پژو ۲۰۶ کارکرده امروز چند؟ | جدول قیمت خودروهای کارکرده امروز ۳۱ تیر ۱۴۰۴

جدیدترین قیمت خودروهای کارکرده امروز ۳۱ تیر ۱۴۰۴ را در این گزارش از صفحه فردا میخوانید.
براساس آگهی منتشر شده از خودروهای کارکرده در سایت های فروش خودرو، قیمت پراید صندوق دار مدل ۱۳۸۶ گلگیر تعویض با ۱۹۲ هزار کیلومتر کارکرد حدود ۲۱۰ میلیون تومان قیمت دارد و رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک مدل ۱۳۹۶ بدون رنگ با ۶۰ هزار کیلومتر کارکرد چیزی حدود ۱ میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان قیمت دارد.
طبق آگهی خودروهای کارکرده، زانتیا مدل ۱۳۸۵ با چند لکه رنگ و ۳۰۰ هزار کیلومتر کارکرد برخوردیم که به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان آگهی شده بود. همچنین قیمت پیکان وانت دوگانه سوز کارکرده مدل ۱۳۹۳ کامل رنگ با ۲۰۰ هزار کیلومتر کارکرد در بازار نزدیک به ۱۷۰ میلیون تومان تعیین شده است. جهت استعلام قیمت خودروهای کارکرده در امروز ۳۰ تیر ۱۴۰۴ جدول زیر را بخوانید.
قیمت خودروهای کارکرده امروز ۳۰ تیر ۱۴۰۴ |
||||
برند | مدل (سال) | رنگ/وضعیت بدنه | کارکرد(کیلومتر) | قیمت(تومان) |
پراید صندوق دار | ۱۳۸۶ | نقره ای/گلگیر تعویض | ۱۹۲,۰۰۰ | ۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰ |
رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک | ۱۳۹۶ | قرمز/بدون رنگ | ۶۰,۰۰۰ | ۱,۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو ۲۰۶ SD V۸ | ۱۳۹۷ | خاکستری/چند لکه رنگ | ۷۷,۰۰۰ | ۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
دوو سیلو | ۱۳۷۷ | سفید/دور رنگ | ۵۰۰,۰۰۰ | ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
زانتیا | ۱۳۸۵ | نقره ای/چند لکه رنگ | ۳۰۰,۰۰۰ | ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پیکان وانت دوگانه سوز | ۱۳۹۳ | سفید/کامل رنگ | ۲۰۰,۰۰۰ | ۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰ |
داخل کابین ساندرو استپ وی چگونه است؟
با ورود به داخل کابین با فضایی ساده، خشک و بیروح روبرو میشویم که از نظر جذابیت بصری و القا حس هیجان هیچ حرفی برای گفتن ندارد. بخصوص که کمبود آپشنهای جانبی باعث شده خودرو حتی ارزانتر و قدیمیتر هم به نظر برسد. در واقع اگر به دنبال فضای داخلی مدرن و شیک هستید باید به شما هشدار بدهیم که ساندرو به هیچ عنوان مناسبتان نخواهد بود چراکه این محصول از نظر طراحی و خشکی پلاستیکهای کابین با خودروهای بسیار ارزانتر از خود قابل مقایسه است. اما اگر کارآیی و باطن ماشین را به خصلتهای ظاهری ترجیح میدهید جای درستی آمدهاید چراکه اینجا از نظر فضاسازی کابین و صندوق، ارگونومی ادوات، دید به اطراف و میزان تسلط اوضاع مناسب است و حتی برای استفادههای خانوادگی و سفرها میتوانید روی نماینده هاچبک (یا هاچبککراس) رنو حساب باز کنید.
ضمناً قطعات زمخت داخلی از نظر ماندگاری هم شرایط بسیار خوبی دارند و به این زودیها دچار خرابی و افت کیفی محسوس نخواهند شد. البته با تمامی این صحبتها باز هم جا داشت که در برخی قسمتها خساست کمتری به خرج داده میشد و با انتقال کلیدهای شیشهبالابر به داخل دربها و استفاده از اهرم دنده ظریفتر، مقداری از حس اقتصادی و قدیمی بودن محصول رفع میگشت، اما متاسفانه به هر دلیل این امر صورت نپذیرفته است.