هنری

مجید واشقانی و هانی‌کرده، نه یک مجری و مهمان که دو هم‌قطار!/ فرمول ساخت تاک‌شوهای ایرانی؛ فالوئر بیشتر مساوی با درآمد بیشتر به هر قیمت ممکن

این روزها از در و دیوار شبکه نمایش‌ خانگی و بیش‌ از آن، شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های گفت‌وگومحور (تاک‌شو) می‌ریزد. دال مرکزی این برنامه‌ها، آن نقطه کانونی که همه‌چیز در خدمت آن است، جلب‌ توجه کاربران است و بس. فرمول روی کاغذ ساده است؛ هرچه توجه بیشتر، گردش مالی بیشتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا