآبی دیگر بازیگر ایرانی داشته است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.